تیم Google Chrome نکاتی را برای بهینه‌سازی موارد حیاتی وب اصلی به اشتراک می‌گذارد


Google مجموعه‌ای از توصیه‌های به‌روزرس، شده را برای بهینه‌سازی Core Web Vitals به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید در مواقع محدود چه مواردی را در اولویت قرار دهید.

Core Web Vitals سه معیار هستند که زمان بارگذاری، تعامل و ثبات بصری را اندازه‌گیری می‌کنند.

گوگل این معیارها را برای ارائه یک تجربه مثبت ضروری می داند و از آنها برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجوی خود استفاده می کند.

در طول سال‌ها، گوگل پیشنهادات زیادی برای بهبود امتیازات Core Web Vitals ارائه کرده است.

اگرچه هر یک از توصیه‌های گوگل ارزش پیاده‌سازی را دارد، اما این شرکت می‌داند که انتظار انجام همه این کارها از ،ی غیرواقعی است.

اگر تجربه زیادی در بهینه سازی عملکرد وب سایت ندارید، تشخیص اینکه چه چیزی بیشترین تأثیر را دارد می تواند چالش برانگیز باشد.

ممکن است ند،د با زمان محدودی که برای بهبود Core Web Vitals اختصاص دهید از کجا شروع کنید. اینجاست که لیست اصلاح شده توصیه های گوگل وارد می شود.

در یک پست وبلاگی، گوگل می گوید که تیم کروم یک سال در تلاش برای شناسایی آن بوده است ا،ر توصیه های مهمی می تواند در مورد Core Web Vitals ارائه دهد.

این تیم فهرستی از توصیه‌ها را گردآوری کرده است که برای ا،ر توسعه‌دهندگان واقع‌بینانه است، برای ا،ر وب‌سایت‌ها قابل اجرا است و تأثیر م،اداری در دنیای واقعی دارد.

این چیزی است که تیم کروم گوگل توصیه می کند.

بهینه سازی بزرگترین رنگ محتوایی (LCP)

متریک Largest Contentful Paint (LCP) مدت زم، که طول می کشد تا محتوای اصلی یک صفحه برای کاربران قابل مشاهده باشد را اندازه گیری می کند.

گوگل بیان می کند که تنها حدود نیمی از وب سایت ها آستانه LCP توصیه شده را برآورده می کنند.

اینها بهترین توصیه های گوگل برای بهبود LCP هستند.

مطمئن شوید که منبع LCP به راحتی در منبع HTML یافت می شود

طبق بایگ، HTTP Web Almanac 2022، 72 درصد از صفحات وب تلفن همراه دارای یک تصویر به ،وان محتوای اصلی هستند. برای بهبود LCP، وب سایت ها باید از بارگیری سریع تصاویر اطمینان حاصل کنند.

اگر صفحه ای منتظر باشد تا فایل های CSS یا جاوا اسکریپت به طور کامل دانلود، تجزیه و پردازش شوند قبل از بارگیری تصویر، ممکن است رسیدن به آستانه LCP Google غیرممکن باشد.

به ،وان یک قاعده کلی، اگر ،صر LCP یک تصویر است، URL تصویر همیشه باید از منبع HTML قابل کشف باشد.

مطمئن شوید که منبع LCP اولویت بندی شده است

علاوه بر داشتن منبع LCP در کد HTML، گوگل توصیه می‌کند که آن را اولویت‌بندی کنید و از منابع کمتر مهم دیگر عقب نم،د.

حتی اگر تصویر LCP خود را با استفاده از یک تگ استاندارد در منبع HTML قرار داده باشید، اگر چندین تگ


منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-chrome-team-shares-tips-for-optimizing-core-web-vitals/476379/