آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه

حتی می‌توانید با استفاده از برخی از این کد‌ها (مثل 301)، به موتور‌های جستجو و کاربران کمک کنید تا به سایتتان دسترسی پیدا کنند. Responsive Design یا طراحی واکنش گرا، به این معنی است که دیگر نیازی به داشتن نسخه‌های متفاوتی از یک سایت برای موبایل، تبلت و رایانه نیست و سایت با هر اندازه‌ای که یک صفحه نمایش دارد، سازگار و متناسب خواهد بود. با استفاده از طراحی واکنش گرا، صرف نظر از اینکه بازدید کننده از چه دستگاهی برای دستیابی به سایت شما استفاده می‌کند، تمام محتوا‌هایی که در وب سایتتان دارید، به نحوی قابل خواندن و در دسترس خواهند بود. Hierarchical Structure یا ساختار سلسله مراتبی برای یک وبسایت را، مثل شجره نامه خانوادگی در‌نظر بگیرید. اینگونه صفحات در ساختار خاصی جای می‌گیرند و با کمی تلاش، می‌توانید از این ساختار برای تقویت و بهبود سئو‌ی سایت خود استفاده کنید.

  • همینطور بک لینک از پایین مقاله بهتر از بک لینک موجود در فوتر یا سایدبار است.
  • این معیار به شما نشان می دهد که یک کاربر به طور متوسط ​​در یک جلسه چند صفحه را بازدید کرده است.
  • مادامی که کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود هستند شرکت هایی که سریع ترین و بهترین پاسخ را برای آنها فراهم میکنند موفق هستند.
  • برای توسعه کلیدواژه‌ها با کیورد پلنر؛ مراحل زیر را پیش می‌رویم.
  • خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند.

گوگل از هزاران کارمند خود تحت عنوان ارزیابی کنندگان کیفیت نتایج جستجو تحت شرایطی خاص استفاده می کند تا آنها به ارزیابی دقیق تر نتایج جستجو و امتیازدهی به کیفیت صفحات جستجو شده بپردازند. مرور فهرستی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی گوگل (مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و…) می‌تواند روشی عالی برای دریافت یک نمای کلی از نحوه تکامل جستجوی گوگل و سئو در طول سال‌ها باشد. همانند دیگر سیستم های پیچیده، الگویتم گوگل هم همواره نیاز به بروزرسانی و بهینه سازی دارد. در کنار بروزسانی های کوچک تری که هر روز در الگوریتم گوگل اتفاق می افتند، گوگل معمولا بروزرسانی های بسیار مهمی را هم هر سال پیاده سازی میکند. اگر قصد داشتید که از سایتی لینک بگیرید، حتماً به میزان پیج آتوریتی سایت توجه کنید و در صورتی که سایت امتیاز خوبی نداشت به هیچ وجه از آن سایت بک لینک نگیرید. Keyword Density یا چگالی کلمه کلیدی به تعداد دفعاتی اشاره دارد که یک کلمه کلیدی، نسبت به تعداد کل کلمات، در یک صفحه به کار رفته باشد.

سئوی کلاه سفید(White Hat) کلاه سیاه (Black Hat) و سئوی کلاه خاکستری

اصول بهینه سازی موتور جستجو را می توان در عرض 3 ماه فهمید و آموخت، با این حال، مفاهیم پیشرفته تر می تواند بین 6 تا 18 ماه طول بکشد. سئو بین المللیترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد. اگر می‌ خواهید در سئو بین‌المللی موفق شوید، باید به بافت فرهنگی کسب و کار هدف خود توجه کنید و به آن‌ها اجازه دهید تا بتوانند بر اساس فرهنگ و زبان خود از سایت شما استفاده نمایند. جهت انجام سئو بین المللی در قالب خود باید به تاریخ‌ها و زمان‌ها بر اساس مکان های هدف خود به درستی استفاده نمایید.

و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند. برای این کار من برای همه مطالبم درمورد یوتیوب، snippet bait نوشتم. به این معناست که فایل یا صفحه درخواستی، توسط سرور پیدا نشده است.

سئو خارجی سایت با بک‌لینک

گام دوم ما در ساختارسازی سایت استفاده صحیح از لینک‌های ساختاری است. اما در ادامه من یک سیستم استاندارد URL به شما می‌گویم که روی ۹۰٪ از سایت‌ها می‌توان پیاده‌سازی کرد تا سایت از لحاض پیکربندی آدرس‌ صفحات مشکلی نداشته باشد. برای ساختارسازی حرفه ای سایت از نظر سئو؛ مراحل زیر را انجام دهید.

مهمترین کاری که برای شروع سئو یک سایت باید انجام دهید این است که یک استراتژی سئو داشته باشید و برای کار خود نقشه راه تعیین کنید. شما با این کار میتوانید متوجه شوید که در مرحله باید چه کار هایی انجام دهید و برنامه ریزی داشته باشید. به این ترتیب حتی سایت هایی که در صفحات پایین هستند و کسب و کارشان دیده نشده میتوانند با پرداخت هزینه به گوگل از گوگل ادز بهره ببرند و کسب در آمد داشته باشند.

گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد. اما حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران مبتدی با اتکا به چند گزارش اولیه به خوبی عمل خواهند کرد. دو عمل تقسیم بندی و فیلتر کردن داده ها در انتخاب داده های مناسب جهت تجزیه و تحلیل بسیار مهم است. به عبارات پر جستجویی که نرخ کلیک پایینی دارند نگاهی بیندازید. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید CTR را با نوشتن تگ عنوان و متا دیسکریپشن بهتر، بهبود بخشید.

به صورت کلی درصورتی که شما دارای یک سایت با موضوع تخصصی مشخص هستین حداکثر میتوانید تمام کاربران آن موضوع را جذب کرده و به یک رتبه الکسا مشخصی برسید . اکثر سایت ها بعد از مدت طولانی درصورتی که دارای مطالب مفید و قابل ارجاعی باشند این لینک سازی به صورت طبیعی و در طول زمان برایشان ایجاد خواهد شد. این روش نیز باعث بیشتر دیده شدن سایت شما به کاربران بیشتری خواهد شد که البته به دلیل داشتن هزینه های سرسام اور بیشتر شرکت های تجاری با درامد بسیار بالا قابلیت اجرای گسترده ان را خواهند داشت. در بهترین سئو پس از انجام هر سفارش تمام موارد و گزارشات کارهای انجام شده در پنل کاربری برای هر سفارش به صورت مجزا قرار خواهد گرفت. چرا لینک های داخلی برای سئو مهم هستند؟ آشنایی با 5 روشی که لینک های داخلی می توانند به شما … خوشحالیم که این بخش مورد توجه شما قرار گرفته و تلاش میکنیم که با جمع آوری نظرات بیشتر ارزش و کارایی آن را تا حد امکان افزایش دهیم.

در عوض میتوانید از عبارت “بالا رفتن مرد از کوه” هم استفاده کنید. این مسئله بدان معنا نیست که باید کلمه کلیدی هدف را در همه این مکان ها قرار دهید. با تمرکز بر انواع اهداف جستجو (از جمله هدف اطلاعاتی) می توانید به شکل های مختلف کاربر را به خریدار تبدیل کنید. می‌توانید با تمرکز بر کلمات کلیدی که می‌توانند نتایجی را برای شما به ارمغان بیاورند، در زمان صرفه‌جویی زیادی کنید، حتی اگر هنوز قدرت زیادی ندارید. این امتیاز بر اساس معیار آتوریتی صفحات دیده شده در صفحه اول برای کلمه کلیدی مورد نظرتان محاسبه می شود. منظور از پایش فرایندیست که در آن موتورهای جستجو به اسکن تمام صفحات وب می پردازند.