آموزش سئو رایگان تابستان 1401 +77 ویدیو آموزش رایگان سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

داشتن یک درک درست از اینکه چطور هر یک از آنها در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال دخالت می‌کنند، در بازار دیجیتال سال‌های آینده بسیار مهم می‌باشد. پروژه صفحات سریع برای گوشی‌های تلفن همراه محبوبیت زیادتری به دست می‌آورد. Amp یک همکاری میان توسعه دهندگان و دیگر متخصصان صنعت می‌باشد تا یک کتابخانه گسترده منبع باز ایجاد کند که کاربران را قادر می‌سازد تا صفحات وب سریع‌تر ایجاد کند. استفاده از amp باعث افزایش چشمگیری در جستجوهای تلفن همراه شده است. در مبحث سئو و تبلیغات گوگل وقتی که تبلیغات کلیکی گوگل یا SEM درست استفاده شود، شما را به بالاترین رنکینگ می‌رساند. به صورتی که آنها را به درستی مورد هدف قرار دهد.SEM برای شناساندن نام تجاری برند عالی عمل می‌کند؛ چون که هر بار که شخصی سرچ می‌کند، شما در بالای لیست قرار می‌گیرید و یا به اصطلاح در رتبه نخست گوگل می‌نشینید.

  • اگه شما بتونین مواردی که در قسمت بالا براتون توضیح دادیم رو در وبسایت خودتون انجام بدین مطمئن باشین که میتونین یه وبسایت بهتر و سریع تر به همراه مشتریای بیشتر داشته باشین و کسب و کار خودتون رو رونق بدین.
  • مثلا الان من با انکرتکست “اینجا کلیک کنید” به صفحه اصلی فرین اکادمی لینک میدهم.
  • تکنیکهای سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه استفاده میشود در واقع سئو خارجی.
  • تمامی صفحات سایت باید بررسی شوند تا تراکم و استفاده صحیح از تگ‌های h مشخص شود.
  • برای اینکه روزانه بازدید بیشتری را دریافت کنید، باید وبسایت خود را در محلی قرار دهید که بیشترین مخاطب وجود دارد.

بهترین راه برای انتخاب شرکت و یا متخصص سئو این است که قیمت های چندین شرکت را مقایسه کنید و پس از دیدن رزومه کاری آن ها، بهترین انتخاب را انجام بدهید. در این روش شما تنها می توانید کلمات آسان تر و هدف های که رقابت در آن کمتر است را انتخاب کنید و شما مطمئنا پیشرفتی را در کسب و کار خود نخواهید داشت. شما در این روش نیاز به فعالیت گسترده ندارید و با سپردن سایت خود به یک متخصص سئو و یا شرکت آن را ارتقا می دهید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ فراگستر می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

· بهترین افزونه در سئو وردپرس

شفاف سازی کد و کسب اطمینان از اینکه بارگذاری صفحه با سرعت بالا صورت بگیرد، رتبه شما رو در نتایج جستجو ارتقا داده و افراد را تشویق می‌کنه تا زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند. سرعت سایت در این سال ها به فاکتور اصلی جستجوهای موبایلی تبدیل شده، بنابراین باید مطمئن بشین که اطلاعات سایت شما با سرعت خوبی در چند دستگاه نشان داده بشن. انجام سئو سایت در سئو وردپرس بدون ارجاع به لینک خروجی شدنی نیست. سعی شما بر این باشد که با ارائه چند لینک داخلی ساختاری عنکبوتی در سایت ایجاد کنید. بهینه‌سازی همان گام‌هایی است که شما باید بردارید تا بتوانید به سئو سایت خود کمک کنید. پس از نصب یوست سئو با کمک امکاناتی که دارد به راحتی می‌توانید مطالب سایت خود را برای ارائه خروجی بهتر آماده کنید.

ممکن است پاسخ شما به صورت یک باکس حاوی پاسخی برجسته در بالای نتایج گوگل نمایش داده شود. این باکس شامل توضیحاتی مختصر در پاسخ به سوال شما است که از یک صفحه اینترنی معتبر دریافت شده است. در این اسنیپت‌ها آدرس وب سایت، تصویر شاخص و عنوان آن نیز وجود خواهد داشت. تمامی صفحات سایت باید بررسی شوند تا تراکم و استفاده صحیح از تگ‌های h مشخص شود. شاید برخی از صفحات فاقد 1 h بوده و برخی چند 1 h دارند، در این حالت باید این تگ‌ها را ادیت کنید تا گوگل امتیاز مثبت برای شما در نظر گیرد. این فاکتور بیش از تصور شما اهمیت دارد و می‌تواند تاثیری زیادی بر سئو سایت گذارد.

Video Marketing از جدیدترین تکنیک های سئو

وقتی که ما در رابطه با سئو حرف می‌زنیم، تمرکز اصلی بر گوگل است؛ ولی هنوز باید یادتان باشد که بقیه موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو و غیره هنوز در حال فعالیت هستند. اما در مقابل این سئوکارهای کلاه سیاه، کلاه سفیدها قرار می‌گیرند. آنها با نهایت صداقت و درست‌کاری و به صورت اصولی و مهندسی شده، سئو یک وبسایت را تقویت می‌کنند. پس بهترین شرکت سئو شرکتی است که به هیچ وجه سئوکار کلاه سیاه نداشته باشد. در این مطلب با مهمترین و جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ همراه شما بودیم.

تحلیل و آنالیز وضعیت وبسایت‌های رقیب

بنابراین سعی کنید از تصاویر مرتبط، اینفوگرافیک‌ها و پادکست ها استفاده کنید که به موضوع شما مرتبط بوده و خلاقانه نیز باشند. بنابراین سرعت لود وبسیات یکی از مهمترین فاکتورها برای سئو سایت است. توجه بیشتر به بهینه بودن سایت و صفحات آن از جدیدترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ می‌باشد.

به طور مثال اگر دستمزد ساعتی یک شخص 200 هزار تومان باشد یک فریلنسر برای ده ساعت مشاوره و انجام امور لازم سئو، 2 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این روش مناسب سایت‌هایی است که نمی‌توانند هزینه زیادی را صرف بهینه سازی سایت خود کنند و تنها به چند ساعت مشاوره نیاز دارند و یا افرادی که برای حل مشکلات سایت خود نیاز به راه حل دارند. تعداد صفحات ایجاد شده در سایت و صفحاتی که نیاز به بهبود دارند، نقش مهمی در قیمت و تعیین تعرفه سئو سایت ایفا می‌کند. محتوای هر صفحه توسط سئوکار بررسی می‌شود تا مطابق با الگوریتم‌های گوگل باشد و از سمت دیگر محتوای صفحه هم باید کاربر پسند و جذاب نوشته شود. در این مقاله به صورتی کاملا کوتاه و مختصر به نحوه سئو کردن محتوای سایت در وردپرس پرداختیم. هدف ما این بود که به صورتی کاملا واضح و آسان بتوانیم یک آموزش کاربردی را برای شما ارائه کنیم.

براساس برآوردهای انجام شده یک کاربر ظرف مدت ۸ ثانیه ممکن است تصمیم بگیرد در سایت شما بماند یا آن را ترک کند. یعنی شما ۸ ثانیه فرصت دارید تا تمام هنر خود را به نمایش بگذارید. در اینجا میرسیم یه این موضوع که وردپرس قابلیت‌های فراوانی دارد. هم بصورت رایگان و هم با پرداخت درون شبکه‌ای می‌توانید از این قابلیت‌های جالب برای بهینه‌سازی سایت خود استفاده کنید. دو قابلیت جذاب وردپرس دو افزونه است که بشدت شما را به استفاده از آن‌ها تشویق می‌کنیم. این دو افزونه Yoast SEO و All in One SEO Pack هستند که بشدت در بهینه سازی سئو سایت شما نقش کلیدی دارند.

اما امروزه با افزایش تعداد وبسایت‌ها و همچنین کاربران آنلاین، این فضای رقابتی بسیار قوی‌تر شده است. در همین صفحه بارها دیدید که با اسم سایت هایی مثل وبسیما و وب24 و نوین و … به سایت آنها “بک لینک” دادیم. سئو داخلی تمامی مواردی که داخل سایت انجام میشود تا سایت در گوگل بالا بیایید را شامل میشود.

الگوریتم‌های موتورهای جستجو امروزه بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده‌اند. خیلی سخت است که مهندسان بهینه‌سازی بتوانند موتورهای جستجو را دستکاری کنند؛ البته این بازی موش و گربه بین مهندسین سئو و موتورهای جستجو امروزه هم وجود دارد و ادامه پیدا می‌کند. در مبحث تاریخچه سئو با توسعه رتبه بندی صفحات توسط موتورهای جستجو، مهندسان سئو به دنبال یافتن راهی برای تأثیر پذیری در رتبه بندی موتورهای جست و جو با استفاده از روش‌های اخلاقی و چه غیر اخلاقی رو آوردند. سعی کنین سایتتون رو زیباتر و مدرن تر نشون بدین تا تجربه کاربراتون بهبود پیدا کنه و در نتیجه سود کسب و کارتون هم بیشتر میشه. سئو باعث بهبود برندتون میشه؛ کاربران به صفحه‌ی نخست گوگل اعتماد بیشتری میکنن. شما می‌تونید با انجام سئو فوری، در صفحه‌ی اول گوگل قرار بگیرین و نظر کاربران رو جلب کنید.