آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-سئو خاکستری

جدا از المان هایی که باعث جذابیت محتوا می شود، موضوع و روایت گری شما در محتوا نیز مهم است. داستان سرایی در محتوا باعث می شود محتوا جذاب تر به نظر برسد. داستان ها ابزاری قدرتمند برای آموزش و ترغیب مخاطب به خواندن کامل محتوا هستند. این بدان معناست که مثلا شما باید تمام تجربیات خود را در رابطه با پروژه ای که روی آن کار می کنید جمع آوری کنید. اگر شما یک موجود زنده اید، پس باید در ذهن خود داستانی بگویید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را از ذهن خود بیرون بکشید.

  • مشکلی نیست، شما می‌توانید که تولید محتوا سایت خود را به یک سایت سفارش تولید محتوا (کنسئو canseo.ir) بسپارید.
  • همانطور که عرض کردم این آمار فقط مربوط به وردپرس است و آمار کلی تولید محتوا خیلی بیشتر از این است.
  • استفاده از لینک‌های داخلی می‌تواند به گوگل در شناخت صفحات مختلف سایت‌تان کمک کند.
  • متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت.

شدیدا توصیه میکنم ، صفحه آموزش رایگان لینک بیلدینگ فرین آکادمی را مطالعه کنید. چون هنوز تقاضایی وجود ندارد که کسب و کارها برای تصاحب سهم بیشتری از آن، با یکدیگر رقابت کنند. اقیانوس آبی معمولا در حوزه کسب و کار اینترنتی به کار میرود. زامبی پیج به صفحاتی از سایت شما هستند که هیچ ترافیکی ندارند. در اینجا گوگل برای اینکه بفهمد منظور صفحه حیوان شیر است نه شیر خوراکی از lsi ها کمک میگیرد.

جنبه‌های مختلف سئو محتوا چیست؟

بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند. گوگل محتوای پست را درک می‌کند زیرا تراکم کلمات کلیدی عامل مهمی در سئو است. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، پس از تعیین عنوان، می‌توانید بر روی دکمه “ویرایش” در سمت راست لینک خود کلیک کنید. این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد. می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید. سلام بله محتوای سئو شده در سایت های محتوا محور خیلی قضیه مهم و حیاتی است.

بازگشت سرمایه در فرایند بازاریابی محتوا، در صورت اجرای درست بسیار بالاست و به همین دلیل رادزاد خدمات تولید محتوا را برای هر گونه سایتی پیشنهاد می کند. رادزاد با بررسی سایت شما و نیاز شما به نوع محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا را برای شما پیاده سازی کرده و محتوای مناسب و جذب کننده ترافیک برای شما تولید می کند. اگر در فکر ایجاد سایت و یا شبکه های اجتماعی هستید در ابتدا می بایست به فکر تولید محتوای مناسب چه از لحاظ متنی و چه از لحاظ گرافیکی برای آن ها باشید.

نمونه کارها

از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد. به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید. هیچ چیز بدتر از یک پست با محتوای عالی ولی ساختار و قالب ضعیف نیست.

سئو محتوا

با انتشار یک راهنمای طولانی در سایت، نباید انتظار افزایش فالوور در اینستاگرام را داشته باشید. یک ویدیوی جذاب و آموزشی قطعا بر افزایش تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام تاثیر بیشتری می‌گذارد. این کتاب هرماه به آن یک فصل اضافه میشود و به زودی به یکی از بهترین کتاب ها در زمینه سئو محتوا تبدیل خواهد شد. پاراگراف‌های طولانی متن برای خوانندگان شما جذاب نبوده و برای SEO خوب نیستند. محتوای قابل هضم ارائه شده در پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای افراد بسیار آسان‌تر است که بخوانند و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند.