آموزش سئو محتوا صفر تا صد نوشتن محتوای سئو شده-سئو خاکستری

در واقع کنیبالیزیشن کلمات کلیدی زمانی اتفاق می­افتد که صفحات یا URLهای مختلف وب سایت خود را برای یک کلمه کلیدی بهینه کنید. از نظر موتورهای جستجو، این کار باعث می­شود که محتوای شما با خودش رقابت کند و رتبه و ترافیک شما ضربه بخورد. بنابراین، مطمئن شوید که هر صفحه از وب سایت شما یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را هدف قرار می­دهد و با محتوای دیگر رقابت نمی­کند. جایگاه و ارزش محتوا بر روی سئو سایت غیر قابل انکار است تا آنجا که یکی از مهم ترین عناصر رتبه بندی سایت توسط گوگل، تولید محتوای با کیفیت است.

  • چرا به تولید محتوای سئو شده نیاز داریم؟ منظور از سئو محتوا چیست؟ به طور کلی، محتوای مبتنی بر سئو، محتوایی است که پتانسیل بالایی در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد.
  • اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد.
  • به ویژه برای زمانی به کار می‌رود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید.

به طور کلی محتوای سئو شده به محتوایی گفته می شود که شرایط لازم را برای درک بهتر گوگل از ماهیت و مفهوم صفحه فراهم کند. علاوه بر این به دغدغه ها و سوالات مخاطب هم در آن پاسخ داده شده باشد. در سال های اخیر سایت هایی که نتوانسته اند سرعت بارگذاری مطلوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند، جریمه های سنگینی را از سوی موتورهای جستجو به خصوص گوگل متحمل شده اند.

نظر در “سئو و بهینه سازی محتوا”

خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید. زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است. توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو همگی از این دست‌اند. وقتی در مورد موضوعی صحبت می‌شود، می‌توانید زبان به کار گرفته شده توسط مخاطبان آن موضوع را شناسایی کنید و در مطالب خود استفاده کنید. در نهایت هدف شما باید جلب نظر کاربران و گوگل به صورت همزمان باشد. کتاب سئو محتوا به شما یاد میدهد که چطوری یک متن یا یک مقاله سئو شده با کیفیت فوق العاده مناسب برای وب بنویسید.

این افزونه ها تنها در یادآوری یک سری نکات و علی الخصوص داشتن ویژگی های خوبی مثل درست کردن سایت مپ ، اضافه کردن اسکیما و از همه مهمتر ویرایش عنوان و توضیحات متا شما را کمک می کنند ولاغیر. همه ما می دانیم که یک شاعر و یا نویسنده از سرودن و نوشتن شعر و متن خود، هدف هایی در سر دارد. به طور مثال یک نویسنده با نوشتن کتاب های علمی تخیلی، افرادی را که به علم و فرضیات علاقه دارند، هدف قرار می دهد. بازاریابی محتوا دقیقا به همین شکل است، اما در حوزه ای بسیار متفاوت. هر چه نکات و مطالب بیشتر باشد، به طور حتم کاربر می تواند به اطلاعات بیشتری نیز دست پیدا کند.

طراحی یک محتوای سئو شده

با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود. برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد. اما اولين چيزي كه در آموزش سئو محتوا بايد به یاد داشته باشید، اين است كه مهم نيست چقدر يك صفحه را بهينه و سئو می كنيد، اگر محتوايتان بد باشد، این بهينه سازي مفت نمی ارزد! پس اول از همه، كيفيت محتوايتان را بسنجید و سپس آن را بهینه كنيد.

پس توضیحات متای شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد (یعنی رضایت‌بخش و مرتبط باشد) باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید رتبه بالایی را در آن کسب کنید. آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند.

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا

اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد. از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد. کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد.