آموزش سئو: یادگیری صفر تا صد سئو الو کانتنت

دلیل این موفقیت و محبوبیت گسترده گوگل در‌میان کاربران، تمرکز و تلاش برای فراهم آوردن بهترین تجربه کاربری ممکن برای استفاده کنندگان از خدماتش است. اگر شما گوگل بودید، مطمئنا همین شیوه و ساز و کار را در‌پیش می‌گرفتید؛ چراکه آنچه موجب موفقیت و شهرت شما می‌شود، مردم و کاربران هستند. نگه داشتن بازدیدکننده و جلب رضایت یعنی که ما زمان میذاریم و این تعداد سوال رو بصورت رایگان در روز جواب میدیم. اینکه افرادی میان برای تبلیغ کار خودشون یا گرفتن بک لینک از این فضا استفاده میکنن و ما اون لینک هارو حذف میکنیم به این معنی نیست که رضایت کاربر رو زیرپا گذاشتیم. برخی صفحات 400 دیدگاه دارند و اگر قرار باشه یک صفحه این تعداد لینک خروجی به موضوعات بی ربط داشته باشه حتما جایگاهش رو توی گوگل از دست میده. به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود.

  • پس اگر بدون شک باید در کوتاه مدت برروی روش های دیگر هم تمرکز کنید.
  • اولین قانون تجزیه و تحلیل این است که همیشه تا آنجا که ممکن است تلاش خود را معطوف به یافتن اصلی ترین علت کنید.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • دلیل نام‌گذاری تکنیکال سئو یا سئوی فنی این است که، در اصل این نوع سئو هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارد و هدف اصلی آن بهینه سازی زیربنا و زیرساخت وب سایت شماست.

همچینین وجود لینک در متن محتوا صفحات سایت تان میتواند به آن صفحات اعتبار ببخشد. هرچه تعداد لینک های یک صفحه مهم بیشتر شود ، از نظر موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا می کند. قبل از اینکه صفحات سایت شما بتوانند در جستجو گوگل رتبه بندی شوند ، لازم است که در آن ها اصول سئو داخلی رعایت شود. سئو آن پیج نشان میدهد که صفحات سایت به یکدیگر مرتبط هستند و بین آن ها پیوندی وجود دارد و در این حالت به Google ایده ای در مورد ساختار وب سایت شما می دهد. سئو انواع گوناگون جستجو را دربرمیگیرد؛ از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود، که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شوند.

گوگل از هزاران فاکتور برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها استفاده می‌کند، کسب نمره خوب در ابزارهای تست سرعت مهم است امااگر دانش فنی ندارید خود را درگیر اعداد و ارقام نکنید. تمرکز خود را روی ارايه آنچه کاربرانتان می‌پسندند بگذارید و نه فقط کسب نمره بالا در ابزارهای تست سرعت سایت. اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری روی صفحات وبسایت خود ایجاد کنید، باید از الگوریتم‌های رتبه‌بندی در موتور جستجوی گوگل آگاه باشید.

بهترین تکنیک های افزایش ترافیک و بازدید سایت

برای اینکه میزان فروش حاصل از ورودی گوگل مشخص شود، می توانید از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. در ادامه ما می خواهیم به موضوعاتی که روی قیمت و تعرفه سئو بر اساس پروژه تاثیر دارند، صحبت کنیم. از همان ابتدا متخصص سئو با توجه به کارهایی که می خواهد انجام دهد، مبلغی را پیشنهاد می دهد. سلام ممنونم از این همه اطلاعاتی که از مطلاب شما یاد گرفتم ، واقعا نیاز داشتم در این مقطع بدونم .

تفاوت اصلی بین زبان‌های برنامه نویسی و زبان‌های اسکریپت نویسی، در نحوه عملکرد آن‌ها است. مثلا، لینکی با عنوان “سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود. میزان دیده شدن و جستجو در دنیای اینترنت می‌باشد که می‌‌توانید آمار دقیقی در وب مستر تولز از آن مشاهده کنید. به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید بدانید یک کلمه کلیدی چقدر بازدید و جستجوی ماهیانه دارد باید Impressin آن کلمه کلیدی را بررسی کنید.

ما هم در این مقاله برای اینکه اهمیت این بخش از سئو را به خوبی درک کنید، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده‌ایم. سئو در واقع تعریفی از این سه مرحله است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم. سئو مناسب برگ برنده شما در دریافت بیشترین بازدید واقعی و مرتبط با محتوای سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل است. دریافت بازدید از طریق گوگل توسط کاربران واقعی فقط از طریق داشتن سایتی با محتوا و سئو مناسب در رقابت با سایت های هم تراز ممکن است.

۱. انتخاب هاست/سرور پر سرعت

Rich Card روشی خاص برای نمایش محتوا در جستجو‌‌های موبایلی است. می‌توان آن‌ها را نسخه‌های تکامل یافته Rich Snippet قلمداد کرد. درست مثل Rich Snippet، محتوای Rich Card نیز با فرمت بصری متفاوتی نمایش داده می‌شود تا تجربه کاربران تلفن‌های همراه را بهبود بخشد.

Breadcrumb تجربه کاربری دلپذیری برای کاربران سایت شما فراهم می‌کند، بنابراین بر سئو سایت شما تاثیر مثبت می‌گذارد. اصول سئو برای کلیه وب سایت ها یکسان است (خبری، گردشگری، فروشگاهی، شرکتی و…). برای سئو یک وب سایت شما بایستی با مفاهیم سئوی داخلی، سئو خارجی و سئو فنی (تکنیکال) آشنا باشید و انواع الگوریتم های گوگل و عملکرد آن ها را بشناسید.