آیا انتشارات مطبوعاتی هنوز برای سئو خوب هستند؟


هر متخصص روابط عمومی قدرت انتشار مطبوعات را می داند.

چه در حال راه‌اندازی یک محصول جدید، اعلان ادغام، یا هر اطلاعات قابل توجه دیگری که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، انتشار مطبوعات راهی عالی برای توزیع آن اطلاعات است.

اما آیا تاثیری بر تلاش های سئوی شما دارد؟

اگر به اندازه کافی در اطراف بوده اید، ممکن است به یاد داشته باشید زم، که بهینه سازان موتورهای جستجو از آنها به ،وان راهی برای بسته بندی کلمات کلیدی در سایت خود استفاده می ،د. آیا آن هنوز کار می کند؟

و چه چیزی بیشتر – اگر ارتباطی بین رتبه‌بندی جستجو و انتشارات مطبوعاتی با کیفیت وجود دارد، چگونه می‌تو،د این خط را بین بهینه‌سازی آن‌ها برای موتورهای جستجو طی کنید و در عین حال همچنان به دستورالعمل‌های رو،مه‌نگاری پایبند باشید؟

بدیهی است که اینها سوالات ساده ای برای پاسخگویی نیستند، اما هیچ ترسی ندارند. ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بی،ه های مطبوعاتی و نحوه به کارگیری آنها به ،وان بخشی از استراتژی آنلاین خود ادامه دهید.

بی،ه مطبوعاتی چیست؟

احتمالاً قبلاً می‌د،د که بی،ه مطبوعاتی بی،ه‌ای رسمی است که در مورد یک رویداد قابل توجه به رو،مه‌نگاران اطلاعات می‌دهد.

این به شما امکان می‌دهد تا به سرعت اخبار را (و به شکل‌گیری روایت پیرامون آن کمک کنید) در شبکه‌ای از رو،مه‌نگاران، با هدف نهایی نمایش آن در یک پلت فرم خبری معتبر.

در اینجا نمونه ای از بی،ه مطبوعاتی از Google Cloud:

در اینجا نمونه ای از یک بی،ه مطبوعاتی از Google Cloud است.تصویر از googlecloudpresscorner.com، آگوست 2022

همانطور که می بینید، این بی،ه مطبوعاتی به خوانندگان یک مرور سریع از اخبار در یک تیتر ارائه می دهد، آن اطلاعات را در ،وان فرعی بیان می کند، و سپس در ادامه مطلب به جزئیات بیشتر می پردازد.

به دانش‌آموزان و رو،مه‌نگاران نوپا غالباً دستور داده می‌شود که اینها را به‌صورتی بنویسند که به ،وان «هرم وارونه“، جایی که مهمترین اطلاعات از قبل ارائه می شود.

در صورتی که تا به حال متوجه نشده بودید (و ما مطمئن هستیم که متوجه شده اید)، سازمان ها به دلایل مختلفی، از جمله:

  • برای ایجاد شهرت.
  • برای ،ب پوشش رسانه ای
  • برای کنترل یک بحران – انتشار سمت خود از داستان در ابتدا مفید است زم، که همه چیز اشتباه می شود.

با پیشرفت فناوری رسانه و حرکت به سمت چرخه خبری کوتاه‌تر، شرکت‌ها دلیل جدیدی برای ارسال بی،ه‌های مطبوعاتی به دست آوردند: ،ب پیوند از سایت‌های خبری معتبر.

و در نتیجه سئو را تقویت کنید.

تاریخچه (کوتاه) انتشارات مطبوعاتی برای سئو

در حالی که بی،ه های مطبوعاتی منتشر شده است از سال 1906هنگامی که آیوی لی اولین موردی را منتشر کرد که یک حادثه راه آهن را پوشش می داد، آنها اهمیت جدیدی در عصر دیجیتال پیدا ،د.

و مانند هر چیزی که موفقیت سئو را افزایش داد، پیوندهای انتشار مطبوعاتی نیز به خوبی شروع شدند.

و سپس سوء استفاده آمد. (تکان دهنده، درسته؟)

هنگامی که مردم دریافتند پیوندهای سایت‌های جدید درجه یک می‌توانند به رتبه‌بندی کمک کنند، شروع به نوشتن انواع بی،ه‌های مطبوعاتی برای انواع چیزها ،د – حتی در مورد رویدادهای غیر مرتبط مانند استخدام کارمندان جدید (متاسفانه هنوز رایج است) یا تغییر رنگ فرش آنها. (داستان واقعی. من این یکی را جدی دیدم!)

همه هر،مه ها باعث شد تا گوگل متوجه سایت هایی شود که این لینک ها را دارند و آنها را جریمه کند.

نتیجه؟

سایت های “Newswire” ویژگی nofollow را به لینک ها اضافه کرده اند.

بنابراین بله، هنوز هم می‌تو،د از انتشارات مطبوعاتی پیوند دریافت کنید.

اما از آنجایی که آنها لینک های nofollow هستند، ممکن است به سئو شما کمکی نکنند.

در اینجا چیزی است که جان مو، گوگل است در مورد آن گفت در سال 2018:

«(ما) سعی می‌کنیم پیوندهای مربوط به مواردی مانند بی،ه‌های مطبوعاتی را نادیده بگیریم، زیرا می‌د،م، به طور کلی، شرکت‌ها خودشان اعلامیه‌های مطبوعاتی را منتشر می‌کنند. بنابراین هر پیوندی که در آنجا وجود دارد اساساً توسط خودش قرار می گیرد.

اما اگر این پیوندها اتفاق بیفتد و در آنجا وجود داشته باشند، چیزی نیست که نگران آن باشید، زیرا واقعاً نمی تو،د همه آنها را پس بگیرید.

من فقط به نوعی از انتشارات مطبوعاتی به ،وان یک استراتژی برای ایجاد پیوند برای یک وب سایت تکیه نمی کنم، زیرا همانطور که گفتم، ما ا،ر آنها را نادیده می گیریم.

آیا بی،ه های مطبوعاتی امروز هم مرتبط هستند؟

بنابراین، اگر اعتبار سئو را برای لینک‌های سایت‌های خبری دریافت نمی‌کنید، آیا ارزش گنجاندن بی،ه‌های مطبوعاتی در استراتژی دیجیتال خود را دارد؟

پاسخ کوتاه: بله.

با این حال، یک چیز مهم وجود دارد که شما باید به طور کامل در نظر داشته باشید. به این م،ا که چرا شما در حال ارسال یک بی،ه مطبوعاتی هستید

آیا به:

  • مردم را از رویداد بزرگی که شرکت شما میزبان آن است مطلع کنید؟
  • انتشار یک محصول یا خدمات جدید را اعلام کنید؟
  • جلب توجه برای برند خود؟
  • جلوگیری از انفجار یک بحران؟

اگر می تو،د به هر یک از اینها پاسخ «بله» بدهید، ادامه دهید و آن بی،ه مطبوعاتی را بنویسید.

اما اگر این کار را برای به دست آوردن لینک برای سایت جدید خود انجام می دهید، فوراً آن را متوقف کنید.

حتی اگر “newswire” به شما پیوند داده شود، این پیوند ممکن است هیچ کمکی به شما در SERP های گوگل نداشته باشد.

اما نکته اینجاست: جمله آ، اینطور نیست موکدا درست است، واقعی. راهی وجود دارد که می توان از انتشارات مطبوعاتی برای تقویت سئو استفاده کرد. آنطور که شما فکر می کنید نیست.

چگونه یک بی،ه مطبوعاتی را برای بهره مندی از سئو بهینه کنیم

در حالی که بی،ه های مطبوعاتی اینطور نیستند به طور مستقیم بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد، آنها می توانند آنها را تقویت کنند غیر مستقیم

به ،وان مثال، می تو،د در یک سایت خبری برجسته شوید و علاقه مردم را به خود جلب کنید.

مجذوب انتشار شما، آنها به سایت شما هجوم می آورند و در نتیجه ترافیک شما را افزایش می دهند.

اگر آنها سایت شما را دوست داشته باشند، می مانند و روی صفحات مختلف کلیک می کنند.

و اگر محتوای شما شگفت‌انگیز است، آن‌ها آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند یا در سایت‌های خودشان به آن پیوند می‌دهند و برای شما (حدس‌تان زدید!) لینک‌های باکیفیتی به دست می‌آورند.

و اینها تقویت خواهد شد سئوی شما

بنابراین، بک لینک های اسپم که از طریق اخبار با کیفیت پایین به دست می آیند؟

خیر

تعداد زیادی ترافیک و بک لینک از طرفداران جدید؟

آره.

به این صورت است که یک بی،ه مطبوعاتی را برای سئو «بهینه سازی» می کنید.

نحوه ایجاد و اشتراک گذاری یک بی،ه مطبوعاتی

اکنون که اهمیت استفاده از بی،ه‌های مطبوعاتی در تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را به فروش رسانده‌اید، وقت آن است که به ساختن و اشتراک‌گذاری آن‌ها دست پیدا کنید.

نوشتن آنها بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. برای ایجاد اولین مورد خود، این سه مرحله آسان را دنبال کنید:

1. کاری را انجام دهید که ارزش خبری دارد

خیر، تغییر رنگ فرش شما به حساب نمی آید. مگر اینکه شما در دفتر بیضی کار می کنید – ممکن است از علاقه جزئی باشد.

اما «ارزش خبر» ،وماً به م،ای «بزرگ» نیست.

شما می تو،د به سادگی میزبان یک رویداد باشید.

یا می تو،د در مورد چیزی که مخاطب شما به آن اهمیت می دهد مطالعه کنید.

همچنین می‌تو،د یک محصول یا خدمات را تغییر دهید تا آن را بهتر کنید.

هنگامی که در مورد رویداد ارزشمند خود تصمیم گرفتید، مطمئن شوید که بیش از حد تحویل داده اید.

تمام توانت را بده

2. یک بی،ه مطبوعاتی جذاب بنویسید

با ،و، شروع کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

مثل این یکی از استاربا،.

آیا انتشارات مطبوعاتی هنوز برای سئو خوب هستند؟اسکرین شات از stories.starbucks.com، آگوست 2022

مطمئن شوید که بی،ه مطبوعاتی شما کوتاه و مثل یک مقاله رو،مه می خواند.

رو،مه‌نگاران دوست دارند هنگام نوشتن داستان خود، مستقیماً از آن کپی و جایگذاری کنند.

اطمینان حاصل کنید که بی،ه مطبوعاتی شما کوتاه است و مانند یک مقاله رو،مه خوانده می شود.تصویر از media.w،lefoodsmarket.com، اوت 2022

نکات مهمی که باید هنگام نوشتن بی،ه مطبوعاتی خود در نظر داشته باشید:

  • سوم شخص بنویسید.
  • آن را مختصر نگه دارید (400-500 کلمه یک قانون کلی است).
  • تصاویر و سایر رسانه های جالب را اضافه کنید.
  • مستقیم به سر اصل مطلب بروید (کرک را بکشید).
  • مستقیم با خوانندگان صحبت کنید (اصطلاحات اصطلاحی را قطع کنید).

3. بی،ه مطبوعاتی خود را با خبرنگاران من، به اشتراک بگذارید

هر کاری میکنی صد تا خبرنگار اسپم نکن به امید اینکه یکی از اونها در موردت بنویسه.

ابتدا تحقیق خود را انجام دهید.

به ،وان مثال، شما مطالعه ای انجام دادید که نشان داد 56 درصد از مادران از برنامه ناهار مدرسه خود ناراضی هستند.

به جای اینکه بی،ه مطبوعاتی خود را برای هر ،ی که آدرس ایمیل او را می تو،د پیدا کنید، توزیع کنید، ،ی را پیدا کنید که در زمینه مرتبط می نویسد.

با استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo یک راه عالی برای به دست آوردن این اطلاعات است.

استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo یک راه عالی برای به دست آوردن این اطلاعات است.تصویر از BuzzSumo، آگوست 2022

3 نمونه انتشار مطبوعاتی موفق برای تقلید

برای نوشتن بی،ه های مطبوعاتی خود آماده اید؟

برای الهام گرفتن این سه نمونه را بررسی کنید.

عهد مریخ بی،ه مطبوعاتی

بی،ه مطبوعاتی تعهد مریختصویر از mars.com، آگوست 2022

این بی،ه مطبوعاتی آنقدر موفق بود که چندین سایت آن را انتخاب ،د و داستان نوشت بر روی آن.

تعدادی از سایت ها آن را برداشتند و در آن داستان نوشتند.اسکرین شات از جستجو برای [Mars Zero Emissions]، گوگل، آگوست 2022

شرکت آبجو بوستون اطلاعیه محصول جدید

اعلامیه محصول جدید شرکت آبجو بوستونتصویر از boston،.com، آگوست 2022

این بی،ه مطبوعاتی از آبجوسازی سام آدامز آنقدر موفق بود که چندین سایت بزرگ از جمله CNBC، آن را برداشت.

این بی،ه مطبوعاتی از آبجوسازی سم آدامز CNBC دریافت شد.تصویر از cnbc.com، آگوست ۲۰۲۲

وانت خط “چیزهای عجیب”.

خط تصویر از sneakernews.com، آگوست 2022

مجموعه «چیزهای عجیب و غریب» وانس با استفاده از نمایش موفق نتفلی،، بازتاب زیادی در نشریات تجارت کت، از جمله اخبار کفش ورزشی.

نحوه استفاده از بی،ه مطبوعاتی برای سئو

امیدواریم تا این مرحله مشخص شده باشد: انتشارات مطبوعاتی می توانند ابزار مفیدی برای سئو باشند، اما تنها در صورتی که به درستی از آنها استفاده شود.

ارسال هر،مه به سایت‌های رسانه‌ای، رو،مه‌نگاران و وبلاگ‌نویسان با انتشار مطالبی برای همه چیز به امید اینکه تبلیغاتی دریافت کنید کمکی نخواهد کرد.

از سوی دیگر، اگر با نشریات مرتبط (اغلب تخصصی) یا افراد دیگری که احتمالاً به رویداد ارزشمند شما (این نکته را فراموش نکنید) برای جذب ترافیک، طرفداران و پیوندهای دنبال کننده علاقه مند هستند، تماس می گیرید، پس آنها بسیار علاقه مند هستند. مفید

فقط آنچه را که در این قطعه آموخته اید به خاطر بسپارید: انتشارات خود را مرتبط نگه دارید (دوباره، بدون تغییر رنگ فرش) و آنها را بین افراد من، توزیع کنید. آنها می توانند عامل مهمی در بالا بردن رتبه سایت شما باشند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Pressmaster/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/are-press-releases-good-for-seo/382986/