آیا می توانید سریعتر و هوشمندتر کار کنید؟


هوش مصنوعی برای SEO در نقطه اوج قرار دارد که در آن فناوری مورد استفاده شرکت های بزرگ به طور فزاینده ای برای مشاغل کوچکتر در دسترس است.

استفاده روزافزون از این فناوری جدید به طور دائمی رویه سئو را تغییر داده است.

اما آیا برای ،ب و کار شما من، است؟ اینها حقایق شگفت انگیز است.

هوش مصنوعی برای سئو چیست؟

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره ما است. هر ،ی که از ال،ا یا نقشه گوگل استفاده می کند از نرم افزار هوش مصنوعی استفاده می کند تا زندگی خود را به نحوی بهتر کند.

دستیار نوشتن محبوب Grammarly یک نرم افزار هوش مصنوعی است که قدرت هوش مصنوعی را در بهبود عملکرد نشان می دهد.

این محتوا به اندازه کافی نیاز دارد و با رفع اشتباهات گرامری و املایی و استفاده مکرر از کلمات آن را بهتر می کند.

هوش مصنوعی برای سئو به طور مشابه برای بهبود عملکرد و تا حدی خاص، دموکراتیزه ، سئو با ایجاد مقیاس و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده در دسترس همه عمل می کند.

چگونه می توان از هوش مصنوعی در سئو استفاده کرد؟

پلتفرم‌های اصلی سئوی هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل داده‌ها را خودکار می‌کنند، و نماهای سطح بالایی را ارائه می‌دهند که ال،ا و روندهایی را شناسایی می‌کنند که در غیر این صورت قابل مشاهده نیستند.

مارک ترافاژن seoClarity توضیح می دهد که چرا اتوماسیون سئو هوش مصنوعی ضروری است:

یک دهه پیش، بهترین سئوکاران، جوکی‌های عالی ا،ل بودند که داده‌ها را از منابع و بخش‌های مختلف چرخه عمر سئو دانلود و به هم مرتبط می‌،د، همه با دست.

اگر سئوکاران امروز این کار را انجام می دادند، در گرد و غبار رها می شدند.

تا زم، که انسان بتواند پردازش کند – نتایج تغییر کرده اند، الگوریتم ها به روز شده اند، SERP ها تغییر کرده اند و غیره.

و این به دسترسی و عمق داده های موجود در این دهه، تغییرات سریع در الگوریتم های موتورهای جستجو، عوامل رتبه بندی متفاوت که برای هر پرس و جو متفاوت است، نتایج مبتنی بر هدف که به صورت فصلی تغییر می کنند، و پیچیدگی بسیار زیاد شرکت های مدرن اشاره ای نمی کند. وب سایت ها

این واقعیت‌ها استفاده از هوش مصنوعی را اکنون در سطح سازم، ضروری کرده است.»

هوش مصنوعی در بهینه سازی در محل

پلت فرم اتوماسیون سئو هوش مصنوعی WordLift به ناشران کمک می کند تا داده های ساختاریافته، پیوندهای داخلی و سایر عوامل مرتبط با صفحه را خودکار کنند.

آندره آ ولپینی، مدیر عامل WordLift، نظرات:

«WordLift به‌طور خودکار آ،ین نسخه واژگان طرحواره را برای پشتیب، از همه انواع موجودیت ممکن مصرف می‌کند.

ما می‌تو،م از این داده‌ها برای ایجاد پیوندهای داخلی، ارائه کارت‌های زمینه در صفحات وب و توصیه محتوای مشابه استفاده مجدد کنیم.

مانند Google، یک ناشر می‌تواند از این شبکه موجودیت‌ها استفاده کند تا به خوانندگان اجازه دهد محتوای مرتبط را کشف کنند.

WordLift بسیاری از گردش کار SEO را با ایجاد نمودار دانش وب سایت فعال می کند.

برخی از NLP WordLift برای مدیریت پیوندهای داخلی به صفحات مهم خود استفاده می کنند. دیگران از داده های نمودار دانش برای آموزش موتور جستجوی داخلی یا تنظیم دقیق مدل زبان برای تولید محتوا استفاده می کنند.

با خودکارسازی داده های ساختاریافته، انتشار نهادها و افزودن پیوندهای داخلی، مشاهده رشد قابل توجهی در ترافیک ارگ،ک برای سازندگان محتوا غیرعادی نیست.

هوش مصنوعی برای SEO در مقیاس

هوش مصنوعی برای سئو می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها اعمال شود که درگیر شدن در کارهای تکراری را به حداقل می‌رساند و بهره‌وری را بهبود می‌بخشد.

یک لیست جزئی شامل:

  • برنامه ریزی محتوا
  • تحلیل محتوا.
  • تحلیل داده ها.
  • ایجاد نمودارهای دانش محلی
  • ایجاد خودکار داده های ساختار یافته Schema.
  • بهینه سازی پیوندهای درونی
  • بهینه سازی محتوای صفحه به صفحه
  • بهینه سازی خودکار توضیحات متا
  • ،اصر ،وان برنامه ای
  • سرفصل های بهینه شده در مقیاس

هوش مصنوعی در تولید محتوا

تولید محتوا شامل چندین انتخاب ذهنی است. آنچه یک نویسنده احساس می کند به یک موضوع مرتبط است ممکن است با آنچه کاربران فکر می کنند متفاوت باشد.

ممکن است نویسنده فرض کند که موضوعی درباره موضوع X است. موتور جستجو ممکن است تشخیص دهد که کاربران محتوای X، Y و Z را ترجیح می دهند. در نتیجه، محتوا ممکن است عملکرد جستجوی ضعیفی داشته باشد.

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان محتوا کمک می‌کنند تا با ارائه نمایه‌ای عینی از محتوای مورد نظر، روابط محکم‌تری بین محتوا و آنچه کاربران به دنبال آن هستند ایجاد کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی به بازاریابان جستجو اجازه می‌دهند تا با محتوا به گونه‌ای کار کنند که سال‌های نوری جلوتر از روش ده‌ها سال گذشته در ابتدا شناسایی کلمات کلیدی پربازدید و سپس ساختن محتوا در اطراف آنها باشد.

هوش مصنوعی در بهینه سازی محتوا

موتورهای جستجو با تشخیص اینکه منظور کاربران چیست و صفحات وب درباره چه چیزی هستند، پرس و جوها و محتوا را بهتر درک می کنند.

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی امروزی همین کار را برای SEO از کل گردش کار توسعه محتوا انجام می دهند.

چیزهای بیشتری در این مورد نیز وجود دارد.

در سال 2018 گوگل چیزی را توسعه داد که آنها از آن به ،وان لایه موضوع یاد می کنند، که به آن کمک می کند تا محتوا و چگونگی ارتباط موضوعات و موضوعات فرعی با یکدیگر را درک کند.

گوگل آن را توصیف کرد مثل این:

بنابراین ما نمودار دانش موجود خود را گرفته‌ایم – که ارتباطات بین افراد، مکان‌ها، اشیا و حقایق مربوط به آنها را درک می‌کند – و یک لایه جدید به نام لایه موضوع اضافه کرده‌ایم که برای درک عمیق فضای موضوع و چگونگی توسعه علایق در طول زمان مهندسی شده است. همانطور که آشنایی و تخصص رشد می کند.

لایه موضوع با تجزیه و تحلیل تمام محتوای موجود در وب برای یک موضوع خاص ساخته می شود و صدها و هزاران موضوع فرعی را توسعه می دهد.

برای این موضوعات فرعی، می‌تو،م مرتبط‌ترین مقاله‌ها و ویدیوها را شناسایی کنیم – آنهایی که همیشه سبز و مفید هستند، و همچنین محتوای تازه در مورد موضوع.

سپس به ال،ا نگاه می‌کنیم تا بفهمیم این موضوعات فرعی چگونه با یکدیگر مرتبط هستند، بنابراین می‌تو،م به طور هوشمندانه‌تری نوع محتوایی را که ممکن است بخواهید در ادامه بررسی کنید، نشان دهیم.

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به بازاریابان جستجو کمک می کند تا فعالیت های خود را با واقعیت نحوه عملکرد موتورهای جستجو هماهنگ کنند.

هوش مصنوعی در تحقیق کلمات کلیدی

فراتر از آن، آنها کارایی جریان کار محتوا را با امکان مقیاس‌پذیری کل فرآیند معرفی می‌کنند و زمان بین تحقیق و انتشار محتوای آنلاین را کاهش می‌دهند.

مارک ترافاژن از seoClarity تاکید کرد که ابزارهای هوش مصنوعی بخش های خسته کننده سئو را در اختیار می گیرند.

مارک توضیح داد:

seoClarity مدت‌ها پیش از یک ارائه‌دهنده داده به استفاده از هوش مصنوعی در هر بخش از چرخه عمر سئو برای انتقال سریع مشتریان از داده‌ها به بینش‌ها و اجراها تغییر مکان داد.

ما استفاده می کنیم:

هوش مصنوعی در ارائه بینش ها و توصیه ها از منابع داده های مختلف (رتبه بندی -> فرصت های SERP -> مسائل فنی)

هوش مصنوعی در ارائه دقیق‌ترین داده‌های ممکن در تقاضای جستجو، دشواری کلمه کلیدی و هدف موضوع – همه در زمان‌های واقعی و نماهای پرطرفدار

هوش مصنوعی در بهینه سازی و تحلیل محتوا

اتوماسیون به کمک هوش مصنوعی در اجرای فوری سئو تغییرات را در مقیاس عظیم امکان پذیر می کند.

آینده هوش مصنوعی در سئو این نیست که هوش مصنوعی «سئو» را برای ما انجام دهد، بلکه هوش مصنوعی زمان‌برترین وظایف را بر عهده می‌گیرد و سئوکاران را آزاد می‌کند تا مدیر، باشند که بهترین اقدامات آگاهانه را در مقیاسی با سرعت‌های ناشناخته اجرا می‌کنند.

یکی از ارزش های کلیدی استفاده از هوش مصنوعی برای سئو افزایش بهره وری و کارایی و همچنین افزایش تخصص، اعتبار و ارتباط محتوا است.

جف کویل از مارکت میوز مزایای هوش مصنوعی را به‌،وان توجیهی برای اینکه چقدر برای محتوا در نظر گرفته شده است و چه ارزشی برای آن به ارمغان می‌آورد، بیان می‌کند.

جف نظر داد:

زم، که بیشتر استراتژی محتوایی که برای آن بودجه می‌کنید به موفقیت تبدیل می‌شود، فوراً آشکار می‌شود که استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی نیازهای بودجه محتوا و افزایش نرخ بهره‌وری مهم‌ترین چیزی است که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

برای عملیات، بهره وری منابع انس، اولویت اصلی است. کجا انسان هایی دارید که کارهای دستی را برای تحقیق، برنامه ریزی، اولویت بندی، توضیح، نوشتن، ویرایش، تولید و بهینه سازی انجام می دهند؟ چه مقدار زمان از دست رفته است و چه تعداد بازخورد یا حلقه های دوباره کاری وجود دارد؟

برنامه‌های ایجاد و بهینه‌سازی محتوای مبتنی بر داده، پیش‌بینی‌کننده، قابل دفاع که منابع منفرد حقیقت را در قالب خلاصه محتوا و طرح‌های پروژه ارائه می‌کنند، پایه و اساس تیمی است که بر استفاده از فناوری برای بهبود کارایی منابع انس، متمرکز است.

برای بهینه‌سازی، انتخاب محتوا برای به‌روزرس،، درک نحوه به‌روزرس، آن و اینکه آیا باید با ایجاد، هدف‌گذاری مجدد و تغییر شکل داده شود، از مزایای حیاتی استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل محتوا هستند.

دانستن اینکه آیا صفحه ای با کیفیت است، تخصص خود را نشان می دهد، هدف من،ی دارد و به درستی در سایت ادغام شده است، بهترین شانس برای موفقیت را به تیم می دهد.

معایب و ملاحظات اخلاقی

انتشار محتوایی که به طور کامل توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است می تواند منجر به نتیجه منفی شود زیرا Google به صراحت محتوای تولید شده خود را ممنوع می کند.

دستورالعمل های هر،مه گوگل هشدار دهید که انتشار محتوای تولید شده خودکار ممکن است منجر به یک اقدام دستی شود و محتوا را از نتایج جستجوی Google حذف کند.

دستورالعمل ها توضیح می دهند:

«برای واجد شرایط بودن برای نمایش در نتایج جستجوی وب Google (صفحات وب، تصاویر، ویدیوها، محتوای خبری، یا سایر مطالبی که Google از سراسر وب پیدا می‌کند)، محتوا نباید خط‌مشی‌های کلی جستجوی Google یا خط‌مشی‌های هر،مه فهرست‌شده در این را نقض کند. صفحه

…محتوای هر،مه‌ای که به‌طور خودکار تولید می‌شود (یا «تولید خودکار») محتوایی است که به‌صورت برنامه‌ریزی شده بدون تولید هیچ چیز اصلی یا افزودن ارزش کافی تولید شده است. در عوض، برای هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی جستجو و عدم کمک به کاربران ایجاد شده است.

هیچ ممنوعیتی برای انتشار محتوای تولید شده خودکار وجود ندارد و هیچ قانونی علیه آن وجود ندارد. گوگل حتی پیشنهاد می کند راه هایی برای حذف این نوع محتوا اگر بخواهید از این نوع محتوا استفاده کنید، از موتور جستجوی Google استفاده کنید.

اما اگر هدف این باشد که در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشید، استفاده از محتوای تولید شده به صورت خودکار قابل اجرا نیست.

آیا گوگل می تواند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کند؟

بله، گوگل و سایر موتورهای جستجو احتمالاً می توانند محتوایی را که کاملاً توسط هوش مصنوعی تولید شده است شناسایی کنند.

محتوا شامل ال،ای استفاده از کلمه منحصر به فرد برای محتوای تولید شده توسط انسان و هوش مصنوعی است. تجزیه و تحلیل آماری نشان می دهد که کدام محتوا توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است.

آینده ابزارها اکنون است

بسیاری از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس هستند که برای سطوح مختلف کاربران من، هستند.

هر ،ب و کاری نیازی به مقیاس سئوی خود برای صدها هزار محصول ندارد.

اما حتی یک ،ب‌وکار آنلاین کوچک و متوسط ​​نیز می‌تواند از گردش کار ساده و کارآمدی که ابزار محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد بهره‌مند شود.

منابع بیشتر:


تصویر برجسته توسط Shutterstock/Master1305




منبع: https://www.searchenginejournal.com/ai-for-seo/474165/