اتاق فرار ترسناک، لمس دلهره و هیجان! ستاره | allescape

اتاق فرار ترسناک، لمس دلهره و هیجان! ستاره | allescape

در طی این بازی شما به عنوان یک باستان‌‌شناس وارد اهرام ثلاثه می‌شود و در پی یافتن معبد خوفو می‌گردید. شما شصت دقیقه فرصت دارید تا مقبره خوفو را یافته و طلسم را باطل و از آنجا فرار کنید. این بازی ۶۰ دقیقه است و به ۳ تا ۶ نفر بازیکن نیاز دارد و برای رده سنی ۱۰ سال به بالا مناسب است. در اتاق فرار مرد هلندی، شما با پرونده‌های ساختگی با جرایم امنیتی روبرو خواهید شد.

  • بازی کلبه وحشت، ۴ تا ۶ نفره است و در مدت ۶۰ دقیقه انجام می‌شود.
  • در حالت کلی اتاق‌های فرار معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در افراد حس در دام افتادن را ایجاد کنند.
  • برخی از بازی‌های اتاق فرار مستر، در زمان تنظیم این گزارش، حذف شده بودند.
  • برای حل معماهای منطقی دو حالت دارد یا آنقدر باید حواستان به محیط اطراف جمع باشد تا ریز بینانه همه چیز را ببینید یا آنقدر باهوش باشید که بدانید باید به سراغ چه چیزی بروید.

افرادی که تجربه‌ی حضور و بازی اتاق فرار در کرج و دیگر شهر‌ها را داشته‌‌اند، حتما با وظایف و اختیارات گیم مستر آشنا هستند. افراد به عنوان گیم مستر در بازی اتاق فرار موظف‌اند تا در طول بازی همواره قدم به قدم با بازیکنان همراه باشند که این همراهی به صورت غیر حضوری و از اتاق مانیتورینگ مجموعه انجام می‌شود. در نتیجه بازیکنان می‌توانند در صورتی که با حس ترس و یا استرس بسیار زیادی در طول بازی مواجه شدند، از گیم مستر راهنمایی گرفته و یا از طریق درب خروجی اضطراری اتاق فرار، از آن محیط خارج شوند. این بازی یکی دیگر از اتاق های فرار تهران است که انجام آن برای خیلی از افراد می‌تواند مهیج باشد. این اتاق فرار جزو بازی‌های محیطی مجموعه اسکیپ روم محسوب می‌شود و انجام آن همراه یک تا پنج نفر صورت می‌گیرد. اتاق فرار لوکو در خیابان تهرانپارس، بالای میدان پروین، ۲۱۲ شرقی، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ شماره ۶۳۳ قرار دارد.

مجموعه نایریکا

اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می اسکیپ روم فانتزی باشد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند.

اسکیپ آنلاین

در این قسمت ما به شما اسکیپ روم ترسناک تهران و اسکیپ روم ترسناک کرج را معرفی خواهیم کرد. یکی از عجیب‌ترین و در عین حال بهترین اتاق فرارهای تهران شمارش معکوس نام دارد. شاید بتوان گفت این اتاق متفاوت‌ترین نوع اتاق‌های فرار در پایتخت باشد. زیرا از لحظه‌ای که شما به همراه تیم خود از طریق رزرو آنلاین برای بازی در این اتاق ثبت نام می‌کنید، یک لینک شمارش معکوس تایمر مرگ به همراه لوکیشن مکان برای همه شما ارسال می‌شود.

اتاق های فرار ترسناک اند؟

که همه جور سلیقه‌ای را راضی می‌کند و در اتاق فرار اسپیرال، در ژانر دلهره‌آور و ترسناک دو اتاق فرار عالی طراحی و راه‌اندازی شده که این تم موردپسند اکثریت طرفداران این سرگرمی قرار گرفته است. اگر عاشق حمل معما و حل مسئله و فرآیند تفکر انتقادی هستید، این بازی‌ها به تقویت فکر و حافظه و مهارت‌های حل مسئله شما کمک خواهد کرد. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.