از موارد برای بهینه سازی با هوشمندی وب سایت استفاده می کند


بهینه سازی وب سایت برای بازاریابان دیجیتال تقاضای بیشتری پیدا کرده است.

مقیاس‌بندی می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به‌ویژه با افزایش تمرکز بر تجربه کاربر برای موتورهای جستجو، رعایت قابلیت دسترسی و توصیه‌های حفظ حریم خصوصی.

بنابراین، چگونه می تو،د شما و تیم سئوی خود را به بهترین شکل برای بر عهده گرفتن این مسئولیت های در حال گسترش آماده کنید؟

چگونه می تو،د از هوش وب سایت برای مقیاس یکپارچه برنامه خود در سطح سازم، استفاده کنید؟

سازمان شما از چه ابزارها و رویکردهایی می تواند برای انطباق با ماهیت در حال تحول سئو استفاده کند؟

در 8 فوریه، یک وبینار را با علی حبیب زاده، مدیر ارشد فناوری لومار، و اشلی برمن هیل، معاون خدمات حرفه ای در لومار مدیریت کردم. آنها روش‌های نوآورانه‌ای را برای کمک به موفقیت وب‌سایت شما در جستجو و در عین حال ارائه تجربه کاربری درجه یک به بازدیدکنندگان مورد بحث قرار دادند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کن.

هوش وب سایت چیست؟

هوش وب‌سایت شامل شناسایی مسائل پنهان و کشف فرصت‌های جدید برای بهبود آنها می‌شود که ترافیک و تبدیل‌های بیشتری را به همراه دارد.

سئوی سازم،: 7 مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت با هوشمندی وب سایتتصویر ایجاد شده توسط Lumar، فوریه 2023

چگونه از هوش وب سایت برای بهینه سازی وب سایت استفاده کنیم

در اینجا هفت راه برتر برای تجربه پتانسیل کامل رشد ،ب و کار خود از طریق وب سایت شما آورده شده است.

#1. بهبود دسترسی

آمارها اهمیت وب سایت های قابل دسترسی را برای 15 درصد از جمعیتی که دارای معلولیت هستند و توجه به مشتریان را نشان می دهد.

افزایش دعاوی حقوقی ADA و خطاهای زیاد در وب سایت ها بر این نیاز تأکید بیشتری دارد.

بنابراین، یک کلید عالی این است که راه هایی برای بهبود دسترسی وب سایت خود پیدا کنید.

[Learn ways to improve accessibility] دسترسی فوری به وبینار →

#2. افزایش سرعت با پرداختن به عملکرد CSS

استایل شیت هایی که ساختار یافته هستند ممکن است دارای ،اصری باشند که باعث کندی رندر صفحه شما می شوند.

حتما به دنبال ،اصر و سایر عواملی باشید که باعث کند شدن رندر می شوند:

  • قو،ن طول، و پیچیده، به ویژه آنهایی که حاوی.
  • بسیاری از انتقال ها و ،میشن ها.
  • استفاده از @import برای بارگیری سایر فایل های CSS.
  • دیگر در مورد تجزیه HTML نیست، اما CSS ،یدن.
  • دسترسی به انتخابگرها مورد نیاز است.

با پرداختن به این مسائل می تو،د سرعت را افزایش دهید.

[Level up website optimization] دسترسی فوری به وبینار →

#3. افزایش سرعت تصویر

تصاویر برای سایتی مفید هستند که تجربه صفحه ای غنی را برای مشتریان شما فراهم می کند. با این حال، اگر به درستی انجام نشود، می تواند آسیب زا باشد.

چند سوال که باید از خود بپرسید:

  • امروز چگونه فهرست نویسی و درک تصاویر را انجام می دهید؟
  • چه ،ی به تصاویر موجود در سایت شما کمک می کند؟
  • آنها به چه داده هایی دسترسی دارند؟

با کاوش عمیق تر، خواهید دید که چگونه هر فردی که به تصاویر دسترسی دارد می تواند در بهینه سازی سایت کمک کند.

Google Lens & Discover همچنین می تواند ابزار قدرتمندی برای بهینه سازی سایت شما باشد.

[Find out ،w] دسترسی فوری به وبینار →

#4. امنیت سایت را اعمال کنید

یکی از ترفندهای یواشکی که مهاجمان استفاده می کنند، Clickjacking است – که در آن لینک م،ب مهاجم شفاف است و در مقابل یک صفحه وب معتبر پنهان می شود. از این رو، کاربر با این تصور که روی صفحه معتبر کلیک کرده است، روی پیوند م،ب کلیک می کند.

مطمئن شوید که ممیزی بر روی ابزاری که همیشه در حال کار است را فعال کنید زیرا پیشگیری همیشه کلیدی است.

[Discover the tools you’ll need] دسترسی فوری به وبینار →

#5. متخصصان سئو و توسعه دهندگان را با هم بیاورید

توسعه دهندگان و متخصصان سئو با همکاری یکدیگر می توانند استانداردهایی را ایجاد کنند و اسکن های پیش تولید را اجرا کنند و بیشتر خطاها را قبل از وقوع پیدا کنند.

این همکاری می تواند در زمان و هزینه قابل توجهی صرفه جویی کند و منجر به بهینه سازی وب سایت بالاتر شود.

#6. ادغام بازاریابی و سئوی فنی

سئوی فنی یک جزء کلیدی است که می تواند تأثیر تلاش های بازاریابی را تقویت کند. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها از این ارتباط مهم غفلت می‌کنند و سلامت وب‌سایت و بازاریابی را به‌،وان نهادهای جداگانه می‌بینند.

این رویکرد اشتباه است، زیرا این دو به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند و می توانند به طور قابل توجهی بر موفقیت یک تجارت تأثیر بگذارند.

[Find out why & ،w you can improve optimization] دسترسی فوری به وبینار →

شماره 7. بررسی ها را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل نظرات مشتریان برای بهبود محصولات/خدمات ضروری است و ابزاری که با فرآیندهای تجاری ادغام شود بسیار مهم است.

ابزار ممیزی بازبینی انتخابی شما باید بازخورد را از منابع متعدد جمع‌آوری کند و کاربرپسند و در دسترس همه باشد، که منجر به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه‌تر، افزایش رضایت مشتری و موفقیت کلی شود.

خوراکی های کلیدی

  • هوش وب سایت از هر شغلی بزرگتر است.
  • داده ها توانمند هستند.
  • ما به این دیدگاه گسترده و یک مرکز فرماندهی نیاز داریم تا با هم کار کنیم.

[Slides] سئوی سازم،: 7 مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت با هوشمندی وب سایت

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

چگونه موفقیت سئوی خود را پیش بینی کنیم: فرمول 5 مرحله ای برای کمک به شما برنده شدن

به سابرینا هیپس، معاون توسعه شریک، و جرمی ریورا، مدیر تجزیه و تحلیل محتوا در کپی پرس بپیوندید، زیرا آنها نمونه های واقعی را به اشتراک می گذارند و راهنمایی هایی را در مورد نحوه تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خاص و پیش بینی نتایج سئو ارائه می دهند.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو




منبع: https://www.searchenginejournal.com/enterprise-seo-website-intelligence-recap/479193/