باربیکیو چیست و انواع آن کدام است؟ راهنمای خرید باربیکیو خوب

باربیکیو چیست و انواع آن کدام است؟ راهنمای خرید باربیکیو خوب

یکی دیگر از سوالاتی که از ما پرسیده می شود این است که باربیکیو گابیونی چیست؟ در ادامه پاسخ این سوال را در اختیارتان قرار میدهیم . البته پیش تر جواب سوالات ساده تری چون باربیکی چیه یا باربیکیو چیست؟ را پیدا کرده اید. در باربیکیو های مسقف که به صورت متحرک فلزی می باشند ، معمولاً یک دودکش در قسمت سخت تعبیه میشود . اما اگر ارتفاع سقف باربیکیو زیاد باشد ، و اطراف آن پوشیده نباشد نیاز به تهویه خاصی ندارید .

  • صفحه گریل به کار رفته در این محصول باید به صورتی باشد که بتواند به خوبی حرارت را در خود نگه داشته و بدون شعله مستقیم غذا را طبخ کند.
  • باربیکیوهای کتری در اندازه‌های کوچکتر و قابل حمل‌تری ساخته شده‌اند که این ویژگی سبب محبوبیت آن‌ها شده است.
  • قدمت باربیکیوهای چدنی به دوران باستان برمی‌گردد و معمولاً کباب‌پزهای هیباچی نامیده می‌شوند.
  • در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر از ابتدای دوره تا به امروز شاهد رشد کیفی و کمی بسیار چشمگیر آن بوده ایم.
  • بسیاری از افراد سعی می‌کنند باربیکیو را در مکانی قرار دهند که دسترسی راحتی به آن داشته باشند ، البته این موضوع می تواند یکی از اصول اولیه برای انتخاب بهترین مکان برای کباب پز باشد .

قیمت باربیکیوهای ذغالی نسبت به نوع گازی یا برقی آن پایینتر است. کباب‌پزهای پلت در 5 سال گذشته به عنوان گزینه‌ای مناسب در کباب کردن تبدیل شده‌اند. بسته به اینکه چه درجه حرارتی را تنظیم کرده‌اید، ترموستات به صورت الکترونیکی کار می‌کند تا کوره نزدیک به دمای مورد نظر شما برسد. کنترل کننده‌های الکترونیکی دما همیشه در حال تنظیم هستند تا دمای کوره را در محدوده مشخص شده خود نگه‌دارد. این باربیکیو برای زمانی که آشپزی شما زمان‌بر و طولانی است مانند زمانی که سینه، دنده و کباب‌های زیادی دارید، به شما این امکان را می‌دهد که بدون نظارت زیاد، گوشت را کباب کنید. به دلیل تنظیمات الکترونیکی، این نوع کوره به یک منبع انرژی احتیاج دارد که باید در کل مراحل پخت و پز به آن وصل باشد.

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی، یکی از معضلات به وجود آمده کمبود جا و فضا است و این مشکل می تواند باعث شود که فضای اندکی برای کباب درست کردن در دست داشته باشید. برای حل این مشکل می توانید از باربیکیو های آپارتمانی استفاده کنید و از کباب درست کردن لذت ببرید. پخت گوشت به روش باربیکیو باعث می شود تا گوشت کاملا خشک نشود و حالت آبداری پیدا کند. همینطور برای خرید تخت سنتی و قیمت تاب ریلکسی و خرید ظروف چوبی و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

که قسمت زیرین آن که زغال در آن قرار می‌گیرد، مانند کتری می‌باشد. مخصوصا اگر باربیکیو شما به صورت زغالی باشد در عرض چند دقیقه می توانید آن را به مکان دیگری منتقل کنید . باربیکیو های فلزی معمولاً وزن بسیار پایین تری در مقایسه با باربیکیو های سیمانی و سنگی دارند . همین وزن پایین یک ویژگی بسیار منحصر به فرد برای این محصولات به وجود می آورد .

کباب پز شیائومی Liven مدل KL-J121

شما می‌توانید از انواع باربیکیوهای متحرک برای مکان‌های تجاری یا عمومی استفاده کنید. همچنین باربیکیوهای متحرک را می‌توانید برای حیاط منزل یا باغ خود در نظر بگیرید. می‌توانید یکی از این محصولات را در تراس منزل خود قرار دهید، و از آن برای پخت انواع کباب و غذاها استفاده کنید. باربیکیوهای متحرک عمدتاً از جنس فلزی هستند که می‌توانند تنوع طرح و سایز زیادی داشته باشند. برای سهولت در جابه‌جایی برخی از انواع باربیکیوهای متحرک، به‌صورت چرخ‌دار طراحی و ساخته می‌شوند . به دلیل دود زیادی که هنگام استفاده از باربیکیو ایجاد میشود ، شما نیاز دارید تا از یک تغذیه مناسب استفاده کنید .

کباب‌پز و باربیکیو معمولاً از چند قسمت اصلی تشکیل می‌شوند هر یک از این اجزا کاربردهای خود را داشته و برای یک کباب‌پز ضروری است. درست است که با نداشتن قسمت‌هایی از کباب‌پز نیز می‌توان کباب درست کرد، ولی برای درست‌کردن یک کباب ایده عال و لذت بردن از آشپزی یک سری وسایل ضروری است. پس از آماده سازی گوشت مورد نظر که همان طعم دار کردن آن است (ساده ترین روش با فلفل سیاه شکسته و نمک می باشد) ، گریل را … باربیکیو یکی از ابزارهایی است که برای طبخ انواع غذاهای کبابی به شیوه‌ای راحت و سریع، به‌کار می‌رود. باربیکیو گازی یا ذغالی، مسئله این است در جواب این سوال باید کفت که انتخاب نوع باربیکیو کاملا سلیقه ا…

باربیکیو استیل درب صاف 80

به این نکته نیز توجه کنید در برخی موارد ممکن است باربیکیویی را انتخاب کنید که دوکاره باشد. در برخی موارد دیگر ممکن است یک نوع گازی را انتخاب کرده باشید که دارای یک قسمت کوچک برای قسمت ذغالی باشد. از مزیت های باربیکیو های ذغالی می توان این گونه گفت که باربیکیوهای زغالی غذا را آهسته می پزد و همین مورد سبب نرم تر شدن کباب ها می شود. غذایی که بر روی باربیکیو های ذغالی تهیه می شود از طعم دودی بسیار دلپذیرتری برخوردار است و در دو مدل آجری و سنگی تولید می شوند و از همه مهمتر قابل حمل و جابه جایی هستند.

هدف ما این است بتوانیم این لذت را به مشتری انتقال دهیم و تجربه ای دلنشین و لذت بخش از آشپزی سالم را به او هدیه دهیم. محفظه پخت آن در وسط و یک اجاق خوراک پزی در یک طرف آن و یک میز کار در طرف دیگر آن قرار گرفته‌است. میز کار و اجاق خوراک‌پزی تاشو بوده و فضای کافی جهت آماده‌سازی غذا را فراهم می‌کنند. این کباب پز مناسب تهیه غذاهای رژیمی هنگام تمرینات بدنسازی است. تمامی کباب‌پزهای خوبی که در بازار موجود هستند و به صورت متداول هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید حتما کباب پز ارزان هود داشته باشند.