تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟ بیلاود مارکتینگ-سئو خاکستری

به این ترتیب مخاطب به راحتی منظور و مفهوم متن را فهمیده و آن را دنبال می‌کند. اگر می‌خواهید در کار خود رشد و پیشرفت داشته باشید و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید، حواستان به این رقبا باشد! رصد کردن و آنالیز دائمی رقبای داخلی و الگو گرفتن از رقبای خارجی، می‌تواند یک راهکار اصیل باشد.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. این مشکل برای ما هم زیاد پیش میومد ولی از زمانیکه پیش از شروع کار اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دادیم شرایط تغییر کرد. قبل از هر توافقی برای مشتری خود مشخص کنید که در چه بازه زمانی چه نتایجی به دست خواهد آمد و برای دستیابی به آن چقدر هزینه باید کرد.

  • این روش سئو برعکس روش قبلی خیلی زودتر نتیجه می‌دهد؛ اما تاثیر آن همیشگی نیست و گوگل هم بیکار ننشسته که فریبش بدهید!
  • این راهکار می‌تواند نتیجه مطلوب و دلخواهی را در پی داشته باشد.
  • لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.
  • با ایجاد ریدایرکت مطمئن خواهید شد که کاربران شما با کلیک بر روی لینک های قدیمی سایت در هر کجای وب به صفحات جدید منتقل می شوند.
  • از آنجاییکه همه ما برای دریافت ترافیک متکی به موتور‌های جستجو هستیم، با‌خبر بودن از آخرین بروز رسانی‌های الگوریتم‌های موتور‌های جستجو، برایمان یک الزام است.

امروزه شبکه‌های اجتماعی مقصد روزانه کاربران بسیاری در دنیای بزرگ اینترنت هستند. یادتان باشد که در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان اگر باشید، چیزی که زیاد دارید وقت و زمان است. انجمن ها و تالار های گفتگو مربوط به کسب و کار خود را پیدا کنید و در آنها مشغول تولید مطلب شوید.

لینک سازی هدفمند

من فروشگاه پوستر دیواری دارم ، دسته بندی مادر میشه پوستر دیواری ، دسته بندی هی فرزند زیادی دارم مثل پوستر دیواری اتاق خواب ، پوستر دیواری پشت تلویزیون و ….. توصیه خود گوگل این هست که برای مقالات از امتیازدهی ستاره‌ای استفاده نکنید. در حال حاضر نشانه گذاری به عنوان Article و در موارد آموزشی استفاده از FAQ بهترین انتخاب است. بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه.

سازگار کردن وب سایت با موبایل (mobile friendly)

اما یک فاکتور خاص در سئو برای دستگاه های موبایل وجود دارد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. از سال 2019، گوگل از mobile-first indexing به معنای ایندکس صفحات در موبایل استفاده می کند. این موضوع بدان معناست که اکثر وب سایت ها به جای نسخه دسکتاپ در نسخه موبایل خود پایش و ایندکس می شوند.

اما آیا این به آن معنی است که Sitewide Links تاثیر منفی روی سئو‌ی سایت ما خواهند گذاشت؟ پاسخ این است که در صورت لینک سازی‌های طبیعی، دیگر نیازی نیست نگران پنالتی شدن از جانب گوگل باشیم. اما مسئله‌ای که هست، این است که گوگل توجه کمی به اینگونه لینک‌ها می‌کند و اگر‌ این لینک‌ها برای سئو‌ی سایت شما مضر نباشند، آنچنان مفید هم نخواهند بود. عنوان یک مطلب را tittle می‌گویند که مهمترین بخش در سئوی آن مطلب به حساب می‌‌‌‌آید. در عنوان یک مطلب حتما باید کلمه‌ی کلیدی اصلی که می‌خواهیم روی آن سئو شویم را استفاده کنیم ،قطعا وجود کلمه کلیدی ما در عنوان مطلب تاثیر بسیار بالایی در سئوی سایت خواهد داشت. مثلا لینکی با عنوان “استراتژی‌های سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود.

برای اینکه یک سایت خوب و قوی داشته باشیم تا بتوانیم با دیگران رقابت کنیم، باید سایتمان از لحاظ سئو فنی، از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای این کار باید سرعت سایت بالا باشد، کدنویسی سایت استاندارد باشد، نمایش سایت باید در صفحه موبایل درست و صحیح باشد و ….. متن لینک دقیقا مطابق کلمه کلیدی باشد که صفحه‌ای که به آن لینک داده شده است را منعکس کند. مثلا، لینکی با عنوان “سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود.

در صورت لزوم، ممکن است در برخی از عناوین فرعی هم از کلمه کلیدی هدف خود استفاده کنید. URL های شما باید کوتاه، قابل خواندن و شامل کلمه کلیدی هدف باشد. این عامل، مهم ترین فاکتور سئو نیست، اما می تواند تا حدودی کمک کننده باشد. در اینجا نمونه ای از صفحه نتیجه جستجو برای پست ما با عنوان “متا دیسکریپشن چیست” با کلمه کلیدی هدف “متا دیسکریپشن” آورده شده است.