تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-سئو خاکستری

معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است. دقت کنید متنی بنویسید که نه خیلی ساده و نه خیلی پر از اصطلاحات تخصصی باشد.

  • البته باید به حجم فایل ها نیز توجه کرد، زیرا هر فایلی که حجم بالایی داشته باشد، ممکن است تاثیر منفی بر روی سرعت بارگذاری سایت بگذارد.
  • می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید.
  • در ادامه با همه اصول مورد نیاز جهت پاسخ به سوال تولید محتوای سئو شده چیست، آشنا خواهیم شد.
  • امروزه موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیکی دارند.
  • یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است.

هنگامی که محتوای خود را ساختار می دهید، می توانید بدون هیچ زمانی برای سازماندهی افکار خود، روی هر قسمت جداگانه کار کنید. اگر به توضیحات بیشتی نیاز دارید مقاله ” آموزش نوشتن محتوا برای سایت ” را مطالعه فرمائید. یکی دیگر از اصل های بهینه نوشتن محتوا استفاده از لینک های خروجی هستند که ترجیحا در نوشتن یک محتوا 4 لینک خارجی بسازید این کار در سئو بسیار اهمین دارد. در نوشتن محتوا استفاده صحیح از URL یکی دیگر از اصل های گوگل میباشد .

نوشتن عنوان جذاب و بر اساس سئو

خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند). حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سعی کنید کمی زمان بگذارید و محتوای عالی بنویسید، سایر خوانندگان قطعاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت.

بیاین یه سری اطلاعات جالب رو با هم مرور کنیم؛ طبق آمار، 68 درصد از افراد، 15 دقیقه بعد از این که بیدار می‌شن گوشی موبایل‌شون رو چک می‌کنن. 30 درصد از آدما هم اگه گوشی موبایل‌شون کنارشون نباشه استرس می‌گیرن و جالب‌تر اینکه 87 درصد از مردم هم گوشی‌شون در طول روز همراه‌شونه. من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم.

اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید. حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است. شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد. اين داستان ها همچنين يك ابزار قدرتمند براي آموزش و متقاعد كردن مخاطب هستند.

رفع Discovered – Currently Not Indexed در 7 مرحله ساده!

+ بروزرسانی محتوا مارا به راحتی به هدف نهایی (افزایش رتبه و افزایش کابران هدف) میرساند. بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید.

بهت قول می‌دم با استفاده از نکات تولید محتوای سئو شده که توی این دوره یاد می‌گیری، می‌تونی پیشرفت و نتیجه کارت رو خیلی خوب ببینی، فقط نیاز داره یکم صبور باشی و نکات رو رعایت کنی. من کنارتم تا همه تجربیاتم رو در اختیارت بذارم و توی کل این مسیر پر پیچ و خم ولی جذاب، کنارتم. فرق اصلی این دوره کوتاه و حرفه‌ای، با بقیه دوره‌ها اینه که کاملا عملی و کاربردیه و توی کمترین زمان ممکن هر چیزی که لازمه از آموزش سئو محتوا بدونی، ارائه می‌شه.

من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. در مرحله بهینه سازی محتوا مهم‌ترین کار، قرار دادن پیام بازاریابی است. یعنی باید محتواتون مخاطب رو دعوت به انجام کاری کنه که برای شما سودآوره.