تولید محتوای متنی، گرافیکی و سئو سئو محتوا-سئو خاکستری

به‌عنوان‌مثال، شما به‌عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود، بسیار فراتر از یک مبتدی هستید. اما اگر بخشی از مخاطبان شما را افراد مبتدی تشکیل می‌دهند، همچنان باید آن موضوعات سطح ابتدایی را پوشش دهید. این لیست همیشه در حال تغییر خواهد بود و هرگز کامل نخواهد شد، اما داشتن آن به‌عنوان پایه‌ای برای نوشتن سئو شما بسیار ارزشمند است. زمانی که این ترکیب ها از 3 سیلابس عبور میکند کلمات کلیدی طولانی را ایجاد می­کنند که اتفاقا نقش بسیار مهمی را هم در جذب مخاطب و هم در سئو محتوا خواهند­داشت. کلمات کلیدی در واقع باید همان کلماتی باشد که کاربران هنگام جستجو از آنها استفاده می‌کنند.

  • در این مطلب به بررسی چگونگی بهینه‌سازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما می‌پردازیم و در کنار آن تاکتیک‌های بهینه‌سازی دیگری را نیز ارائه می‌کنیم.
  • در محتوای خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی بصورت طبیعی و استراتژیک استفاده شده باشد.
  • در حال حاضر و دنیایی که مملو از هیاهوهای روزمره است نمی توان تصور کرد به سان گذشته رفتار نمود و راه های پیشینیان را در پیش گرفت تا حوائج و خواسته های خویش را برطرف نمود و پاسخ داد.
  • از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید.
  • محتوای تولید شده توسط شما توسط کاربران دیده نخواهد شد مگر اینکه از تکنیک‌های سئو محتوا استفاده کنید.

این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید. در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد. طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد.

سئو محتوا چیست ؟

برای این منظور بهتر است با اصول سئو آشنایی بیشتری داشته باشید. یک نکته ای را که باید در خصوص بهینه سازی محتوا بدانید، این است که اگر هدف شما فقط ترافیک موتورهای جستجو می باشد، هیچگاه نمی توانید در افزایش رتبه وب سایت خود موفق باشید. بلکه شما به غیر از موتورهای جستجو باید کاربران را نیز در نظر بگیرید، در حقیقت محتوای کاربرپسند بودن مهمترین عاملی است که باعث می شود شما مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنید. استفاده از کلمات مترادف در سئو محتوا می‌تواند از تکرار بیش از حد کلمه کلیدی و خوانایی بد محتوا جلوگیری کند.

من حدود سه سال میشه که مشغول نوشتن محتوا برای سایت‌های مختلف هستم اما به تازگی مطالب شما رو دیدم و مطالعه کردم. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید. محتوای ویروسی یا وایرال، محتوایی است که می‌تواند شامل متن، تصویر و یا ویدئو باشد. گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط محدودیت خاصی ندارد به شرط اینکه آسیبی به روان بودن و ظاهر متن وارد نکند. را میتوان یکی از مهمترین تگ ها در سئو یا بهینه سازی محتوا دانست. عنوان هر محتوا باید یک چکیده و عصاره ای از کل متن باشد، یعنی ارتباط معنایی خاصی باید بین عنوان و متن وجود داشته باشد.

سئو محتوا برای بک لینک و اشتراک گذاری

این حرف رو قبول دارم، ولی خیلیا هستن که هنوز اون قدر شناخته شده نیستن که حتی گوگل بخواد پیشفرضی از فعالیت و خدمات اون‌ها داشته باشه.. آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… . محتوا به سئو نیاز دارد تا در میان پست‌هایی که هر روزه در اینترنت منتشر می‌شود برجسته شود و گوگل نیز به این نکته اشاره کرده است که یکی از سه عامل مهم رتبه بندی سایت در میان موتورهای جستجو، “محتوا” است. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد. همچنین فراموش نکنید که صحت و کارایی تمام لینک‌ها را بررسی کنید تا از خطاهای 404 و لینک‌های شکسته اجتناب شود.

بدون شک محتوایی کامل است که ترکیبی از ویدیو، پادکست، تصاویر، تگ های هدینگ باشد. این کار علاوه بر برقراری یک ساختار مناسب، باعث می شود تا کاربر از خواندن متن هیچوقت خسته نشود. فکرش را بکنید که می خواهید بیوگرافی یک بازیگر مطرح سینما را از کودکی تا پیری بخوانید، آیا واقعا حوصله دارید که از اول تا آخر فقط متن بخوانید؟ بدون اینکه عکسی از کوچکی، جوانی و یا پیری اش نباشد. این مورد شاید در نگاه اول ساده باشد، اما تاثیر شگفت انگیزی روی رشد محتوا در موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد.

خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید. حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند. البته شما می‌توانید عنوانی طولانی‌تر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمی‌شود. مخاطبان وب، محتواهای متنی را نمی خوانند بلکه آن ها را اسکن می کنند!

چنانچه کارفرما به خوبی توجیه شود که چه مسیر پر پیچ و خمی را باید پشت سر گذارد تا به موفقیت دست یابد مسلما همراهی بیشتری را با تیم تولید محتوا و سئو سایت انجام خواهد داد. تیم تخصصی سئو محتوا ابدا قول هایی که توان انجام آن ها را ندارد نخواهد داد. زیرا که هر نارضایتی از عدم رسیدن به نتیجه مناسب می تواند کارنامه ای سیاه را برای یک تیم تخصصی تولید محتوا و سئو سایت رقم زند. صداقت رفتار و گفتار تیم سئو محتوا را می توانید در اولین ساعات آشنایی با این تیم تا سالیان بعد مشاهده کنید. سئو محتوا یکی از بخش‌های مهم سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است. این مبحث جنبه‌های مختلفی از جمه نوشتن محتوای مناسب، سازمان‌دهی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و سئو تکنیکال را شامل می‌شود.