جان مولر از گوگل: “جستجو هرگز تضمین نمی شود”


جان مو،، م،ع جستجوی گوگل، در پاسخ به یکی از صاحبان سایت که پرسیدند چرا محتوایشان ایند، نمی شود، گفت: «جستجو هرگز تضمین نمی شود».

در انجمن r/TechSEO در Reddit، یک کاربر از اینکه وب سایتی که محتوای مشابه را مجدداً منتشر می کند سریعتر ایند، می شود ناراضی است.

کاربر Reddit موضوعی را ارسال می کند که از آنها می پرسد آیا می توانند از Indexing API برای ورود بی رحمانه به فهرست گوگل استفاده کنند.

مو، این ایده را رد می‌کند و می‌گوید که API Indexing برای انواع خاصی از محتوا، مانند پخش زنده و پست‌های شغلی، رزرو شده است.

او این بی،ه را دنبال می کند که جستجو تضمینی نیست و بینشی را در مورد آنچه که گوگل در مورد فهرست بندی اولویت دارد ارائه می دهد.

مو، در مورد آنچه محتوا را ارزش نمایه سازی می کند

مو، قبلاً اعلام کرده بود که سایت‌ها برای ایند، شدن باید ارزشمند باشند، و او این احساس را دوباره در Reddit به اشتراک می‌گذارد.

علاوه بر این، مو، چندین معیار را بررسی می کند که الگوریتم گوگل به دنبال آن است که آیا محتوا ارزش ایند، شدن را دارد یا خیر:

«جستجو هرگز تضمین نمی‌شود، و سایت‌های زیادی هستند که سعی می‌کنند به‌روزرس،‌های خود را به گوگل منتقل کنند. من فکر می‌کنم در نهایت بهترین کار این است که به گوگل (و کاربران) ثابت کنید که به‌روزرس،‌هایی که ارائه می‌دهید ارزشمند هستند: منحصر به فرد، قانع‌کننده، با کیفیت، و چیزی نیست که قبلاً در جای دیگری منتشر شده باشد.»

برای زمینه، کاربر Reddit وب سایتی را اجرا می کند که آگهی های ترحیم منتشر می کند.

مو، در بخش بعدی پاسخ خود اذعان می کند که اطمینان از اینکه محتوای ارائه شده توسط افراد دیگر مطابق با معیارهای گوگل باشد، می تواند چالش برانگیز باشد.

وقتی جستجوی گوگل آ،ین چیزی است که مردم به آن فکر می کنند، نمی توان این نکته را در مورد آگهی های ترحیم اغراق کرد.

با این حال، کل سایت در کنترل کاربر Reddit است و آنها محدود به انتشار محتوای ارائه شده نیستند.

مو، به صاحب سایت می‌گوید که راه‌هایی برای ارزشمندتر ، وب‌سایت خود بیاندیشد و احتمال ایند، سریع صفحات توسط Google را افزایش دهد.

«می‌دانم که وقتی صحبت از محتوای تولید شده توسط کاربر می‌شود، سخت است (که فکر می‌کنم برخی از این موارد خواهد بود)، اما در نهایت سایت شما همان چیزی است که منتشر می‌کنید، صرف نظر از اینکه در ابتدا از کجا آمده است. بنابراین هرچه بیشتر بتو،د اطمینان حاصل کنید که محتوای فهرست‌شده در سایت شما به راحتی قابل یافتن است و برای وب بسیار ارزشمند است، احتمال بیشتری وجود دارد که Google بتواند آن را به سرعت دریافت کند (و این به این م،ی است که محتوایی را که تشخیص می‌دهید مسدود می‌کنید. برای مثال، از نمایه شدن کمتر ارزش دارد.)

وقتی گوگل محتوای منتشر شده مجدد را سریعتر از نسخه اصلی ایند، می کند، ارزش وب سایت منبع را نسبت به سایتی که محتوای آن را کپی می کند کمتر است.

هیچ راه حل آس، برای این مشکل وجود ندارد، مانند استفاده از API Indexing Google. کاربر Reddit باید تغییراتی در وب‌سایت خود ایجاد کند تا ثابت کند که ارزش ،یدن و ایند، شدن سریع‌تر را دارد.

با این حال، مو، پیشنهاد می‌کند یک تغییر جزئی که همه سایت‌ها می‌توانند ایجاد کنند تا به Google سیگنال دهند که محتوای جدیدی در دسترس است.

مو، می گوید: پیوند دادن به محتوای جدید وب سایت از صفحه اصلی می تواند آن را سریعتر در رادار گوگل قرار دهد:

یکی از کارهایی که حتی سایت‌های کوچک‌تر و جدیدتر می‌توانند انجام دهند این است که به‌روزرس،‌ها را در صفحات اصلی خود ذکر کرده و به آنها پیوند دهند. Google معمولاً صفحات اصلی را بیشتر به روز می کند، بنابراین اگر مورد مهم و جدیدی وجود دارد، مطمئن شوید که آن را در آنجا دارید. بسیاری از سایت‌ها این کار را به طور مستقیم انجام می‌دهند، با یک نوار کناری یا بخشی برای به‌روزرس،، با ذکر سرفصل‌های جدید و پیوند دادن به محتوا».

در حالی که این امر به جلب توجه سریعتر محتوا کمک می کند، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل آن را سریعتر ایند، کند.


منبع: Reddit
تصویر ویژه: JHVEP،to/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/googles-john-mueller-search-is-never-guaranteed/470388/