حداقل حقوق سئوکار در سال 1400 چقدر است؟

براساس برآوردهای انجام شده یک کاربر ظرف مدت ۸ ثانیه ممکن است تصمیم بگیرد در سایت شما بماند یا آن را ترک کند. یعنی شما ۸ ثانیه فرصت دارید تا تمام هنر خود را به نمایش بگذارید. در اینجا میرسیم یه این موضوع که وردپرس قابلیت‌های فراوانی دارد. هم بصورت رایگان و هم با پرداخت درون شبکه‌ای می‌توانید از این قابلیت‌های جالب برای بهینه‌سازی سایت خود استفاده کنید. دو قابلیت جذاب وردپرس دو افزونه است که بشدت شما را به استفاده از آن‌ها تشویق می‌کنیم. این دو افزونه Yoast SEO و All in One SEO Pack هستند که بشدت در بهینه سازی سئو سایت شما نقش کلیدی دارند.

  • در نهایت نیز با صرف حداقل زمان و هزینه، بهترین نتیجه حاصل می‌شود.
  • حالا این یعنی چه؟ یعنی اینکه شما بتوانید در سایتتان از محتوای با کیفیت، ویدیو، تصاویر، کلمات کلیدی به تعداد لازم، لینک‌های داخلی و خارجی و غیره به صورت قانونی استفاده کنید.
  • سایت‌هایی که بر پایه وردپرس یا پرستاشاپ ساخته می‌شوند پیشرفت بیشتری نسبت به سایت‌های اختصاصی پیدا خواهند کرد زیرا دامنه اصلی این سیستم‌های مدیریت محتوا، رتبه بسیار خوبی نزد گوگل دارند.
  • در طول ۱۵ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات سئو، به کمک تیم حرفه‌ای و بزرگ سئو۲۴ تونستیم پروژه‌های مختلفی رو به نتایج مطلوب برسونیم و به کسب‌وکارهای مختلف کمک کنیم.

بهترین راه برای انتخاب شرکت و یا متخصص سئو این است که قیمت های چندین شرکت را مقایسه کنید و پس از دیدن رزومه کاری آن ها، بهترین انتخاب را انجام بدهید. در این روش شما تنها می توانید کلمات آسان تر و هدف های که رقابت در آن کمتر است را انتخاب کنید و شما مطمئنا پیشرفتی را در کسب و کار خود نخواهید داشت. شما در این روش نیاز به فعالیت گسترده ندارید و با سپردن سایت خود به یک متخصص سئو و یا شرکت آن را ارتقا می دهید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ فراگستر می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

سئو تکنیکال

اما امروزه با افزایش تعداد وبسایت‌ها و همچنین کاربران آنلاین، این فضای رقابتی بسیار قوی‌تر شده است. در همین صفحه بارها دیدید که با اسم سایت هایی مثل وبسیما و وب24 و نوین و … به سایت آنها “بک لینک” دادیم. سئو داخلی تمامی مواردی که داخل سایت انجام میشود تا سایت در گوگل بالا بیایید را شامل میشود.

آیا سرمایه گذاری برای سئو سایت ارزش دارد؟

ممکن است پاسخ شما به صورت یک باکس حاوی پاسخی برجسته در بالای نتایج گوگل نمایش داده شود. این باکس شامل توضیحاتی مختصر در پاسخ به سوال شما است که از یک صفحه اینترنی معتبر دریافت شده است. در این اسنیپت‌ها آدرس وب سایت، تصویر شاخص و عنوان آن نیز وجود خواهد داشت. تمامی صفحات سایت باید بررسی شوند تا تراکم و استفاده صحیح از تگ‌های h مشخص شود. شاید برخی از صفحات فاقد 1 h بوده و برخی چند 1 h دارند، در این حالت باید این تگ‌ها را ادیت کنید تا گوگل امتیاز مثبت برای شما در نظر گیرد. این فاکتور بیش از تصور شما اهمیت دارد و می‌تواند تاثیری زیادی بر سئو سایت گذارد.

وقتی که ما در رابطه با سئو حرف می‌زنیم، تمرکز اصلی بر گوگل است؛ ولی هنوز باید یادتان باشد که بقیه موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو و غیره هنوز در حال فعالیت هستند. اما در مقابل این سئوکارهای کلاه سیاه، کلاه سفیدها قرار می‌گیرند. آنها با نهایت صداقت و درست‌کاری و به صورت اصولی و مهندسی شده، سئو یک وبسایت را تقویت می‌کنند. پس بهترین شرکت سئو شرکتی است که به هیچ وجه سئوکار کلاه سیاه نداشته باشد. در این مطلب با مهمترین و جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ همراه شما بودیم.