خداحافظ Google Webmaster Guidelines, Hello Google Search Essentials


گوگل رسماً دستورالعمل‌های وب‌مستر را به‌،وان «موارد ضروری جستجو» تغییر نام می‌دهد، که با یک تازه‌سازی ساده‌شده شامل تنها سه بخش ارائه می‌شود.

علاوه بر ساده‌تر ، دستورالعمل‌های قبلی Google Webmaster، انگیزه Google در پشت به‌روزرس، این است که از اصطلاح «وب‌مستر» فاصله بگیرد.

گوگل طی چند سال گذشته به تدریج “وب مستر” را از برند خود حذف کرده است. به ،وان مثال، “Google Webmaster Central” به “Google Search Central” تغییر نام داد.

گوگل می‌گوید «مستر وب‌سایت» یک اصطلاح تاریخ‌دار است و شامل همه تولیدکنندگان محتوا نمی‌شود که می‌خواهند رتبه محتوای خود را در نتایج جستجو ببینند.

بسیاری از دستورالعمل‌های قبلی به بخش‌های خاصی در وب‌سایت مرکزی جستجوی Google منتقل می‌شوند.

Google Search Essentials اکنون شامل سه دسته از نکاتی است که در دستورالعمل‌های وبمستر سابق پوشش داده شده است.

سه دسته تحت پوشش Google Search Essentials عبارتند از:

  • ا،امات فنی
  • بهترین شیوه های کلیدی
  • سیاست های هر،مه

در بخش‌های زیر به دسته‌ها با جزئیات بیشتری نگاه خواهیم کرد.

اگر بیشتر مطالعه نکنید، مهمترین چیزی که باید بد،د این است که هیچ چیز اساساً تغییر نکرده است.

اگر قبلاً با دستورالعمل‌های قبلی Google Webmaster آشنا هستید، چیز جدیدی وجود ندارد که باید یاد بگیرید. Google Search Essentials حاوی همان اطلاعات در قالبی متفاوت است.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به آنچه در Google Search Essentials گنجانده شده است نگاه کنیم.

ا،امات فنی

چند کار فنی وجود دارد که باید در صفحه وب انجام دهید تا آن را در جستجوی Google قرار دهید.

گوگل می‌گوید که ا،ر سایت‌ها ا،امات فنی را بدون تلاش انجام می‌دهند.

ا،امات فنی به شرح زیر است:

  • Googlebot مسدود نیست
  • صفحه کار می کند (صفحه خطا نیست)
  • صفحه دارای محتوای ایند،‌پذیر است

به عبارت دیگر – محتوا را در قالبی منتشر کنید که Google بتواند فهرست کند و مطمئن شود که Google می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

این حداقل چیزی است که برای وارد ، یک صفحه وب به فهرست گوگل است.

از طرف دیگر، رتبه بندی یک صفحه وب کار بیشتری می طلبد. بیایید به بخش جدیدی برویم که بهترین شیوه های کلیدی را پوشش می دهد.

بهترین شیوه های کلیدی

بهترین روش‌های کلیدی در Google’s Search Essentials ملاحظات اضافی برای ایجاد محتوایی است که برای افراد آسان‌تر در نتایج جستجو پیدا می‌شود.

بهترین شیوه های کلیدی گوگل عبارتند از:

  • محتوای مفید ایجاد کنید.
  • از کلمات کلیدی که افراد جستجو می کنند استفاده کنید و آنها را در ،مت های برجسته مانند ،وان، ،وان و متن جایگزین قرار دهید.
  • پیوندها را قابل ،یدن کنید
  • درباره سایت خود به مردم بگویید.
  • بهترین شیوه های خاص را برای تصاویر، ویدئو، داده های ساخت یافته و جاوا اسکریپت دنبال کنید.
  • نحوه نمایش سایت خود را در جستجو با قطعه‌های غنی تقویت کنید.
  • اگر محتوایی دارید که نمی‌خواهید در جستجوی Google یافت شود، آن را از ،نده‌های Google مسدود کنید.

سیاست های هر،مه

بخش خط‌مشی‌های هر،مه، رفتارها و تاکتیک‌هایی را پوشش می‌دهد که می‌تواند منجر به رتبه‌بندی صفحه یا وب‌سایت پایین‌تر یا حذف فهرست از جستجوی Google شود.

سیاست های هر،مه گوگل شامل موارد زیر است:

  • پنهان کاری
  • درها
  • محتوای هک شده
  • متن و لینک های مخفی
  • پر ، کلمه کلیدی
  • پیوند هر،مه
  • ترافیک ماشینی
  • ب،زار و رفتارهای م،ب
  • عملکرد گمراه کننده
  • محتوای ،اشیده شده
  • تغییر مسیرهای یواشکی
  • محتوای تولید شده توسط هر،مه به صورت خودکار
  • صفحات وابسته نازک
  • هر،مه تولید شده توسط کاربر
  • درخواست های حذف حق نسخه برداری
  • حذف آزار و اذیت آنلاین
  • کلاهبرداری و کلاهبرداری

بیشتر موضوعات فوق از دستورالعمل‌های کیفیت قبلی Google و سایر دستورالعمل‌های موجود مرتبط گرفته شده‌اند.

صفحه کامل شامل محتوای بازنویسی شده توسط تیم کیفیت جستجوی گوگل، با استفاده از زبان دقیق و مثال‌های خاص مرتبط با سال 2022 است.

گوگل بر این باور است که دستورالعمل های به روز شده به صاحبان سایت کمک می کند از ایجاد محتوایی که کاربران جستجو کاملاً از آن متنفرند اجتناب کنند.

می تو،د به تغییرات رسمی برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در Google Search Essentials جدید است.


منبع: مرکز جستجوی گوگل، ضروریات جستجوی گوگل

تصویر ویژه: جی فاگ/شاتراستاک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-search-essentials/467836/