خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-سئو خاکستری

با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم. توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla کمک بگیرید. یکی از بخش‌هایی که گوگل به آن توجه می‌کند، آدرس صفحات مختلف سایت است. تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد.

  • البته این که شما چه تعدادی از این مشتریان را به خریدار تبدیل کنید، به یک سری عوامل دیگر مثل ظاهر گرافیکی سایت، خدمات مشتریان و… بستگی دارد.
  • شما به ندرت میتوانید از طریق جستجوی شبکه های اجتماعی ترافیک جذب کنید.
  • هنگامی که موضوع را تعیین کردید، می توانید به کلمات کلیدی بازگشته و آن کلمه کلیدی را انتخاب کنید که موضوع محتوای شما را به بهترین شکل نشان دهد.
  • برای اینکه به کاربران اهمیت بیشتری بدهید استفاده از متن جایگزین در عکس‌ ها یکی از بهترین روش ها می باشد.
  • اما در مواردی نیز که تعداد بک لینک های یک وب سایت زیاد بوده، مشاهده شده که این پروسه چند هفته به طول انجامیده است.

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم. کارهایی مثل برگشت به نتایج، رفتن به صفحه بعدی، کلیک روی نتایج پایین‌تر به جای نتیجه اول و موارد مشابه این. تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه بررسی کنیم و ببینیم مخاطبان هدف ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به آن‌ها چه کلماتی را جستجو می‌کنند. اگر تحقیق کلمات را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می‌شناسید و هم می‌توانید وضعیت سئوی سایتتان را بهتر کنید. سلام، جریمه شدن از سمت گوگل معمولا به خاطر تکنیکهای کلاه سیاه سئو و لینک سازی بصورت انبوه هست. با این حال اگر قصد تاسیس سایت جدید دارید، این دامنه رو ببندید و یک سایت جدید بیارید بالا و روی سئوی اون کار کنید.

Crawling چیست و چگونه عمل می‌کند؟

صفحات این سایت رو هم به سایت جدید ریدایرکت نکنید تا گوگل سایت رو مستقل از سایت قدیمی در نظر بگیره. یا نقشه سایت XML یک فایل با فرمت XML است که شامل آدرس تمام صفحاتی از سایت است که فهرست شدن آن‌ها توسط موتورهای جستجو برای شما مهم است. سایت مپ توسط موتور جستجو استفاده می‌شود و با انتشار محتوی جدید بایستی بروز شود.برای تولید نقشه سایت در وردپرس می‌توانید از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده کنید.

کلمه کلیدی که در تمام کپشن های تصاویر وارد می کنید تا شانس خود را برای کسب رتبه افزایش دهید. کارمندان گوگل هستند که نتایج واقعی جستجو و کیفیت صفحات رتبه بندی شده را ارزیابی می کنند. گوگل اطلاعات خود برای نمایش در Knowledge Graph را از منابع بزرگ دریافت می کند، بنابراین نمایش وب سایت خود در این بخش کاری نیست که بتوان آن را مدیریت کرد.

Google Analytics یک ابزار قدرتمند است که داده های مفیدی را ارائه می دهد. در نهایت قطعه محتوای جدیدی ایجاد کنید که روی آن کلمه کلیدی تمرکز داشته و آن محتوا را را در آن صفحه قرار دهید. یک استراتژی مستحکم لینک سازی باید همیشه شامل روش‌های مختلفی برای دریافت لینک باشد، backlink profile شما را تا حد امکان متنوع نگه دارد و از بک لینک ها را از سایت های مرتبط دریافت کند. وقتی نوبت به ارزیابی کیفیت بک لینک می‌رسد، من همیشه به طیف وسیعی از معیارها مانند ارزش دامنه، سطح ترافیک ارگانیک، رشد مثبت تعداد بک لینک ها و غیره نگاه می‌کنم.

مشخصات کلمات بذر

در واقع برای سئو سایت انگلیسی که توسط انگلیسی زبان ها استفاده می شود باید نامی را انتخاب نمایید که معنا و مفهوم دقیقی را می رساند. شما با کمک این ابزار می توانید لینک های ورودی و خروجی سایت خود را شناسایی نمایید. علاوه بر این، امکان بررسی انکرتکست ها، تعداد و نسبت لینک ها و نحوه لینک سازی داخلی و خارجی سایت برای شما ایجاد می شود.

گوگل آنالیتیکس: همه‌چیز را راجع‌ به کاربران سایتتان بدانید.

این نوع سایت‌ها، دانش و اطلاعات گروهی از مردم را برای ساخت بهترین منبع اطلاعاتی ممکن بکار می‌گیرند. از‌طریق یک همکاری گسترده، مشارکت کنندگان می‌توانند منبع و مرجعی ایجاد کنند که برتر و جامع‌تر از هر چیزی باشد که ما به تنهایی می‌توانستیم آن را بوجود بیاوریم. نمونه بارز یک سایت ویکی، Wikipedia است که به زبان‌های متعددی نوشته شده و هر کس می‌تواند آن را ویرایش کند. مثلا لینکی با عنوان “استراتژی‌های سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود. هر دفعه که شخصی از جایی خارج از دامنه وب سایت شما، به سایتتان دسترسی پیدا کند، یک Visit یا بازدید صورت گرفته است. اگر شخص بازدید کننده، مادامی که در سایت شماست، چندین صفحه در وب سایت شما باز کند، همچنان یک بازدید صورت گرفته است.

از این جهت که یک لینک دائمی است، نام آن را Permalink (گرفته شده از Permanent Link به معنی لینک دائمی) گذاشته‌اند. حتی اگر محتوای یک صفحه را بروز‌رسانی کنید، این لینک‌ها بی‌تغییر باقی خواهند ماند. Java Script یک زبان برنامه نویسی سمت کلاینت است که در مرورگر کاربر اجرا شده و دستورات را بجای پردازش کردن در سرور، روی مرورگر کاربران پردازش می‌کند. Java Script برخلاف آنچه از اسمش بنظر می‌آید، هیچ ارتباطی با Java ندارد و زبانی مستقل است. از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود.

61 درصد از کسب و کارهای دنیا، سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود میدانند. از بخش اخبار سئو یا ابزارهای سئو وب سایت رادزاد میتونی اون ها رو دنبال کنی. در صورت وجود اونها، شما احتمالا قادر به کسب رتبه بالایی برای پست های سایتتون هستید. وب سایتی که در هاست با کیفیتی باشد، چه در داخل چه در خارج، از نظر سئو امتیاز خوبی کسب می کند. منتها چون درصد هاستای ضعیف در ایران نسبت به خارج بیشتر است، به همین دلیل هاست های خارجی از طرف خیلی از متخصصین سئو پیشنهاد می شود.

با این حال، اگر به نتایج جستجو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام نتایج صفحه اول جستجو برای “بهترین قهوه ساز خانگی” نظرات و راهنمای خرید هستند، نه صفحات محصول. به عبارت دیگر، گوگل آن را یک کلمه کلیدی تحقیقی و نه تراکنشی می داند. بنابراین اگر به هر طریقی با وب سایت خود کسب درامد دارید، تهیه اشتراک از یک ابزار کلمه کلیدی پولی باکیفیت، یک سرمایه گذاری عالی بر روی کسب و کارتان است که دیر یا زود نتیجه خواهد داد. در فصل دوم این راهنمای سئو شما یاد میگیرید که موتورهای جستجو چیستند، چگونه کار می کنند، و مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها در گوگل کدامند. هدف از این اقدامات فراهم نمودن بهترین محتوا در کنار بهترین تجربه کاربری برای نمایش موضوع صفحه به موتورهای جستجو است. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.