خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-سئو خاکستری

مطمئن شوید نام عکس و تگ alt و title و کپشن بخوبی برای بهبود سئو بهینه شده اند. اما این چنین وب سایتی با سایت های منو شما از زمین تا زیر زمین متفاوته. ساخت sitemap در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه هایی مثل yoast seo انجام میشود و عملا شما نیاز به فعالیت خاصی در قبال آن ندارید، پس نگران نام ترسناکش نباشید! در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، به مقاله نقشه سایت در فرین آکادمی مراجعه کنید. نقشه سایت یا sitemap یک فایل MXL تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی است. در اصل این فایل، آدرس تمامی صفحات سایت شما را در خود جای میدهد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجویی مثل گوگل به سایت سر میزنند، با کمک آن، بهتر صفحاتتان را شناسایی کنند.

  • در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود.
  • کار الگوریتم Paraphrasing این است که محتوای سایت را خلاصه می‌کند و برای کاربرانی که از گوگل سوال پرسیده‌اند نمایش می‌دهد.
  • دقت داشته باش که اغلب ابزارهای مرتبط با کلمات کلیدی رتبه سایت شما رو در صورتی در 15 تا 20 صفحه اول گوگل نباشید، نشون نمیدن.
  • همانند دیگر فعالیت ها، گارانتی برای میزان بازگشت سرمایه در سئو وجود ندارد.
  • به سوالات کاربران پاسخ دهید و خودتان نیز سوالات جذاب طراحی نمایید.
  • نه انقدر کم باشد که گوگل متوجه ارتباط صفحه نشود و نه انقدر زیاد باشد که کیورد استافینگ انجام شود و کاربران نیز اذیت شوند.

اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است. با نگاه کردن به صفحه نتایج جستجو می توانید تشخیص دهید که هدف از جستجو در پشت عبارت جستجوی شده توسط کاربر چیست و آیا آن کلمه کلیدی با محتوای شما مطابقت دارد یا خیر. علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، این ابزار می تواند دشواری کلمات کلیدی در کسب رتبه را محاسبه کرده و به شما در تجزیه و تحلیل صفحه نتایج جستجو کمک کند. تمرکز اصلی الگوریتم موش کور بر سئوی محلی است و به کسب و کارهای محلی کمک می‌کند که رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست آورند. قبل از این الگوریتم برای کسب و کارهای کوچک سخت بود که با بزرگ‌ها رقابت کنند و لی گوگل کاری کرد که هنگام سرچ کاربر، نتایج محلی نزدیک هم به او نشان داده شود.

موتورهای جستجوی گوگل با استفاده از خزیدن (رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر)، ایندکس مطالب و رتبه بندی عمل می کنند. سایت های پولی برای به دست آوردن رتبه های بهتر در صفحات گوگل، هزینه ای پرداخت می کنند. افرادی که می خواهند رتبه سایت آنها بهبود یابد باید بر روی سیو سایت خود کار کنند.

اما سئو چه KPIهایی دارد؟

کار اصلی یک متخصص سئو در واقع باید بروز بودن و داشتن تجربه طولانی در زمینه مدیریت وبسایت و پا به پای موتورهای جستجو بهبود یافتن است. درواقع یک سایت بدون داشتن بک لینک های مناسب شانس حضور و رقابت در نتایج موتورهای جستجو را نخواهد داشت. در روش SEM به هیچ عنوان بهینه سازی و سئو سایت برای بهتر دیده شدن سایت به صورت طبیعی در نتایج جستجو مطرح نیست.

این تگ‌ ها در کلیک کردن کاربر در صفحه نتایج موتورهای جستجو اهمیت ویژه ‌ای دارد. هر چه تعداد کلیک ‌ها بیشتر باشد، صفحه مورد نظر در جایگاه بالاتری در صفحه نتایج جستجو قرار می ‌گیرد. یعنی توضیحات متا، به اندازه ی کافی مفید بوده که توانسته بازدیدکننده بیشتری را به سمت خود جلب کند تا روی آن کلیک کنند. Google ADS بهترین ابزار تبلیغاتی پربازده است که به دلیل هدفمند بودن تبلیغات در آن به محبوب‌ترین ابزار تبلیغاتی اینترنتی بدل شده.

کافیست از خود به پرسید کدام تبلیغ است که شما با شنیدن صدای آن در تلویزیون تمام کارهای خود را رها می کنید و به دیدن آن مینشینید. قبل از هر چیز شما باید با فرایند بازاریابی و قیف فروش اینترنتی آشنا شوید. قیف فروش اینترنتی در کل 4 مرحله، جذب، تبدیل، فروش و وفادار سازی دارد که سئو فرایند جذب را انجام می‌دهد و محتوای سئو شده فرایند تبدیل مشتری به علاقه‌مند و درنهایت فروش و پول‌سازی. بعدازاین فرایند شما با اعمالی مانند ایمیل مارکتینگ و خلاقیت، مشتریان خود را به یک وفادار تبدیل می‌کنید.

تفاوت سئو داخلی و خارجی

این امر با کمک پردازش زبان طبیعی که بر نمایه سازی معنایی نهفته، و به اصطلاحات و مترادف های همزمان متکی است، به دست می آید. با ماژول جدید ویرایشگر محتوای وب سایت حسابرس می توانید از جریمه احتمالی جلوگیری کنید و صفحاتی را با کلمه های کلیدی تصادفی ایجاد کنید. ویرایشگر محتوا صفحات رقبای برتر شما را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه های سئو را بر اساس محتوایی که قبلاً در جستجوی گوگل موفق بوده است ارائه می دهد. اگر می خواهید بررسی کنید که آیا محتوای شما در جای دیگری در وب تکرار شده است یا خیر، از یک بررسی کننده سرقت مانند Copyscape استفاده کنید. الگوریتم‌های گوگل بسیار پیچیده‌ هستند و برای بازیابی داده‌ها از فهرست جستجوی خود و ارائه فوری بهترین نتایج ممکن برای یک جستوجو استفاده می‌شوند.

این الگوریتم هسته مرکزی و همینطور بازوهای آن، دائما در حال به روز رسانی هستند و با هر بروزرسانی، گامی به سمت هوشمندتر شدن برمیدارند. در آینده تمامی الگوریتم های گوگل و آپدیت های آن را در مقالاتی به شما معرفی میکنیم. با توجه به افزایش مخاطبان سایت، برند شما شناخته تر از قبل میشود.

ماهیت های مرتبط به ایجاد زمینه برای محتوای شما کمک می کنند. ۱۳- زمان ماندن کاربران در صفحه وب سایت شما افزایش پیدا می کند. ۱۲- کسب و کارهای نوپا با استفاده از سئو سایت می توانند در مدت کوتاهی رشد کنند. هر سه ماه یک بار زمانی را صرف بررسی پیوند های قدیمی یا از بین رفته خود کنید. وقتی خوانندگان با پیوندهای خارجی از بین رفته یا قدیمی در محتوای شما مواجه می شوند، شاید اعتمادشان را به اعتبار شما از دست بدهند و این اصلا برای وب سایت شما مسئله ی خوبی نیست. افزونه Yoast SEO یکی از بهترین و ضروری ترین افزونه های سئو وردپرس است که حتما باید آن را نصب کنید.