ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل خودکارسازی نرم افزار ربات اینستاگرم ربات سئو رباتیک-سئو خاکستری

تشکر از سایت همیار وردپرس که در مورد هر موضوعی، محتوای کامل انتشار می دهند. تشکر میکنم از شماوتیم بزرگتون وخداوقت میگم به خاطرپشتیبانی عالیتون محصول نرم افزارسئو تون خیلی بهم کمک کرد و خیلی راضی هستم… پشتیبانی وسرعت پاسخگویی فوق العادست.ازتیم کاربرمجازی نهایت تشکررادارم.همینطورکلیه رباتهاکارایی خیلی خوبی دارندوباعث صرفه… من چند مدت قبل یه ربات استخراج اطلاعات خریدم ازتون،الان نیاز به4تای دیگه دارم.قبلا گفته بودین برای خریدهای بعدی هزینه ی… حدود3 ماهه که ازکاربرمجازی استفاده میکنم.ازنحوه کارکردبدون عیب وایرادنرم افزارتاپشتیبانی عالی که همیشه انلاینندو…

  • شناخته می‌شوند را مدیریت کرده و آدرس آن‌ها را مخفی کنید تا کاربران به نوعی مجبور به کلیک روی آن‌ها شوند.
  • این کد به ربات‌های جستجو دستور می‌دهد تا کلیه تصاویر و فایل‌های وردپرس را فهرست‌بندی کنند.
  • فایل Robots.txt یک فایل متنی است که مدیران وب‌سایت‌ها برای آموزش به ربات‌های موتورهای جستجو ایجاد می‌کنند.
  • از روش‌های ساده و آسانی که می‌توانید برای بهبود و بهینه‌سازی سایت کمک بگیرید از طریق بهینه سازی فایل Robot.txt صورت می‌گیرد.
  • در این صفحه می‌توانید با انتخاب دکمه Add Ruleقوانین سفارشی خود را برای بهبود سایت به فایل robots.txt اضافه کنید.
  • پس نیازه شما هم درمورد منطق موتور های جست وجو هوشیاری لازم رو به خرج بدین و کارکرد کل سیستم رو ببینید.

در این مقاله قصد داریم به 3 گام اساسی برای بهبود سئو سایت بپردازیم و خواهیم گفت چگونه می‌توانید با رعایت این نکات، ترافیک فراوانی را روانه سایت‌تان کنید. همانطور که پیداست، باید مثل نمونه بالا، آدرس دقیق نقشه سایت خود را به صورت صحیح در این لاین وارد کنید. با تغییر عدد 10 به دیگر اعداد، می‌توانید مدت زمان مربوطه را کم یا زیاد کنید. به بیان دیگر Googlebot می تواند سهم یا بودجه خزیدن خود را برای صفحات بسیار مهم صرف کند.

اما اگر مسیرها و دایرکتوری‌ها را دیس‌آلو کنید این ربات‌ها صرفا می‌توانند صفحه‌ی دایرکتوری را ببینند و امکان دیدن سایر صفحات و وب‌پیج‌ها وجود ندارد. توجه داشته باشید که حتما از یک صفحه‌ی 404 یا صفحات مشابه برای دایرکتوری‌هایی که قرار نیست ایندکس شوند اما وجود دارند استفاده کنید. فایل robots.txt فایلی جهت مشخص کردن دسترسی موتورهای جستجو به وب سایت است. 5 تاکتیک سئو برای کاهش ریسک این فایل در این مقاله اموزشی سئو آمده است.

برای صفحات محرمانه اما قابل دسترسی از Noindex استفاده کنید.

Robots.txt در حقیقت جزو مهارت‌های اولیه‌ای است که متخصصین سئو آن را یاد می‌گیرند و یکی از صدها بخش سئو سایت می‌باشد. اما متاسفانه در بسیاری از موارد نتایجی که از آن گرفته می‌شود یا منفی و مخرب است و یا عملا هیچ تاثیری در سئو ندارد. تجربه شما در استفاده و تنظیم این فایل چگونه است؟ آیا robots.txt سایت خود را بررسی کرده‌اید؟ چه مشکلاتی داشته اید؟ سوالات و نظرات خود را برای ما بنویسید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پونه مدیا می باشد.

فایل robots.txt سایت من کجاست؟

فعال کردن گزینه Enable Custom Robotsافزونه All in One SEO فایل robots.txt موجود در سایت شما را در بخش Robots.txt Preview در پایین صفحه نشان می‌دهد. در این قسمت قوانین پیش‌فرض که توسط وردپرس اضافه شده است را نشان می‌دهد. در آخر این رو هم بگم درسته که ما یکی از ابزار های سئو رو در اختیار شما قرار میدیم که میتونه توی رشد سئو به شما خیلی کمک کنه، اما نباید فکر بکنید که این ابزار تمام کارهای سئو رو به طور خودکار براتون انجام میده و جادو میکنه. اگر گوگل عمل رباتیک را جریمه کند خیلی از افراد میتوانند بر روی سایت رقیب خود حرکات رباتیک پیاده‌سازی کنند و آنها را به زیر بکشانند! چنین چیزی باعث میشود گوگل نتواند جریمه‌ای برای اعمال رباتیک در نظر بگیرد. مسئله شما ارتباطی به فایل robots نداره و باید اگر از وردپرس استفاده می کنید در تنظیمات افزونه Yoast جلوی ایندکس شدن این صفحات رو بگیرید.

robots.txt  در کجای یک سایت قرار می‌گیرد؟

با این حال امکان تطبیق الگو برای طیف وسیعی از URL ها وجود دارد. موتور جست‌وجوهای گوگل و بینگ هردو از یک الگوی منظم برای بررسی URL ها در این فایل استفاده می‌کنند. با استفاده از این کد شما به ربات‌ها اعلام می‌کنید که اجازه دسترسی به این فایل و بررسی آن را ندارند. این کد در فایل Robots.txt به این معنی است که ربات‌ها به هیچ محتوایی که در پوشه ذکرشده قرار دارد، دسترسی ندارند. با استفاده از این کد شما به ربات‌ها اعلام می‌کنید که همه صفحات و محتوای سایت را مجاز به بررسی هستند. با استفاده از این کد شما به همه ربات‌ها اعلام می‌کنید که فعلاً نیازی نیست هیچ صفحه‌ای از سایت را بررسی کنند.

بهترین روش پیشگیری از مسدود کردن دسترسی به دایرکتوری های بک اند شما و دایرکتوری های غیرضروری دیگر برای سئو شما از طریق robots.txt است. اگردقت داشته باشید در وردپرس از نسخه ۴ به بعد، مشخص شد که در فایل ربات این سیستم مدیریت محتوا دایرکتوری هایی مثل wp include یا plugins دیگر مورد ایندکس شدن قرار نمی گیرند. این قوانین به موتورهای جستجو دستور می‌دهد که از فایل‌های اصلی وردپرس شما استفاده نکنند، اجازه فهرست‌بندی و ایندکس کلیه مطالب را داشته باشند و همچنین دسترسی به نقشه‌های XML سایت را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. احتمالاً میدانید که در ابعاد بین المللی، نرم افزار ما، یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز حرکت دست انسان میباشد که حتی قادر است لرزش دست انسان را نیز شبیه سازی کند.