سئو سایت حرفه ای چرا سئو سایت مهم است و باید سایت را سئو کرد شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین-سئو خاکستری

جواب اصلی این سؤال که بعد از سئو چه‌کار کنیم؟ این است که تبلیغات بعد از سئو در مرحله اول قرار دارد و با تبلیغات کسب‌وکار شما رونق پیدا می‌کند. اگر شما در گوگل ادز سایت خودتان را تبلیغ کنید، حتی اگر کاربر نخواهد تبلیغات را ببیند و برای کار خود عجله داشته باشد، در هر حال باید اول تبلیغات را تماشا کند و بعد به‌کار خودش برسد. صورت کلی به دو بخش داخلی و خارجی تبدیل می‌شود و این دو بخش را به 3 صورت می‌توان پیاده‌سازی کرد که به آن‌ها یئو سفید، خاکستری و سیاه گفته می‌شود. مشخص است که سئو سفید برای سایت شما مناسب‌تر است و درکل زمان بیشتری برای به نتیجه رسیدن به طول می‌انجامد.

  • برای بهینه ‌شدن تصاویر در سئو داخلی و نمایش آن در نتایج جستجوی گوگل، باید از ویژگی‌ های Alt و Title برای تصاویر موجود در متن استفاده نمود.
  • گوگل نیز متناسب با محتوا و مضمون سایت‌های داوطلب، تبلیغاتی را برای به نمایش درآمدن در آن سایت‌ها، انتخاب می‌کند.
  • توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.
  • هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد.
  • کلمه کلیدی یک صفحه محصول؛ نام محصول است و کلمه کلیدی مقاله را قبلا باید در پروسه کیورد ریسرچ انتخاب کرده باشید.

همچنین توجه داشته باشید که حجم تصاویر سایت روی سرعت بارگذاری تاثیر مستقیم دارد. تا کنون با مفهوم سئو آشنا شده اید؟ آیا می دانید سئو چیست؟ فرض کنید یک وب سایت عالی چه از نظر کدنویسی و چه از نظر ظاهری ساخته اید اما بازدیدی ندارید! حتی شاید ساخت این سایت برای شما بسیار پر هزینه بوده باشد و شما باید این هزینه را جبران کنید، در صورتی که سایت شما بازدید نداشته باشد پروژه شما شکست خواهد خورد. این نکته مهم را مد نظر داشته باشید همانطور که در فصل لینک‌بیلدینگ توضیح دادم؛ بهتر است اجازه ندهید اتوریتی هیچ کدام از صفحات سایتتان از صفحه اصلی بیشتر شود.

تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟

کد وضعیت HTTP پاسخی است که سرور به درخواست جستجوگر می‌دهد. وقتی شما از سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما درخواستی را به سرور آن سایت ارسال می‌کند و سپس سرور به درخواست مرورگر با یک کد سه رقمی پاسخ می‌دهد. به عبارت دیگر، این کد‌های وضعیت، مکالمه بین سرور سایت و مرورگر شما هستند. با استفاده از این کد‌ها، مشخص می‌شود که همه چیز خوب است، مشکوک است و یا مشکلی وجود دارد.

وقتی خوب کار کردی و خوب نفوذ کردی میبینی که سئو همینه، سئو یه جنگه که باید پیروزش باشی. مولوی داستانی دارد با عنوان فیل، و ماجرایش این است که فیلی در تاریکی به شهری آورده شد. و چون فیل از آتش می ترسید، قرار شد تعدادی، در تاریکی بروند و بعد بیایند و به بقیه هم بگویند که فیل چیست و چون است. نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

افزونه یواست امکانات خوبی برای سئو on-page به ما می‌دهد اما تعدادی از امکانات این افزونه هم در سئو On-page؛ خیلی کاربردی نیست. در فصل تولید محتوا و در بخش بهینه‌سازی مقاله؛ به صورت کامل به بهینه‌سازی محتوا پرداختیم و اینجا تکرار مکررات نمی‌کنیم. مثلا اگر کلمه کلیدی شما درست کردن دم نوش زنجبیل است؛ همین را در بخش افزودن عنوان می‌نویسید. در سایت وردپرسی؛ ابتدا باید ساختار سایت را با ایجاد منو‌ها، صفحات دسته‌بندی و… ایجاد کنید (در فصل ساختارسازی سایت توضیح دادم).

استفاده مناسب از کلمات کلیدی (Keyword) برای سئوی داخلی

در ادامه چند راهکار ارائه می شود که می توانید با کمک آن ها شانس خود را برای قرارگرفتن در صدر لیست نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید. منظور از سئوی داخلی سایت، صفحات داخلی وب سایت که به مخاطبان نمایش داده می شود می باشد و به نحوه ارتباط سایت با موتورهای جستجو و کاربران مربوط می شود. بزارید سختش نکنیم، اگه دنبال تعریف‌های کلاسیک و متداول می‌گردید کافیه یه سرچ ساده بزنید.

هر چند وقت یکبار می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs یا Open Site Explorer استفاده کنید تا بررسی کنید آیا شخصی به وب سایت شما پیوند ایجاد می کند یا خیر. بهینه سازی انواع سایت برای موتورهای جستجو تقریباً از اصول یکسانی پیروی می کند، فقط گاهی برای انواع بخصوصی از کسب و کارها تمرکز روی برخی اصول بیشتر است یا یکسری اصول و استثنائات به آن افزوده می شود. تبلیغ برند؛ گوگل دوست دارد برند های شناخته شده را در بالای فهرست نتایج جستجو قرار دهد زیرا مردم به آن ها اعتماد بیشتری دارند. علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید.

مراحل تولید محتوای با کیفیت به ۴ بخش اصلی تقسیم می‌شود که در ادامه برایتان توضیح می‌دهم. صفحه اصلی یا Homepage از نظر گوگل مهم‌ترین صفحه سایت است. پس می‌توانیم از صفحه اصلی سایت؛ صفحات مهم سایت را تقویت کنیم. ساختارسازی سایت یکی از مهم‌ترین مباحث تاثیرگذار در رتبه‌بندی سایت است و ما جزو اولین سایت‌ها در ایران بودیم که به صورت حرفه‌ای به مبحث ساختارسازی سایت در سئو پرداختیم. ساختارسازی سایت باعث می شود ربات‌های گوگل راحت‌تر صفحات سایتتان را پیدا کنند، خزش کنند و ایندکس کنند.

اگر سایتی تمام لینک های خود را به صورت فالو قرار دهد و سایت های دیگری را لینک کند گوگل کاملاً احساس می کند که این سایت قصد فروش بک لینک داشته و سایت را اسپم خواهد کرد. در نتیجه با وجود حساسیت گوگل برای جلوگیری از تخلفات لینک سازی، بک لینک نخرید و خودتان به صورت اصولی با تعداد کنترل شده شروع به ساختن لینک های خارجی کنید. این تغییرات در صفحه نمایش قابل رؤیت نیستند و تنها برای ربات های موتور جستجوگر گوگل کارایی خواهند داشت. ربات ها یا لینک های سایت را با دقت پیمایش می کنند و مسیر داده شده توسط لینک ها را به عنوان مسیر رفت و آمد خود انتخاب می کنند. درگذشته پیج رنک معیار گوگل برای امتیاز دادن به لینک ها بوده است، اما در حال حاضر Domain Authority و Page Authority معیار اصلی برای امتیاز دهی به لینک ها می باشند. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب می شود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل می توان گفت وب سایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.

لینک نوفالو لینکی است که در نحوه نوشتن آدرس لینک تنها با قرار دادن یک ویژگی یا attribute در آدرس لینک، لینک را از حالت فالو به نوفالو تبدیل می کند. سایت SEMrush با آنالیز 7میلیون snippet پی برده است که اکثر آن‌ها 40 تا 60 کلمه دارند. و نکته آخر اینکه همیشه دوره‌هایی که واقعا خوب هستند به شما اجازه خرید اقساطی را می‌دهد و نمی‌خواهند همه پول را یکجا دریافت کنند. مزیت‌های این روش را می‌توان اینگونه گفت، سایت دست خودتان است و شما دیگر می‌دانید دقیقا روی سایت‌تان چه چیزی اتفاق می‌افتد. واضح است که همه افراد برای پیدا کردن قالیشویی مانند شما عمل می‌کنند و معمولا همه این افراد به همان 3 گزینه‌ی اول که در گوگل نمایش داده می‌شود مراجعه کرده و با آنها تماس می‌گیرند. خوب برای آشنایی بیشتر با هربخش، جداگانه هرگام را با هم بررسی می‌کنیم تا بدانیم شامل چه عملیات و اقداماتی می‌شود و در نهایت چه توقعی می‌توان بعد از برداشتن هرگام داشت.