سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا-سئو خاکستری

مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند. در عین حال می خواهید محتوای سئوی خود را برای گوگل جذاب کنید. اما برخی افراد زیاده روی می کنند و محتوای خود را چنان آشکارا بهینه می کنند که خواندن آنها وحشتناک می شود.

  • در انتخاب کلمات کلیدی هدف، زمان انتشار هر مطلب، ویژگی‌ها و جزئیات هر پروژه، کاربران و جامعه موردنظر و چگونگی بهره‌وری و تبلیغ محتوا به خوبی تحقیق و برنامه‌ای روشن تعریف کنید.
  • اما در اينجا ميخواهم به تکنیک های بیشتری اشاره کنم که ممکن است تا به حال به آنها توجه نکرده باشید.
  • به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت.

در نهایت این موضوع را نیز از یاد نبرید که طول محتوای مناسبی در نظر بگیرید. در محتوایی با تعداد کلمات مناسب (و نه غیرکاربردی و خسته‌کننده!) فرصت کافی برا تمرکز و پرداختن به موضوع خواهید داشت. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند. ما چگونه می توانیم کسب درآمد از طریق سئو داشته باشیم؟ بهترین روش های کسب درآمد از سئو کدام اند؟ وضعیت بازار کار سئو در ایران و خارج از کشور چگونه است؟ در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

کیوورد استافینگ Keyword Stuffing چیست؟

این عدد ثابت نیست و بسته به طول مطلبی که می‌نویسید شاید لازم شود لینک‌های داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید. استفاده از جملات کوتاه و واضح و پاراگراف‌های کوتاه به قابلیت خوانش محتوا کمک شایانی می‌کند. کاربران معمولا پاراگراف‌ها را برای رسیدن به سوال خود اسکن می‌کنند. سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید.

۱۳. استفاده از لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی

در هردو بروزرسانی گوگل با استفاده تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی سعی در تشخیص بهتر نیت کاربر از جستجو دارد. علاوه بر این، توضیحات متا نیز باید جالب و مفصل در مورد موضوع محتوا باشد. همان طور که شروع شما با دقت بالایی مورد توجه است باید سعی کنید همین جذابیت را در انتهای محتوای خود نیز ایجاد کنید.

ترجیحا یک بار در ابتدای برای عنوان اصلی از تگ H1 استفاده کنید. یا متن های عمومی مانند “لپ تاپ های ارزان دارای رتبه برتر” یا “اینجا کلیک کنید” خودداری کنید. بناربراین پست ها را از طریق هر کانال و مخاطبی که دارید تبلیغ کنید – هرچند اندک. برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید.