سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت-سئو خاکستری

ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند. و صفحاتی که با کلمات کلیدی long tail بهینه شده اند در پایین هرم قرار می گیرند. ساختار سایت شما به گوگل سرنخ های خوبی را در مورد پیدا کردن مهمترین مطالب می دهد. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بالاتر در گوگل خواهد شد. تایتل شما علاوه بر اینکه باید کلمه کلیدی را داشته باشد همچنین باید از جذابیت خوبی برخوردار باشد تا به افزایش CTR کمک کند.

  • نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند.
  • فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود داشته باشید.
  • محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند.
  • به علاوه این­که خیلی طولانی و مبهم هم نباشد چرا که قرار نیست برای یک کنفرانس علمی عنوان انتخاب کنیم.

بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا شامل تکنیک ها و فرایند هایی است که باعت بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود. پس از این که عنوان اصلی شما تگ H1 دریافت کرد، دیگر نباید از این تگ استفاده کنید. سایر تگ‌های مقالات یا همان ساب‌هدینگ‌ها به ترتیب از H2 تا H6 نوشته می‌شوند. با این حال چیزی که در تولید محتوا بر اساس سئو مهم است، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در تگ H2 است. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. هر چه محتوای شما تمیز و مرتب باشد، در درجه اول مورد رضایت کاربر و بازدیدکننده قرار می گیرد؛ پیشتر گفتیم گوگل به سایت و صفحه ای اهمیت می دهد که کاربر از آن رضایت داشته باشد ولاغیر.

در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. در محتوای خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی بصورت طبیعی و استراتژیک استفاده شده باشد. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید. هر مجموعه و کسب و کاری که برای بازاریابی رو به استفاده از روش‌های کانتنت مارکتینگ می‌آورد، به تولید محتوای…

توجه خاص به شبکه­های اجتماعی جهت منتشر کردن سئو محتوا یکی از پله­های پیشرفت در دیده شده شما و محتوایتان است. بهترین راه برای بهبود اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی محتوایتان، آسان کردن آن است. نمادهای اجتماعی خود را به وضوح در صفحه خود نمایان کنید و خوانندگان را تشویق کنید تا محتوای شما را در پایان مقاله به عنوان یک یادآوری دوستانه به اشتراک بگذارند. اطمینان حاصل کنید که خود محتوا نیز قابل اشتراک گذاری است. این امر به اشتراک گذاری محتوای شما را برای مردم آسان می­کند.

آموزش نوشتن محتوای سئو شده [قدم به قدم تا تبدیل شدن به یک محتوانویس حرفه ای]

به خاطر همین ترافیکی که پیوسته تولید می‌کند سبب می‌شود که با گذشت زمان محتوای سایت شما پیشرو باشد. از کلمات کلیدی استفاده کنید (اما از انباشتگی کلیدواژه‌ها پرهیز کنید). برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید. باید در قسمت متن جایگزین، عنوان، توضیح مختصر و توضیح کامل از کلمه کلیدی استفاده کنید. زمانی که فایل تصویر را در سیستم خود ذخیره می‌کنید بهتر است که با نام انگلیسی + کلمه کلیدی آن ذخیره کنید. درصورتی که هنگام آپلود تصویر در سایت عنوان فایل انگلیسی نبود پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مجدد آن را بازنویسی کنید.

دلیل افت رتبه سایت و الکسا

اگر می بینید که با گذشت زمان، جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص به طور مداوم کاهش می یابد، می توانید متوجه شوید که این کلمه کلیدی مناسب هدف گذاری برای بازاریابی شما نیست و همچنین بالعکس. برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل هیچ رازی وجود ندارد، محتوای با کیفیت کلید اصلی موفقیت در این موضوع است. به نظرم آینده سئوی محتوا نوشتن برای مخاطب است و بیشتر باید مفهومی نوشتن و استفاده از عبارات و جملات عامیانه را به کار گرفت.

روش سوم برای پیدا کردن بهترین کلمات (از لحاظ تعداد سرچ و رقابت آن) استفاده از ابزارها است. ابزارهای بسیار زیادی مثل Keywordtool و Google Trend و … وجود دارند که تا حدودی می توانید روی آن ها حساب کنید، البته نه به عنوان یک ابزار دقیق. دریافت بازخورد دائمی از بیماران و نظرسنجی‌ از آن ها می‌ تواند به شما کمک کند تا بفهمید بیشترین چالش سلامتی بیمران در حوزه تخصصی شما چیست.

همچنین عناوین پست باید در یک نگاه قابل خواندن باشد؛ یعنی بتوان آن را با یک نگاه فهمید. بسیاری از وبلاگ نویسان عنوان 5 تا 8 کلمه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. این یک نکته مهم است که یک عنوان پر از کلمات، اغلب گیج کننده است.

انجام سئو برای سایت

بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود. تکنیک‌های رایج سئو برای بهینه‌سازی محتوا شامل مواردی چون انتخاب درست لینک‌های داخلی و خارجی در متن، تنظیم درست عنوان صفحه و توضیحات متا، انتخاب صحیح هدینگ‌ها و ساختن بک‌لینک است. این ابزار ها در کمک به سئوسازی محتوا ابزارهای خیلی قدرتمندی هستند و قابلیت های زیادی برای شما ایجاد می­کنند.

وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا سایت های دیگر به خاطر ارزش محتوای شما، به سایت شما لینک دهند. قبلا خیلی در مورد افزونه یواست سئو صحبت کردم و گفتم که به طور مستقیم تاثیری روی سئوی محتوا نداره اما یک راهنمای خیلی خوب هست تا بتونید یه محتوای سئو شده خیلی خوب ایجاد کنید. این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید.