سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-سئو خاکستری

پیوند دادن به منابع خارجی مفید مانند ویکی پدیا باعث ایجاد اعتماد و بهبود تجربه کاربر می شود. لینک سازی داخلی سایت را بهتر است با انکرتکست های مرتبط با کلمه کلیدی صفحه مد نظر ایجاد کنید. با این کار خزنده های گوگل درک بهتری از محتوای صفحه لینک شده خواهند داشت. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود.

در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید. محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد. از پاراگراف‌ها، ضمیمه‌های کوتاه، متن‌های دارای خط درشت، از نقاط تاکید مناسب، لیست‌های شماره دار و نقل قول استفاده کنید و محتوایی باشد که از نظر چشمی براحتی قابل خواندن باشد و براحتی قابل هضم باشد.

  • مولتی مدیا یا چندرسانه ای ها شاید خیلی به سئو محتوا ارتباطی نداشته باشد.
  • برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است.
  • با توجه به مطالب گفته شده به همان اندازه که CTA در رونق کسب و کار اینترنتی موثر است نادیده گرفتن آن می‌تواند به ضرر ما تمام شود.
  • در پاسخ به این سوال که چگونه می­توانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست.
  • هنگامی‌که گوگل هدف جستجوی کاربر را مشخص کرد، آن‌ها محتوای رتبه‌بندی صفحات وب را بررسی می‌کنند تا بفهمند کدام یک از این‌ها مهم‌تر است.
  • البته شما می‌توانید عنوانی طولانی‌تر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمی‌شود.

البته اگر می‌خواهید تاثیر شگفت انگیز تصاویر را در سایت خود مشاهده کنید، باید به جای تصاویر کپی از تصاویر یونیک استفاده کنید. محتواهای صوتی یا پادکست­ها نیز توانسته­اند در بین دیگر انواع محتوا، جایگاه مناسب خود را در مقابل طرفداران و علاقمندان محتوا و سئو محتوا به دست بیاورند. شاید جالب باشد که بدانید محتواهای صوتی شامل انواع صوت­های هنری، آموزشی، تبلیغاتی، انگیزشی و یا حتی طنز هستند. ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند. طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید.

بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ یه رویکرد استراتژیک است که هدف ان انتشار و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مفید به منظور جلب توجه کاربران هدف است. هدف بازاریابی محتوا جلب توجه کاربران و هدایت آن‌ها به سمت اقدام مطلوب ( خرید، سفارش، تماس تلفنی و … ) است. در کتاب سئو محتوا قصد داریم که در رابطه با سئو محتوا به‌صورت کامل و جامع حرف بزنیم. تمام زوایا و جوانب سئو محتوایی را باهم مورد بررسی قرار می‌دهیم و در آخرسر به یک نتیجه کلی میرسیم.

افزایش اعتبار

الگوریتم فرشنس گوگل دقیقا برای این آمده تا محتواهای تازه را بالاتر از بقیه در نتایج جست و جو نمایش دهد. از لیست کشویی و لینک های لنگری برای تیترهای داخل مقاله استفاده کنید. با اینکار می توانید مخاطب را دقیقا به همان قسمتی از محتوا که نیاز دارد ارجاع می دهید. با کلیک روی عنوان آن مستقیما به همان بخش از صفحه ارجاع داده می شود.

به دنبال محتوای یونیک باشید و از مطالب تکراری دوری کنید

به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. نه اینکه تولید محتوا را متوقف کنید، بلکه سرعت تولید محتوا را کاهش و آپدیت محتوا را افزایش دهید. همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم. ما در آکادمی فرین ، در همان ابتدای شروع انجام سئو سایت ، به بررسی وضعیت سئو آن سایت میپردازیم.

۶. انتخاب تیترهایی که با یک نگاه اطلاعات را منتقل می‌کنند

بلکه با خیالی آسوده تولید محتوا سایت خود را به افراد کاربلد می‌سپارید. یکی از سایت‌هایی که در زمینه تولید محتوای سئو شده فعالیت می‌کند، canseo.ir است. تولید محتوای سئو شده به فرایندی برای بهینه سازی و SEO وب سایت ها گفته می شود و حضور در نتایج موتور های جستجو مثل گوگل میباشد . عکس با alt کلمه کلیدی خیلی مهمه حتما از عکس در محتوا استفاده کنین ویدیو هم واقعا تاثیر بالایی در سئو داره. پاراگراف اول متن را میتوان یکی دیگر از نقاط موثر محتوا در سئو دانست. البته اگر این کار میسر نشد مشکلی نیست اما حتما در 100 کلمه ابتدایی محتوا باید کلمه کلیدی اصلی وجود داشته باشد.