سئو مطلب آموزش سئو محتوا-سئو خاکستری

اگر بخوام به طور خلاصه بگم شما وقتی محتوایی میخواهید بسازید، همونطوری که در متن مقاله سئو محتوا گفتم باید ۴ کار آماده سازی محتوا، تولید محتوا و بهینه سازی محتوا و ترویج محتوا را انجام بدهید. نکته جالب اینجا است که احتمالا حدود ۸۰ درصد این صفحات در گوگل ثبت و ایندکس می‌شوند. یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید. اگر می‌خواهید در هر کلمه کلیدی در گوگل رتبه بگیرید باید با اصول روز سئو محتوایی و تولید محتوا آشنا باشید. سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست. سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم.

  • در سئو کردن محتوا خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید و از آن چند بار استفاده کنید.
  • احتمالاً قبل از اینکه مطلب جدید خود را بنویسید به این فکر می‌کنید که چطور از کلیدواژه خود در متن آن پست بهره ببرید.
  • رادزاد با بررسی سایت شما و نیاز شما به نوع محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا را برای شما پیاده سازی کرده و محتوای مناسب و جذب کننده ترافیک برای شما تولید می کند.
  • تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

شما با قرار دادن کلمه کلیدی اصلی در عنوان صفحه کمک بسیاری به گوگل در درک مفهوم صفحه خواهید کرد. برای درک بهتر گوگل از محتوای صفحه کارهای دیگری هم باید انجام بدهید که در ادامه به آن می پردازیم. همانطور که می دانید سئوی محتوا جزء سئوی داخلی سایت محسوب می شود. ما در سئوی داخلی یک سری فاکتورهایی داریم که با محتوای سایت مان در ارتباط است. مثلا بخشی با عنوان تحقیق کلمات کلیدی داریم که در نهایت به محتوایی که بعدا قرار است برای صفحات سایت مان ایجاد کنیم مربوط می شود.

ریچ اسنیپت (Rich Snippet) چیست؟

این داده ها را برای گنجاندن در یک اینفوگرافیک در مورد تخصص خود جمع آوری کنید. به اشتراک گذاری این دانش و اطلاعات به روشی بصری کمک می کند تا افراد را به اشتراک گذاری و پیوند به این منبع به صورت آنلاین تحریک کنید. این داده‌ها حتی می‌توانند از وب تهیه شوند، با این حال اطمینان از دقیق بودن تمام اطلاعات مورد استفاده واقعاً مهم است.

لازمه نوشتن محتوای مناسب برای سئو چیست؟

فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد. رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود. در این مقاله صفر تا صد مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را به شما توضیح دادم. اگر محتوای متنی تولید می کنید بهتر است از همین نکاتی که در این مقاله برای شما عنوان کردم استفاده کنید.

امروزه اکثر کاربران به دنبال تولید محتوا در توییتر هستند، چرا که این شبکه اجتماعی، فعالان زیادی من جمله افراد… با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند مانده‌اید. مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند. هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست.