سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

خوشبختانه مدیران سایت‌های فروشگاه اینترنتی خیلی بیشتر به فکر سئو وبسایتشان هستند. البته من مخالف لینک دادن از متن صفحه محصول به سایر محصولات یا… هستم. ایجاد لینک در وردپرس به این صورت است که یک بخش متن را انتخاب می‌کنید. سپس با شرت‌کات CTRL+K یا با کلیک روی تصویر سنجاق یک کادر برای شما باز می‌شود. اگر یادتان باشد در فصل آموزش تولید محتوا؛ به صورت کامل نحوه نوشتن مقالات سئو شده را توضیح دادم. من در ادامه این بخش قصد دارم نحوه نوشتن متن سئو شده را به شما آموزش دهم.

  • Client-Side Rendering یا تفسیر سمت کاربر، به تفسیر اطلاعات (تبدیل فایل‌های HTML به اطلاعات قابل مشاهده توسط کاربران) در مرورگر اطلاق می‌شود.
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی زمانی ارزشمند است که محتوای تولید شده برای کاربر مفید بوده و نسبت به آن واکنش نشان دهد.
  • برای سئو یک وب سایت شما بایستی با مفاهیم سئوی داخلی، سئو خارجی و سئو فنی (تکنیکال) آشنا باشید و انواع الگوریتم های گوگل و عملکرد آن ها را بشناسید.
  • برای این کار آموزشگاه ها، کتاب ها و اساتید و کتاب ها و سایت های ارزشمندی وجود دارند که میتوانید از همه آن ها کمک بگیرید.
  • کاربرد سئو این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، مخاطبان و مشتریانِ علاقه مند به محصولات و خدماتتان را در جلو درب فروشگاه اینترنتی شما قرار بدهد.

کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است. Search Engine Optimization یا SEO Marketing ابزاری ایده آل و کارآمد برای فعالیت در فضای بازاریابی آنلاین محسوب میشود. سلام من یه سایت دارم که میشه گفت از نظر فنی بسیار تمیز هست و موارد سئو داخلی هم در اون کاملا رعایت شده . و با اینکه کیفیت مطالب و دیزاین از خیلی سایتهای دیگه بهتر هست ، اما سایتهایی که قدیمی تر هستند و بک لینک های زیادی دارند همچنان بالا هستند. اونایی که نمیتونن مثل سایتهای بزرگ برای تبلیغات و رپرتاژ هزینه کنند چطور میتونن رتبه های بالا رو کسب کنند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. Ahref برای آنالیز محتوای رقبا و یافتن بک لینک های آنها فوق العاده عمل می کند.

بخش های سایت

حالا هرچه افراد معتبر و شناخته شده از شما تعریف کنند، گوگل از این دوستی و ارتباط مطمئن تر می شود. فراموش نکنید اگر این تعریف و تمجیدها ساختگی باشند، ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد و اعتماد بین این دو را از بین ببرد. اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه. در ضمن بعضی از تگها نوایندکسن ، تو صفحه تگ ها رفتم و با یوست چک شون کردم ، برای ثبت تو گوگل مشکلی نداشتن. فقط من بخوام تمام این دوره های پیشنهای شمارو اموزش ببینم و همزمان بخوام روی پیج خودم هم کار کنم .البته پیج گل و گیاه هست.

۴- بهینه سازی تصاویر در سئو

کاربرد شگفت انگیز سئو سایت این است که شما و کسب و کارتان ر بولد میکند و از شما یک برند معتبر میسازد. برند سازی شما باعث میشود در ذهن ها ثبت شوید و همه شما را بشناسند. معرفی شما به عنوان یک برند معتبر باعث اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان میشود. هر وب سایتی نیاز به Breadcrumbs ندارد در صورتی که معماری سایت نسبتاً ساده باشد. با این حال، سایت های فروشگاهی با ده ها صفحه محصول و مقالات قطعا باید از آنها استفاده کنند. وجود Breadcrumbs میتواند به سایت شما ساختارمندی بدهد و کمک کند کاربر راحت تر در سایر صفحات گردش داشته باشد.

معمولاً این موضوع با معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی بیان می شود. در این فصل، یاد میگیرید که چگونه موضوعات مورد نظر خود را یافته و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه کسب کنید، پیدا کنید. در فصل دوم این راهنمای سئو شما یاد میگیرید که موتورهای جستجو چیستند، چگونه کار می کنند، و مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها در گوگل کدامند.

اگر محتوای شما از جنس خبر یا مقاله است از هیچ طریقی امکان اضافه کردن ستاره به نتایج جستجو را ندارید. پیشنهاد میکنیم با فریب دادن گوگل و استفاده از روش های دیگر سلامت سایت خود را به خطر نیاندازید. بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید. کسانی که تمرکز خود را بر اصول سئو، تولید محتوا و پاسخ گویی به کاربران قرار دهند در این مسیر موفق خواهند بود؛ زیرا کاربران همیشه به دنبال پاسخ سوالات خود هستند. سئو یعنی تولید محتوای با کیفیت که به بهترین شکل نیاز افرادی که جستجو میکنند را برطرف کند.