سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

علاوه بر گوگل؛‌ ساختار بهینه سایت به کاربران سایتتان نیز کمک می‌کند اراتباط بهتری با سایتتان برقرار کنند. بعضی از صفحات که مهم‌تر هستند ده‌ها کلمه کلیدی با هدف جستجوی یکسان نیز خواهند داشت که به آن‌ها اختصاص یافته است. در خوشه‌سازی است که ما ارزش یک گروه از کلمات کلیدی را متوجه می‌شویم و متوجه می‌شویم چقدر باید برای آن کلمه کلیدی تلاش کنیم.

  • از سال ۲۰۰۹، تنها چند بازار بزرگ وجود دارد که گوگل در آن‌ها، موتور جستجوی پیشرو نیست.
  • بررسی سایت رقبا به شما کمک میکند درک بهتری از میزان رقابت و مدل هدف گذاری در کسب و کار خود داشته باشید ولی دقت کنید که هر فعالیتی لزوما دلیل موفقیت آن سایت نبوده است.
  • در مقاله سئو تکنیکال می توانید این استراتژی های را بصورت کامل بیاموزید.
  • توی لینکدین مقاله بنویس و لینک بده به مبدع مشخصی که داری، و توی توییتر هم لینک مطلب منتشر کن، قدرت بسیار زیادی دارند.
  • گوگل امروز از کلمه کلیدی فقط برای این استفاده می‌کند تا متوجه شود صفحه برای کدام کلمه کلیدی بهینه شده است و استفاده زیاد از کلمه کلیدی هیچ تاثیری در رتبه‌گیری صفحه ندارد.

نگارش متون بی‌کیفیت تاثیر منفی بر دیدگاه کاربر درباره اعتبار سایت شما می‌گذارد. یک اقدام ضروری در سئوی سایت، ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول است. قرار دادن لینک نقشه سایت در فوتر سایت از اقدامات پیشنهادی برای بهتر دیده شدن سایت توسط موتورهای جستجو است. فراموش نکنید کسب نمره خیلی بالا در ابزارهای تست سرعت نباید تبدیل به یک دغدغه اساسی در استراتژی سئو شما بشود.

آیا واقعاً سایتهایی که در نتایج اولیه جستجو هستند، ثروت بیشتری به دست می آورند؟

بله مطالب اگر در زیر دامنه و دامنه اصلی کپی باشند شما دچار جریمه خواهید شد و به سئو شما اسیب وارد می شود. در صورتیکه می خواهید به سئو سایت شما آسیب وارد نشود می توانید مطالب زیر دامنه خود را Noindex یا ریدایرکت نمایید تا مشکلی پیش نیاید. سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود.

Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری چیست؟

اکر در سئو به کمک نیاز داشتید، بهتر است که از خدمات سئو شرکت های معتبر مانند رادزاد استفاده کنید. به موتورهای جستجوگر از این دید نگاه کنید که هدف آنها تنها و تنها آن است که بهترین و مناسب ترین نتایج ممکن را برای سوالات کاربران فراهم نمایند. گوگل سرچ کنسول داده های خود را بر اساس موتور جستجوی گوگل ارائه داده و این داده ها کاملا قابل استناد هستند. در واقع گوگل سرچ کنسول ابزاری برای مشاهده وب سایت از دید گوگل و رفع خطاهای گزارش شده از طرف این پلتفرم می باشد. در حال حاضر هیچ ارتباط مستقیمی بین شبکه های اجتماعی و سئو وجود ندارد.

نکات سئو داخلی on page seo

بعنوان مثال منوی اصلی سایت شما فقط شامل لینک به صفحه اصلی، تماس با ما و درباره ما است که موجب شده دسترسی درستی به صفحات دیگر نبوده و گوگل نیز قادر به درک اهمیت آنها نباشد. در این سایت کاربران در حال تولید محتوا و صفحات جدید هستند، هنر مدیر سایت دسته بندی و مدیریت محتوایی ست که کاربران درج میکنند. تغییر قالب سایت یک اتفاق رایج در سطح اینترنت است و لزوما موجب از دست رفتن جایگاه یا لطمه به سئو سایت شما نمیشود. اگر قالب جدید شما از نظر کدنویسی، سرعت و نمایش در موبایل بهتر از نسخه قبلی باشد میتواند به بهبود رتبه و سئو شما نیز کمک کند. پاسخ به این سوال کمی پیچیده‌تر از آن است که در بخش نظرات بتوانیم ارائه دهیم.