سئو چیست؟ راهنمای قدم به قدم بهینه سازی سایت آپدیت 2022-سئو خاکستری

در فصل تحقیق کلمات کلیدی آموختید چگونه باید این پروسه را انجام دهید. متاسفانه هنوز بعضی از افراد فکر می‌کنند؛ تگ همان کلمه کلیدی صفحه است و هر چقدر تگ بیشتری بزنند؛ صفحه بهتر رتبه می‌گیرد. برای لینک‌سازی داخلی در صفحه محصول می‌توانید در زیر متن محصول و در یک کادر مجزا از متن؛ به محصولات مرتبط لینک دهید. علاوه بر نکات بالا موارد دیگری هم در سرعت سایت موثر هستند. ضمن اینکه تعدادی از موارد بالا مانند حداقل‌سازی فایل‌های جاوااسکریپت و CSS در وردپرس امکان‌پذیر نیست و باید به دنبال راه‌های جایگزین بود.

  • این سایت به شما هم این امکان را میدهد که کلمات خود را با هم مقایسه کنید.
  • بسیاری از افراد به اشتباه نام فارسی فینگلیش شده را برای سایت انگلیسی خود انتخاب می کنند.
  • برای مثال یک کاربر بنر تبلیغاتی شما را در یک سایت مشاهده می‌کند و با کلیک برروی آن وارد سایت شما می‌شود.

اما وجود این لینک ها ضروری است زیرا میتواند رتبه سایت شما را به خاطر وجود لینک های معتبر از سایت های معتبر بهبود دهد. سعی کنید به صورت متعادل به سایت های خارجی لینک دهی داشته باشید و دراین کار افراط و تفریط نکنید زیرا تعداد زیاد لینک‌های خروجی می‌تواند به رتبه‌بندی صفحه‌تان آسیب بزند. سعی کنید در متن و محتوای سایت تان به سایت های مرتبط خارجی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید و به این ترتیب اعتبار سایت تان را بیشتر کنید.

نکات سئو داخلی on page seo

در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود. علاوه بر آن، این صفحات هر کدام خواهر و برادر یکدیگر محسوب می‌شوند. Sitewide links لینک‌هایی هستند که در سر‌صفحه و پا‌نویس سایت و یا بسته به نوع قالب وبسایت، در نوار کناری سایت نیز وجود دارند.

یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را می‌دهد. بلکه بخاطر این که گوگل نتایج جست‌وجوی ارگانیک را بعد از جعبه‌های پاسخ، گوگل ادز و … یک تحقیق نشان داده که از سال 2015، CTR نتایج سرچ ارگانیک بیش از 40 درصد در موبایل کاهش داشته است. گاهی اوقات RankBrain به یک صفحه جایگاهی بیشتر از لیاقتش می‌دهد و اگر نرخ تبدیل آن بالاتر از میانگین نرخ تبدیل باشد، گوگل متوجه می‌شود که جایگاه این صفحه در نتایج باید تثبیت شود.

ضمن اینکه صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند و هیچ معادلی در سایتتان ندارند، می‌توانید روی صفحه تماس با ما ریدایرکت گروهی کنید. وردپرس به صورت پیش‌فرض عنوان صفحه را هم در تگ h1 وهم در تگ تایتل قرار می‌دهد. با استفاده از یواست می‌توانید تگ تایتل صفحه را تغییر دهید و تگ تایتل اختصاصی بنویسید.

رسیدن به رتبه یک گوگل چقدر زمان می‌برد؟

در زیر پکیج های سئو و بهینه سازی همراه با قیمت ها مشخص شده است. تمامی موارد سئو برای رسیدن به رتبه اول گوگل از سئو داخلی و سئو خارجی توسط تیم ما انجام خواهد شد و شما نیاز به انجام تبلیغات اضافه و هزینه بیشتر نخواهید شد. یکی از موارد مهم در بحث سئو و بهینه سازی سایت داشتن لینک های خارجی یا به اصطلاح بک لینک میباشد. یکی از مهمترین فاکتور ها آدرس صفحات است، توجه داشته باشید که گوگل و سایر موتورهای جستجوگر به پیوندها، آدرس تمامی صفحات سایت توجه ویژه ای می‌کنند.

وجود انکرتکست های یکسان و غیر طبیعی به واسطه الگویتم پنگوئن، موجب جریمه وب سایت شما خواهد شد. مطالعات بسیاری نشان می هند که محتوای بلند و سرگرم کننده رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب می کنند. معمولا محتوای بالای 2000 کلمه (مانند همین صفحه) شانس باتری برای کسب رتبه های یک گوگل را دارند. بنابراین محتوای وب سایت را در راستای نیاز کاربر نوشته و به سوالات آنان پاسخ جامعی دهید.

یعنی ظاهر سایت شما برای کاربر مناسب باشد و دچار سردرگمی نشود. سئو کلاه سفید انجام می‌دهید و نگران جریمه شدن توسط گوگل نیستید و از همه مهم‌تر نیاز نیست پنل مدیریت سایت را به دست کس دیگری بدهید. ممکن است سئوکار سایت شما را با روش‌های کلاه سیاه سئو کند و از نتایج گوگل برای همیشه حذف شوید و یا به اصطلاح پنالتی شوید. اگر ریدایرکت 301 بین دو دامنه برقرار باشد بک لینک ها از دست نرفته و جایگاه شما در کلمات کلیدی نیز افت نخواهد داشت.

خلاصه 5 جلسه اول دوره جادوی سئو را رایگان مشاهده کنید و با اطمینان برای حضور در بهترین دوره سئو فارسی آماده شوید. برای مدت یک یا دو ماه باید هر دو آدرس در دسترس باشند ولی آدرس های مبدا عینا به مقصد ریدایرکت 301 شده باشند. از پنل گوگل وبمستر شما میتوانید انتقال سایت و تغییر دامنه را اطلاع دهید به شرطی که مالکیت هر دو دامنه را حفظ کنید. بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید. اگر شما همه صفحات را حذف کنید حتما با افت جایگاه و اعتبار دامنه مواجه خواهید شد. ارزشی که سایت شما در حال حاضر کسب کرده است براساس آدرس هایی بوده که تا الان در دسترس بوده اند.