سئو چیست؟ راهنمای قدم به قدم بهینه سازی سایت آپدیت 2022

همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). برای یک سئو کار لازم است کار با ابزارهای زیر را تا بیاموزد. فونت‌های پیش‌فرض ویندوز مثل arial و tahoma و سبک طراحی متعلق به سال ۲۰۰۰ میلادی.

  • اما واقعیت این است که اطلاعاتی که گوگل به ما میدهد در بیشتر موارد، مانند مواد خامی هستند که برای پختن غذا به آن ها نیاز دارید؛ در اینجا به یک آشپز ماهر نیاز دارید تا از این مواد اولیه یک غذای خوشمزه درست کند.
  • این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند.
  • اگر در سایت خود عکس و ظاهر قشنگی داشته باشید و هم چنین بهHEO اهمیت زیادی داده باشید باعث می‌‌شود که کاربر در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری در سایت بماند.
  • بهینه سازی سایت باعث بهبود این موارد با توجه به نوع کاربر ویزیت کننده از سایت شما خواهد شد.
  • سپس خواهید دید که چه مقدار از ترافیک حاصل از گوگل از کلمات کلیدی همراه با نام برند می آیند و این کلمات کلیدی چگونه در جستجوی گوگل عمل می کنند.

در آینده تمامی الگوریتم های گوگل و آپدیت های آن را در مقالاتی به شما معرفی میکنیم. به این ترتیب شما میتوانید با دانلود سئو چیست pdf مطالب را مرور کنید و به سطح حرفه ای برسید. به این ترتیب گوگل به شما توجه بیشتری میکند و در واقع به شما جایزه میدهد و شما را در مدت زمان کوتاهتری به جایگاه های بالایی میرساند.

اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگ‌هایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمی‌کنم. بسیاری از مردم فکر می کنند که طول محتوا یکی از فاکتورهای رتبه بندی است. یک مطالعه معروف توسط وب سایت Backlinko وجود دارد که نشان می دهد پست هایی با حدود 2000 کلمه و بیشتر، معمولا در گوگل رتبه بهتری دارند. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند.

آیا متا تگ ها از اهمیت برخورداند؟

ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راهداریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند.

آکادمی آموزشی نوین

البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد. بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است. Spam Score یا امتیاز هرزنامه نشان‌دهنده درصد سایت‌هایی با ویژگی‌های مشابه است که به جریمه و پنالتی شدن توسط گوگل منجر خواهد شد. اسپم اسکور یا امتیاز هرزنامه بر پایه 27 ویژگی مشترک بین میلیون‌ها سایت جریمه شده توسط موتور‌های جستجو، محاسبه می‌شود.

در جای جای مقاله خود از تصاویر، اینفو گرافی، جدول، و سایر المان‌های جذاب بصری برای ایجاد فضای تنفس و استراحت به کاربر استفاده کنید. تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده. ولی هنوزم دیده میشه در جستجو ها خواهشمندم یه اموزش براش بنویسید. یکی از سایت هایی که برای مشتری طراحی کردم اصلا تو گوگل ایندکس نشده. میتونید راهنمایی کنید که علت رو تشخیص بدم؟ از زمان طراحی سایت هم زیاد گذشته وسایت های دیگه ای که همزمان یا دیرتر از این سایت طراحی کردم ایندکس شدن. آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه‌ای به پایان برسانید.