سئو چیست؟ سئوSEO چیست و چه کاربردی دارد؟ سئو کار چیست؟ سئو کلاه سفید سئو کلاه سیاه-سئو خاکستری

اگر ما بتوانیم در کلمه ای خاص در گوگل رتبه ای به دست بیاوریم، بدون شک در موتورهای جستجوی دیگر هم دارای رتبه خواهیم بود. تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه. و در نهایت بک لینک و رپورتاژ هم مانند توصیه هایی هستن که مربی در حین بازی به بازیکن ها میگه تا بتونن کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن. هدف ما انتشار محتوای کوتاه ولی با معانی عمیق و کاربردی است و در نظر داریم علاوه بر نکات فنی موارد انگیزشی و اخلاقی در حوزه سئو را نیز مطرح کنیم. بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است.

  • رنک‌مث یک کپی از یواست است و البته با اضافه کردن چندین امکان اضافی،‌ طراحی ظاهری شیک و البته هزینه تبلیغاتی زیاد توانست خود را به یواست نزدیک کند.
  • در این مقاله ای که خودتون هم نوشته اید یه جورایی از تکنیک آسمان خراش استفاده کرده اید.
  • ممکن است گوگل به کنونیکال شما احترام نگذارد و یک صفحه مناسب از نظر خودش را انتخاب کند.
  • در صورت داشتن اسپم اسکور، لینک ها را disavow کنید و از سایت های بک لینک دریافت کنید که کمترین اسپم را دارند.
  • از نمونه نتایج طبیعی جستجو پویا می توان به بخش هایی با عنوان Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و بسیاری از دیگر موارد اشاره کرد.

من در زیردامنه سایتم دارم ویدئوهایی از یوتیوب دانلود میکنم و انتقال میدم به هاست خودم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم. واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد. من از این مطلب برای کارمجیک هم استفاده کردم و در مورد سئو مطلبی کامل نوشتم. تمام این مقالات را می‌توانید در بخش آکادمی سئو ببینید و مطالعه کنید.

انتخاب تیترهای جذاب و درگیر کننده

از آنجاییکه ساختار فنی یک وبسایت می‌تواند تاثیر کلانی بر عملکردش بگذارد و در بهینه سازی آن نیز امری حیاتی باشد، برای صاحبان کسب و کار‌های دیجیتال ضروری است که با قواعد و اصول کلی آن آشنا شوند. اما دستیابی به این مهم، بدون درک اصطلاحات و مفاهیم آن امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل، در این بخش سعی کرده‌ایم اصطلاحات کاربردی Technical Seo یا سئو‌ی فنی را برای شما عزیزان گرد‌آوری کنیم. Redirect راهی است برای فرستادن هم کاربران و هم موتور‌های جستجو به یک URL متفاوت از چیزی که برایش درخواست کرده بودند. به عبارت دیگر، Redirect زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی قصد باز‌کردن صفحه‌ای خاص را دارد اما به صفحه دیگری فرستاده می‌شود. اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که صاحب سایت، صفحه‌ای را حذف کرده و با استفاده از Redirect قصد دارد تا بازدید کنندگان و کرالر‌ها موتور‌های جستجو را به صفحه مرتبط دیگری راهنمایی کند.

ارتباط سئو با نتایج جستجوی ارگانیک:

همین تمرکز بر روی تنها یک هدف معین، باعث شده تا صفحات فرود بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی و نیز کاهش هزینه‌های فروش باشند. حال این هدف می‌تواند خرید، ثبت نام و یا عضویت در سایت باشد. سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینک‌های زیادی در آن وجود داشته باشد. شما با ساخت Landing Page قصد دارید تا مخاطبانتان کاملا روی هدف متمرکز شوند و از حواس پرتی و احتمال کلیک بر روی لینک‌های دیگر جلوگیری شود. Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق می‌شود که تبدیل شده‌اند و عملی را انجام داده‌اند که شما می‌خواستید انجام پذیرد. برای مثال، اگر معیار تبدیل مد‌نظر شما خرید کردن باشد و از مجموع 100 بازدید کننده، 5 نفر از آن‌ها از سایت شما خرید کنند، نرخ تبدیل شما 5 درصد خواهد بود.

یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را می‌دهد. گاهی اوقات RankBrain به یک صفحه جایگاهی بیشتر از لیاقتش می‌دهد و اگر نرخ تبدیل آن بالاتر از میانگین نرخ تبدیل باشد، گوگل متوجه می‌شود که جایگاه این صفحه در نتایج باید تثبیت شود. رنک و یا امتیازی که گوگل در سال گذشته به سایت‌ها و صفحات سایت‌ها نسبت می‌داد،‌ که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است.

می‌توانید به گزارش Source/medium بروید، دو دوره زمانی را با هم مقایسه کنید تا ترکیبی از Source/medium ای را ببینید که بیشترین افزایش کاربر را در مقایسه با دوره زمانی قبلی دارد. انتخاب بازه زمانی مناسب اولین کاری است که باید هنگام کار با هر ابزار تحلیلی انجام دهید. در هر گزارش، می توانید داده ها را بیشتر تقسیم بندی کنید تا نتایج دقیقتری را بر اساس نیازهای خاص خود مشاهده کنید. مشکل این جاست که بسیاری از کاربران مبتدی در هنگام ایجاد حساب Google Analytics، گیج می شوند.

طراحی وب سایت هنر ساخت یک سایت زیبا و کاربردی برای کاربران است. از بخش اخبار سئو یا ابزارهای سئو وب سایت رادزاد میتونی اون ها رو دنبال کنی. به فعالیت خودتون در حوزه سئو و تولید محتوا ادامه بدید تا نتایج رو آرام آرام مشاهده کنید.