سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو-سئو خاکستری

نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که سایتی که قصد لینک دادن به آن را دارید، دچار مزاجات گوگل نشده نباشد زیرا یک لینک از یک سایت جریمه شده می تواند اعتبار وب سایت شما را کاهش دهد. هنگام دریافت لینک از سایت های دیگر، مراقب لینک های غیر دائمی باشید. بک لینک های بی کیفیت باعث می شود که سایت در موتورهای جستجو بی ارزش و حتی اسپم در نظر گرفته شود.

  • البته تاکتیک‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود؛ هم برای ساخت بک‌لینک فالو است و هم نوفالو.
  • سئو کلاه سفید انجام می‌دهید و نگران جریمه شدن توسط گوگل نیستید و از همه مهم‌تر نیاز نیست پنل مدیریت سایت را به دست کس دیگری بدهید.
  • گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد.
  • این الگوریتم‌ها دائما در‌حال تغییر و بروز رسانی هستند و موتور‌های جستجو هرگز آن‌ها را بطور دقیق عمومی نمی‌کنند.

ناگفته نماند که برخورداری از یک سایت دوستدار سئو امکان پذیر نیست، مگر اینکه رویکرد سئو پیش از طراحی آن لحاظ شود و ساختار سایت از همان ابتدا در جهت بهینه سازی شکل بگیرد. در ادامه برخی از این تکنیک ها را بررسی اجمالی خواهیم کرد. لینک سازی یا Link Building به معنی ایجاد بک لینک از سایر وب سایت ها به صفحات سایت شما است.

عملیات سئو سایت را به سه روش مختلف می‌توانیم انجام داد:

هر دو در مکانی مناسب و موردنیاز قرار می‌گیرند یا حتی ممکن است تکی موردنیاز باشند؛ پس هیچ یک از آنها از دیگری بهتر نیست و درواقع هرکدام دارای انواع ویژگی و خصوصیاتی هستند. یک سری فرایند مخرب اما زودبازده وجود دارد که خیلی از شرکت‌ها نیز از آن برای کسب درآمد سریع انجام می‌دهند که گوگل بعد از شناسایی این سایت‌ها آن‌ها را پنالتی می‌کند و به‌کل از نتایج خود خواهد کرد. اما اگر بخواهم یک تقلب به شما برسانم، این فرایند برای پول‌سازی سریع بسیار کارآمد است، اما مراقب باشید از دامنه اصلی سایت خود برای انجام این فرایند استفاده نکنید. یکی از مخرب‌ترین تکنیک‌هایی که در این فرایند استفاده می‌شود بک لینک دادن بسیار زیاد در یک بازه زمانی کوتاه است.

وب‌سایت شما به ترافیک گوگل نیاز دارد

سبک نوشتاری و تصاویر رپورتاژ تا حد امکان شبیه به سایت ناشر باشد. سپس در سال‌های بعد با واضح شدن صفحات مهم؛ برای تقویت آن صفحات رپورتاژ می‌گیریم. مثلا استراتژی یک تیم فوتبال که تازه به دسته بالاتر آمده است این است که در سال اول تیم را در لیگ حفظ کند و در سال‌های بعد به فکر وسط جدول باشد و مثلا در سال پنجم به فکر کسب سهمیه باشد. استراتژی شامل جزئیات نمی‌شود و بعضا کلمات استراتژی با تاکتیک به جای هم استفاده می‌شود. در آخر توجه داشته باشید برای موبایل معیار موبایل‌فرندلی بودن، گوشی‌های موبایل هوشمند است و تبلت نیست.

مشاهده نتایج حاصل از سئو به چه مقدار زمان نیاز دارد؟

هزینه ای که برای سئو کردن سایت پرداخت میکنید، اغلب در برابر هزینه تبلیغات محیطی و اینترنتی به صرفه تر است. با این حال، اگر کاتالوگ گسترده ای داشته باشید، این فرآیند می تواند زمان بر باشد. Animalz Revive لیستی از پست‌هایی که باید به ‌روزرسانی محتوا روی آن ها را در نظر بگیرید را برایتان ایمیل می کند.

سئو می تواند شما را مشهور کند، برند کند و مشتری برایتان بیاورد. در انتها تشکر می کنیم که با ما در این مطلب همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص سئو برای ما ارسال کنید. اگر تیم سئو دارید اما نتیجه نمی گیرید بهترین راهکار استفاده از خدمات تدوین استراتژی در سئو است. در این سرویس سایت شما و رقیبان آنالیز شده و بهترین و سریعترین راهکارها به شما اعلام می شود.

وقتی درخواست در عرض چند هزارم ثانیه مورد پردازش قرار گرفت، مرورگر شما کد‌های HTML تفسیر شده را از سرور دریافت کرده و محتویات وب‌سایت را بصورت مطالب قابل مشاهده برای شما (و نه کد) روی صفحه نمایش می‌دهد. اگر بخواهید صفحه دیگری را باز کنید، این عملیات مجددا صورت می‌گیرد و صفحه برایتان بارگذاری می‌شود. CSS مخفف عبارت و زبانی برای ایجاد تغییرات در اسنادی است که به زبان‌های نشانه گذاری (مثل HTML) نوشته شده اند. HTML را بعنوان اسلکت و استخوان‌بندی یک سازه و CSS را بعنوان اجزایی برای زیبا سازی ظاهری آن در‌نظر بگیرید. CSS به توسعه دهندگان وب امکان ایجاد تغییرات ظاهری در صفحات وب را می‌دهد. تغییراتی همچون تغییر فونت، سایز و رنگ عناصر (مثل متن‌ها و لینک‌ها).