سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-سئو خاکستری

تغییراتی همچون تغییر فونت، سایز و رنگ عناصر (مثل متن‌ها و لینک‌ها). یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا قالب سایت خود را طراحی نمایید، سایت خود را برای نمایش در دستگاه‌های مختلف مثل موبایل و ویندوز واکنش گرا سازید و فونت و رنگ اجزای مختلف صفحات سایتتان را شخصی سازی کنید. بطور کلی، با استفاده از CSS قادر خواهید بود تا وب سایت خود را User Friendly (کاربر پسند) کنید. در لینک سازی‌های خارجی اهمیت بالاتری دارد، از این سایت‌ها می‌توانید با روش‌‌هایی مانند انجمن و دایرکتوری‌ها استفاده نمائید. Web 2.0 اصطلاحی است که برای توصیف نسل دوم شبکه جهانی وب بکار می‌رود. Web 2.0 بر‌پایه همکاری و مشارکت کاربران و ماشین‌ها با یکدیگر استوار است.

  • برای پیروزی در رقابت سئو؛ باید محتوایی کاربردی، دقیق، مرتبط و تازه تولید کنید.
  • نکاتی که تا به اینجا ذکر کردیم، همگی نکاتی بسیار مهم هستند که درباره هریک می‌توان جزئیات بسیاری را بیان کرد.
  • در نقطه مقابل اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.
  • چراکه هیچ کدام از این منابع اصول مهم سئو مثل استراتژی بک لینک سازی، تکنیک های کلاه خاکستری و… را به شما آموزش نمیدهند.
  • این لینک‌ها در اکثر یا تمام صفحات یک وب سایت دیده می‌شوند؛ و دلیل آن هم این است که نوار کناری، سر‌صفحه و پانویس یک وبسایت، در تمام صفحات آن وجود دارند.

فعالیت بر روی سئو خارجی نیاز به استراتژی خوب و صبر و حوصله زیادی دارد. اگر هم زمان زیادی صبر کرده و چنین نتیجه ای را مشاهده کرده اید، احتمال جریمه شدن توسط گوگل نیز وجود دارد. در هر حال این مورد بایستی توسط یک کارشناس سئو بررسی شده تا در صورت پنالتی شدن، اقدامات لازم صورت گیرد.

سئو، ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات

طراحی سایت سئو شده؛ مهارتی است که با استفاده از آن؛ یک وب‌سایت از همان ابتدا کاملا مبتنی بر اصول سئو طراحی می‌شود. ممکن است یک وب‌سایت دارای پشتوانه مالی قوی باشد و بتواند هزینه خوبی انجام دهد. اما این نباید باعث شود یک مشاور سئو شروع به صرف هزینه‌های بیجا کند. مشاور سئو دارای دانش کافی در زمینه تکنیکال است و می‌تواند نکات فنی را که بر وب سایت تأثیر منفی می‌گذارد، کشف کند. سئو همیشه در حال تغییر است و یک مشاور سئو که کیفیت بالایی دارد باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.

بهترین منابع آموزش سئو

این استراتژی و تکنیک نتایج متفاوتی را در بر می گیرد؛ اما همه آن ها مستلزم رسیدن به هدف، یعنی افزایش درآمد،ارتقا رتبه سایت در گوگلو افزایش بازدید سایت است. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، سازگار کردن سایت با موبایل نیز می‌تواند راهکاری مناسب برای بیشتر دیده شدن سایت باشد. طبق آمار بیان شده، تعداد بسیاری از مخاطبان با استفاده از گوشی خود در حال سرچ و جست‌وجو هستند. از همین رو در صورتی که سایت با موبایل سازگار باشد و در قالب آن نمایش خوبی را داشته باشد، می‌تواند برای تعداد مخاطبان بیشتری جذاب شود. این موضوع نیز می‌تواند بر روی سئو یک سایت تاثیر گذاشته و نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد.

کافی است کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید و سپس لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را دریافت می‌کنید و می‌توانید خروجی اکسل بگیرید. چون طبیعی نیست تمام بک‌لینک‌های دریافتی یک وب‌سایت دقیقا کلمه کلیدی باشد و اینکار ممکن است موجب جریمه گوگل شود. سپس گوگل از الگوریتم‌ پنگوئن (در بخش‌های بعدی صفحه در مورد پنگوئن صحبت خواهیم کرد) رونمایی کرد که می‌توانست بک‌لینک‌های بی‌ارزش را تشخیص دهد و وب‌سایت‌های متخلف را جریمه کند و از نتایج جستجو حذف کند. مثلا اگر در یک صفحه، صدها بار از کلمه کلیدی استفاده می‌شد، آن صفحه رتبه بهتری کسب می‌کرد. بنابراین وب‌مسترها رو به پمپاژ کلمات کلیدی در صفحه آورده بودند. موتورهای جستجوی قبل از گوگل، معیارهای رتبه‌بندی را کاملا بر اساس متن داخل صفحه اندازه‌گیری می‌کردند.