سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

رپورتاژ نه تنها یک روش تبلیغاتی خوب است، بلکه می‌تواند در رتبه گوگل سایت شما هم تاثیر قابل توجهی بگذارد. قواعد پیچیده ای که باعث میشود موتورهای جستجو تشخیص دهند کدام صفحه برای به دست آوردن رتبه لیاقت بیشتری دارد. ایجاد صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی همچون LinkedIn، Facebook، Instagram، Tweeter و… به بالاترین آمار بازدید سایت می‌انجامد. بک لینک ها، شامل لینک هایی میشوند که سایر وبسایتها به یک صفحه از سایت ما میدهند.

شما برای داشتن سئوی کلاه سفید باید صبور بوده و نظارت مداومی بر روی سایت خود داشته باشید و تکنیک‌ها را به درستی به کار بگیرید. در عوض این تلاش و صبوری شما اگر تکنیک های سئو را به درستی انجام داده باشید شما یک جایگاه مناسب و دائم پیدا خواهید کرد. سئو مخفف واژۀ Search Engine Optimization است و به معنای بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو است.

  • اگر هزینه کردن برای استخدام سئوکار می تواند از زمانی به بعد برای شما سوداوری به همراه داشته باشد، پس اقدام به انجام این کار کنید.
  • به شما کمک میکند تا سوالاتی که مشتریان و مخاطبان دارند را شناسایی کرده و اگر قادر به پاسخ گویی هستید بهترین جواب را در اختیارشان قرار دهید.
  • وجود چنین ویژگی در یک بک لینک علاوه بر افزایش احتمال کسب ترافیک بیشتر، از نظر سئو نیز مهم است.
  • فرآیند سئوی داخلی یا On Page Seo علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و باکیفیت، شامل مواردی ازقبیل بهینه سازی عنوان، تگ‌ها و تصاویر است.

کسب و کار های امروزی به دنبال برندینگ سازی و معرفی خود به کاربران گوگل برای چند برابر شدن سود کسب و کارشان هستند و میخواهند بدون آن که فضای کاری شان را گسترش دهند از گوگل برای بهبود کسب و کارشان کمک بگیرند. سئو سایت یکی از روش هایی است که باعث قدرتمند شدن کسب و کارتان، حک شدن خدمات تان در ذهن مشتری ها و تبدیل آن ها به مشتری دائمی است. در این مقاله میخواهیم درباره اینکه سئو چیست و چه کاربردی دارد توضیحات کاملی بدهیم و پاسخ به سوالات سئو چیه هر آنچه که در مورد لازم است بدانید لا به صورت صفر تا صد به شما توضیح میدهیم. اگر میخواهید سایت شما در کمتر از ۶ ماه در صفحه اول گوگل جایگاه ویژه ای پیدا کند میتوانید وارد صفحه شرکت سئو سایت ما شوید و با حدود هزینه سئو سایت تان و شرایط عقد قرارداد در بهترین شرکت سئو تهران آشنا شوید. سئو داخلی یا on page seo قواعدی است که در داخل سایت بکار می‌برید تا ضمن افزایش کاربران در موتورهای جستجو راحت تر یافت شوید.

موفقیت در سئو با مثلث سئو جدید

احتمال دریافت بک‌لینک با محتواهای متخصص محور بسیار بالا است. این نوع محتواها؛ پتانسیل بسیار بالایی برای دریافت بک‌لینک دارند. در این نوع از محتواها؛ یک صفحه درست می‌کنیم و آمارهایی که در هیچ جای دیگری وجود نداشته باشد؛ کاملا واضح باشد و توسط خودمان جمع‌آوری شده باشد ارائه می‌کنیم. اکثر افراد و شاید شما ممکن است با ظاهر این مسئله مشکل داشته باشید و بگویید در ایران؛ کسی بک‌لینک رایگان فالوو نمی‌دهد. بنابراین در رپورتاژ آگهی موضوع ما این است که چگونه رپورتاژها را با هزینه مناسب و دریافت نتیجه عالی مدیریت کنیم.

الگوریتم‌های مهم گوگل

در این فصل می‌آموزید چگونه محتواهایی بنویسید که در گوگل رتبه بگیرند. این کار باعث می‌شود ارزش موجود در صفحات آرشیو از صفحات آرشیو به تمام مقالات هدایت شود. پیکربندی URLها یا آدرس‌های سایت کاملا بستگی به نوع سایت شما دارد. اگر یک سایت فروشگاهی دارید پیکربندی متفاوتی باید داشته باشید نسبت به یک سایت مجله‌ای یا یک سایت شرکتی. گام اول این است که خروجی‌های اکسلی که از کیوردپلنر و ابزارهای دیگر گرفتیم را وارد ابزار سئو کبوتر کنیم.

اگر بخواهم بقیه را هم در نظر بگیرم، این عدد بسیار بزرگ تر میشود و شما تا الان باید درک کرده باشید که چه جنگ بزرگی در رابطه با سئو در دنیا وجود دارد. تنها سایتهایی که از سایت ساز وردپرس استفاده میکنند، روزانه بیشتر از دو میلیون پست منتشر میکنند و این آمار تنها شامل سایت ساز رایگان وردپرس میشود. سئو یک فرایند است، تا زمانی که آن را درک نکرده اید و تجربه ای از آن ندارید، قدری پیچیده به نظر می رسد، اما در حقیقت این طور نیست. هیچ تفاوتی میان وردپرس، جوملا، پرستا شاپ از نظر سئو وجود ندارد. مانند نمایش زمان ، سازنده و زمان تولید ویدیو، یا نمایش سوالات متداول در نوشته. پر کردن این بخش به افراد نابینا و کم بینا کمک میکند تا موضوع عکس را بهتر درک کنند.

نمایش یکسان محتوا در موبایل و دسکتاپ از نظر گوگل بسیار مهم است. اگر سایت شما تازه تاسیس است و هیچ صفحه ایندکس شده‌ای در گوگل ندارد؛ پیاده‌سازی https روی سایت بسیار ساده است. فقط کافی است با ارائه دهنده هاستتان تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید پروتکل SSL را روی سایتتان نصب کنند تا سایت شما با HTTPS نمایش داده شود. البته اگر در سایتتان روی مباحث خاصی مثل آشپزی، استخدام یا چنین مواردی کار می‌کنید و اکثر صفحات سایتتان درباره این موضوعات است بهتر است یک افزونه اختصاصی اسکیما برای سایتتان سفارش دهید تا کد نویسی شود. برای بهینه‌سازی سایت از نظر core web vitals باید نکات زیر را در صفحه رعایت کنید. یا مثلا اگر یک وب‌سایت فروشگاهی دارید نباید آدرس صفحه سبد خرید را در نقشه سایت قرار دهید.