سئو S E.O راهنمای جامع سئو سایت-سئو خاکستری

ما ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر ابزار را بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم ابزار مناسب خود را برای سئوی رایگان پیدا کنید. به طور خلاصه، صرف زمان برای ایجاد یک استراتژی سئوی مناسب می تواند نه تنها ترافیک آنلاین شما، بلکه در کل تجارت شما را متحول کند. اگر به دنبال این هستید که سریع نتیجه بگیرید، بهتر است از روش هایی مانند گوگل ادز و … کمک بگیرید. اما سئو روشی است که پایداری دارد و می تواند ترافیک های ارگانیک را در بلندمدت برای شما رقم بزند. همچنین توصیه های بهینه سازی توسط موتور جستجو را به دست آورده و بر روی سایت پیاده می نماید. پیوندهای خارجی شما باید در صفحه دیگری باز شوند زیرا دلایل مختلفی برای اهمیت این موضوع وجود دارد.

  • به عبارتی می‌توان گفت به روش ساخت بک لینک ، لینک بیلدینگ می‌‌‌گویند.
  • آنالیز رقبا به شما کمک می کند تا با کسب ایده های خوب و کمی تغییر در روش هایی که رقبا از آن استفاده می کنند، بتوانید مشتریان را به سمت خود هدایت نمایید.
  • کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در سئو دارند؛ چراکه حلقه اتصالی هستند، بین آنچه مردم در جستجو‌ی آن هستند و محتوایی که شما برای پاسخ به این نیاز ارائه می‌دهید.
  • سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و …

در نتیجه ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتری برای آنها ایجاد خواهد شد. فیچر اسنیپت (گاهی اوقات “جایگاه صفر” نامیده می شود) یک نتیجه جستجوی برگزیده است که بالاتر از 10 نتیجه استاندارد گوگل ظاهر می شود. هدف آن پاسخگویی مستقیم به سوال کاربر در صفحه نتایج جستجو است. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظرتان برای کسب رتبه را پیدا کردید، باید با ارزیابی میزان رقابت در آنها دریابید که این کار چقدر سخت است.

۴. ترویج محتوا (اشتراک‌گذاری)

پروسه سئو به معنای دریافت بازدید کننده و ترافیک برای سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور های جستجوگر بصورت رایگان و کاملا طبیعی می باشد. در نهایت تصمیم می‌گیریم که می‌خواهیم چه نوع سئوکاری باشیم. اگر کلاه سفید را انتخاب کردیم پس این سایت مناسب شماست و اگر می‌خواهید سئوکار کلاه‌سیاه و کلاه خاکستری باشید، پیشنهاد می‌کنیم با اینترنت و گوگل خداحافظی کنید.

صفحات 404 و لینک‌های شکسته

بنابراین توصیه می‌کنم تا زمانی که دقیقا نمی‌دانید چکار می‌کنید از این فایل استفاده نکنید. چنانچه می‌خواهید صفحه‌ای ایندکس نشود در خود صفحه از کد متا نوایندکس استفاده کنید. استفاده اشتباه و ناشیانه از فایل robots.txt می‌تواند خزش و ایندکس یک وب‌سایت را نابود کند. چنانچه در شناخت تگ‌های بالا مشکل دارید لطفا فصل سئو تکنیکال را به صورت کامل مطالعه نمایید. در ادامه مهم‌ترین نکات کدهای HTML که در سئو موثر هستند را تیتر وارد ذکر می‌کنم.

اگر به نوار آدرس مرورگر خود دقت کنید آدرس اغلب سایت‌ها با https شروع می‌شود و یک قفل بسته در کنار آدرس وجود دارد. در سال ۲۰۱۴ گوگل رسما اعلام کرد که به سایت‌هایی که از اس اس ال استفاده می‌کنند رتبه بهتری خواهد داد. پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است. برای اطلاع از نحوه نصب SSL با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.