سئو S E.O راهنمای جامع سئو سایت-سئو خاکستری

Programming Language یا همان زبان برنامه نویسی به ما این امکان را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوتر می‌فهمد، به آن دستور العمل بدهیم. همانگونه که زبان‌های بسیاری برای ارتباط بین انسان‌ها وجود دارد، مجموعه‌ای از زبان‌های برنامه نویسی نیز وجود دارد که برنامه نویسان می‌توانند با استفاده از آن‌ها با کامپیوتر ارتباط برقرار کنند. در ادامه، مهم‌ترین زبان‌های برنامه نویسی که ممکن است در مقوله سئو مورد استفاده قرار گیرند را مشاهده می‌کنید.

  • خرید دامنه هایی که با موضوع سایت شما تطابق دارند و از دسترس خارج شده اند.
  • متخصصان سئو‌ی کلاه سیاه از مزرعه لینک، برای افزایش بک لینک‌های وبسایت مد نظرشان استفاده می‌کنند.
  • برای بدست آوردن کلمات کلیدی ابزارهایی وجود دارد که می توانید در مورد آنها در مقاله ابزارهای کیورد ریسرچ بیشتر بخوانید.
  • سعی کنید در هر مطلب 2 تا 5 لینک به سایر مطالب داشته باشید.
  • البته پیشنهاد من این است دروس بالا را به صورت گام به گام طی کنید تا یادگیری بهتر و کامل‌تری داشته باشید.

در این بخش؛ مطالب آموزش سئو به زبان ساده که قابل اجرا، جامع و کاربردی که حاصل تجربیات خودمان و از دیگر منابع معتبر سئو است را برای شما آماده کرده‌ایم. منظور من از تجربه کاربری در این بخش چیزی فراتر از سرعت سایت و https است. بعضی از سایت‌های محتوایی (مخصوصا قدیمی) ظاهر واقعا افتضاحی دارند. با توجه به تعداد زیاد محتوا در اینگونه سایت‌‌ها مهم است که نقشه سایت عالی داشته باشید تا صفحاتتان بهتر ایندکس شوند.

Meta Keyword چیست و چه تفاوتی با Keyword دارد؟

Below the Fold محتوایی است که در ابتدا که سایت بارگذاری می‌شود برای کاربران قابل مشاهده نیست و برای مشاهده آن، کاربر باید صفحه را به پایین اسکرول کند. قرار دادن مطالب در Below the Fold یک صفحه، برعکس قسمت Above the Fold آن، می‌تواند احتمال دیده شدن آن مطالب را تا حد زیادی کاهش دهد. چرا‌که اگر کاربری بدون اسکرول کردن، صفحه را ترک کند، اصلا آن مطالب را نخواهد دید. اما آیا این به آن معنی است که Sitewide Links تاثیر منفی روی سئو‌ی سایت ما خواهند گذاشت؟ پاسخ این است که در صورت لینک سازی‌های طبیعی، دیگر نیازی نیست نگران پنالتی شدن از جانب گوگل باشیم. اما مسئله‌ای که هست، این است که گوگل توجه کمی به اینگونه لینک‌ها می‌کند و اگر‌ این لینک‌ها برای سئو‌ی سایت شما مضر نباشند، آنچنان مفید هم نخواهند بود. Wiki سایتی است که طراحی شده تا کاربران محتوا‌ی آن را ایجاد یا بروز رسانی کنند.

چرا سئو مهم است؟

بسیاری از مردم تصاویری را آپلود می کنند که خیلی بزرگ هستند. اگر پهنای ناحیه محتوایی وبلاگ شما 800 پیکسل است، استفاده از تصاویری با عرض 2500 پیکسل توجیهی ندارد. استفاده از فایل های تصویری با فرمت مناسب به شما کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را هم کاهش دهید.

سئوی کلاه سیاه: ما تظاهر می‌کنیم که خیلی خوبیم!

بیشتر منابع دست اول سئو مثل تحلیل‌های منتشر شده در اینترنت یا کتاب‌ها به زبان انگلیسی هستند؛ پس بدون مهارت خواندن زبان انگلیسی یادگیری سئو سخت می‌شود. برای شناخت کدهای اسکیما و طرز استفاده از آن‌ها مقاله اسکیما و روش استفاده از آن را بخوانید. این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند. جواب دادن به سوال سئو چیست آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش‌های آن، سئو را در ذهن شما به یک افسانه تبدیل شود. در واقع سئو اصول و تکنیک‌هایی است که هرکسی می‌تواند یاد بگیرد. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.