سال آینده را با گزارش عمیق SEJ برنامه ریزی کنید


آیا نمی د،د در سال 2023 تلاش های سئوی خود را روی چه چیزی متمرکز کنید؟

دومین گزارش سالانه داده شخص اول ما همه بینش هایی را دارد که برای پیشبرد استراتژی خود به آن نیاز دارید.

مهمترین اتفاقات صنعت سئو در سال جاری و همچنین واکنش متخصصان سئو به تغییر تکنولوژی و پویایی مصرف کننده را بیابید.

بیشتر از 3600 متخصص سئو در مورد تجربیات خود در سال گذشته و آنچه برای آینده انتظار دارند پاسخ دادند.

در گزارش سالانه وضعیت سئو، ما با داده‌های مفید مستقیماً از مخاطبان به سؤالات مهم شما پاسخ می‌دهیم.

برای خواندن یافته‌های کامل ما، گزارش را دانلود کنید:

  • بینش شغلی، حقوق و دستمزد و بازار کار SEO.
  • بودجه سئو و اولویت های بودجه برای متخصصان مختلف سئو.
  • اه،، معیارها و نتایج کمپین.
  • چالش‌هایی که متخصصان سئو در سال جاری با آن‌ها مواجه بودند و چالش‌های مورد انتظار برای سال 2023.
  • آنچه که متخصصان سئو در سال آینده تماشا می کنند.

ورود حرفه ای های جدید سئو به صنعت

بیش از یک چهارم از شرکت کنندگان در نظرسنجی دو سال یا کمتر تجربه در صنعت سئو داشتند. پاسخ ها همچنین نشان می دهد که تقاضا برای متخصصان سئو بالا است.

در مناطقی مانند ایالات متحده، کانادا و استرالیا، متخصصان سئو در چهار سال اول کار خود فرصت هایی برای پیشرفت در گروه های با حقوق بالا دارند.

تقریباً 31٪ از افرادی که کمتر از دو سال سابقه کار دارند و 34٪ از ،، که دو تا چهار سال تجربه دارند، بین 75000 تا 90000 دلار درآمد داشته اند.

گزارش کامل وضعیت سئو را دانلود کنید و عمیق‌تر به آ،ین داده‌های حقوق سئو نگاه کنید.

میانگین حقوق و دستمزدها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که احتمالاً به دلیل تعداد تازه واردان و رشد سئو در مناطقی است که ارز به طور قابل توجهی با دلار آمریکا متفاوت است.

وضعیت سئو: داده های نظرسنجی برای برنامه ریزی سال آینده خود در سئو

در حالی که بسیاری رشد بیشتر صنعت را پیش‌بینی می‌کنند، بسیاری از ،ب استعدادها به ،وان یک نگر، مهم در سال آینده یاد می‌کنند.

ما همچنین نمی‌تو،م سایه‌های رکود اقتصادی و سیاست‌های فدرال رزرو آمریکا با هدف سرد ، بازار کار ایالات متحده را نادیده بگیریم. سال آینده ممکن است برای متخصصان سئو و جویندگان کار جدید چالش برانگیز باشد.

سئوی فنی بالاترین اولویت امسال بود

مهمترین فعالیت هایی که شرکت کنندگان در این سال وقت خود را صرف انجام آن ،د عبارتند از:

  • سئو فنی (15.0%).
  • استراتژی و برنامه ریزی سئو (13.5%).
  • تحقیق کلیدواژه (13.5%).
  • سئوی درون صفحه (12.9%).

وضعیت سئو: داده های نظرسنجی برای برنامه ریزی سال آینده خود در سئو

این احتمالاً در پاسخ به به‌روزرس،‌های Google است که سرعت، امنیت و ثبات وب‌سایت را در اولویت قرار می‌دهد.

به روز رس، Page Experience در فوریه 2022 به دسکتاپ آمد. تجربه صفحه از زمان Core Web Vitals در سال 2020 مورد توجه بسیاری از متخصصان سئو بوده است و اجرای آن در سال جاری نهایی شد.

،ب‌وکارها همچنین می‌توانند پس از رشد عظیم کانال‌های دیجیتال در چند سال گذشته، دوباره بر اصول فنی تمرکز کنند.

این همچنین می تواند تمرکز بر استراتژی و تحقیق را توضیح دهد. بازاریابان نیاز به آزمایش و حرکت سریع برای ادامه دادن دارند. امسال به نظر می‌رسید که متخصصان سئو رویکردی انعکاسی و فنی‌تر در پیش گرفته‌اند.

گزارش کامل State Of SEO را دانلود کنید و عمیق‌تر به آ،ین روندهای صنعت بروید.

اثبات بازگشت سرمایه و نتایج ردیابی همچنان چالش برانگیز است

سئو زمان زیادی می برد. همچنین معیارهای زیادی برای اندازه گیری وجود دارد که اطمینان از مطابقت اه، کمپین و ردیابی عملکرد دشوار است.

وقتی داده‌های گزارش را بررسی می‌کنید، خواهید دید که خدماتی که از متخصصان سئو خواسته شده است تا حدودی با معیارهایی که برای پیگیری عملکرد استفاده می‌کنند متفاوت است.

  • «رتبه‌بندی کلمات کلیدی» بالاترین معیار ردیابی شده بود، اما تنها سومین سرویس پر درخواست بود.
  • “سرنخ های واجد شرایط” به ،وان معیار ردیابی شده در جایگاه پنجم قرار گرفت، اما تولید سرنخ دومین سرویس بیشترین درخواست بود.
  • و در حالی که بازدید از صفحه رتبه دوم را در لیست متریک ردیابی شده به خود اختصاص داد، ترافیک وب بالاترین خدمات درخواستی بود.

علاوه بر این، تعداد شگفت‌انگیزی از شرکت‌کنندگان، 29 درصد، نسبت به نتایج سئوی خود در سال گذشته دوسوگرا بودند – نه راضی و نه ناراضی.

وضعیت سئو: داده های نظرسنجی برای برنامه ریزی سال آینده خود در سئو

یکی دو سال گذشته چالش برانگیز بوده است.

منطقی است که مشاغل و متخصصان سئو برای بررسی نتایج خود در تلاش هستند. بسیاری از صنایع در مدت زمان کوتاهی تغییرات زیادی کرده اند.

مخصوصاً با تغییراتی که در افق در پیش می‌آیند، تنظیم کمپین‌های سئو برای موفقیت با انتخاب معیارهایی که به دقت دنبال می‌کنید، حیاتی است.

انتظار می رود هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در سال آینده تأثیرات بزرگی بگذارد

سال 2022 سال بزرگی بود که تغییرات مورد انتظار و غیرمنتظره را به همراه داشت.

متخصصان SEO و SEM با به روز رس، های پلتفرم دست و پنجه نرم می کنند که نحوه جمع آوری و گزارش داده ها و همچنین نحوه اجرای کمپین ها را تغییر می دهد.

وضعیت سئو: داده های نظرسنجی برای برنامه ریزی سال آینده خود در سئو

بسیاری از متخصصان سئو انتظار دارند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تغییرات بزرگی را ایجاد کنند و چالش های بزرگی را در سال آینده ایجاد کنند.

Performance Max، GA4، و حذف تدریجی کوکی های شخص ثالث برخی از تغییراتی هستند که باید به آنها توجه کرد.

وضعیت سئو: داده های نظرسنجی برای برنامه ریزی سال آینده خود در سئو

پلتفرم های تبلیغاتی و موتورهای جستجو به دنبال هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهبود خدمات و عملکرد خود هستند.

Performance Max یک نمونه فوق العاده از جهتی است که بسیاری از متخصصان سئو می بینند.

مدیران کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری از گزینه‌های سفارشی‌سازی را که به آن‌ها عادت کرده‌اند، به نفع اجازه دادن به الگوریتم‌ها بر اساس داده‌های عملکرد، از دست خواهند داد.

و البته، الگوریتم های گوگل همیشه در حال بهبود هستند. از آنجایی که پتنت ها و به روز رس، های جدید به گوگل و سایر موتورهای جستجو اضافه می شوند، متخصصان سئو باید سریع واکنش نشان دهند و با ضربه زدن به آن ها دست به کار شوند.

آیا برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق، بودجه و عملکرد سئو آماده هستید؟

در گزارش کامل ما، اطلاعات بینش را در کنار داده‌ها و همچنین نظرات کارشناسان تیم ما را مشاهده خواهید کرد.

گزارش اصلی State Of SEO را دانلود کنید و زم، که در حال ساخت استراتژی خود برای سال آینده هستید به آن مراجعه کنید.

وضعیت سئو: داده های نظرسنجی برای برنامه ریزی سال آینده خود در سئو




منبع: https://www.searchenginejournal.com/state-of-seo-survey-data-ebook/467630/