فایل‌ robots txt چیست؟ 5 تاکتیک سئو برای فایل‌ robots.txt-سئو خاکستری

این دستور به ربات گوگل می‌گوید علی رغم اینکه فولدر Photos از دسترس ربات‌ها خارج شده است، اجازه مشاهده و ایندکس فایل novin.jpg را دارد. دستور Disallow به ربات‌ها می‌گوید که چه فولدرهایی از وب‌سایت شما را نباید بررسی کنند. درواقع این دستور، بیانگر آدرس‌هایی است که می‌خواهید از ربات‌های جستجو پنهان بماند.

  • مثلا گوگل از Googlebot برای جستجوی ارگانیک و از Googlebot-Image برای جستجوی تصویر استفاده می‌کند.
  • حالا خودتون میتونید قیمت ربات سئوی ما رو با روشهایی دیگه ای که ذکر کردیم مقایسه بکنید و قیمت ها رو بسنجید.
  • گاهی اوقات با بزرگ شدن فایل ربات لازم می‌شود که یادداشت‌هایی برای خودمان بگذاریم تا بعدا خیلی سریع‌تر متوجه کارهایی که قبلا انجام داده‌ایم شویم و ضریب خطا هم کاهش پیدا کند.
  • چنانچه فایلی با این عنوان مشاهده نکردید مطابق تصویر زیر می-توانید با کلیک راست بر روی گزینه Create new file کلیک کرده و نام robots.txt را برای آن انتخاب کنید.

مثلا زمانی که قصد داریم برای یک صفحه از مقالات سایتمان، یک صفحه pdf و یک صفحه قابل پرینت هم ایجاد کنیم، باید صفحه اصلی را نگه داشته و مابقی را به کمک robots.txt پنهان کنیم. بیشترین کاربرد URL Cloacking، در سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing به چشم می خورد. با این کار شما می توانید لینک های ایجاد شده در Affiliate را مدیریت کرده و آدرس آنها را مخفی کنید. طبق این دستور، ربات ها اجازه دسترسی به صفحه admin-ajax.php را دارند؛ اگر می خواهید دسترسی به این صفحه را غیر فعال کنید، باید به تنظیمات وردپرس رفته و گزینه Search Engine Visibility را فعال کنید.

باعرض سلام وخداقوت جانانه به همه دوستانی که برای این برنامه بی نقص همراه باپشتیبانی گرم وخوش برخوردزحمت میکشن … سلام وقتتون بخیربنده کلیه ی نرم افزار های سایت شما رو تهیه کردن و رضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم.. سلام وقتتون بخیر بنده کلیه ی نرم افزار های سایت شما رو تهیه کردن و رضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم..

برای حذف کامل صفحات از نتایج گوگل به جای فایل robots.txt از تگ noindex استفاده کنید

درنهایت خزنده‌ها بین میلیاردها لینک و وب‌سایت می‌خزند و اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند. فایل robots.txt یکی از بخش‌های مهم هر سایت برای عملکرد صحیح در مواجهه با ربات‌های اینترنتی است. برای مشاهده‌ی اطلاعات تکمیلی در مورد دستورالعمل‌های قابل درج در این فایل، اینجا کلیک کنید. با این حال، یک فایل robots.txt کار زیادی برای مدیریت ترافیک ربات‌های مخرب انجام نمی‌دهد. ابزارهای مدیریت ربات مانند Cloudflare Bot Management یا Super Bot Fight Mode می‌تواند به مهار فعالیت مخرب ربات، بدون تأثیر روی ربات‌های ضروری مانند خزنده های وب کمک کند. فایل robots.txt به مدیریت فعالیت‌های این خزنده‌های وب کمک می‌کند تا بر سرور وب میزبان وب‌سایت، یا فهرست‌بندی صفحاتی که برای نمایش عمومی نیستند، هزینه بار اضافه نکنند.

نرم افزارکاربردی ومفیدیه،شخصاخیلی ازش راضی به جرات میتونم بگم ازبهترین نرم افزار های ارسال پیام انبوه و تبلیغ درتلگرام هست.. من چندتاازبرنامه های تلگرام روتست کردم.تنهابرنامه ای که درست کارمیکردوتوی این نوسانات تلگرام موفق بودنرم افزارشماست.. راستی رباتتون عالیه ممنونم این موضوع که 3ربات دریک vpsمیشه همزمان کارکردباعث میشه که من دو ربات دیگم خریداری کنم. این دوره از نمایشگاه که 24مین دوره این رویداد بود با حضور 480 استارتاپ که در بخش الکام استارز حضور داشتند برگزار و استارتاپ‌ها به معرفی خدمات و تکنولوژی خود برای بازدیدکنندگان پرداختند. در این میان رویداد ویژه الکام پیچ برگزار شد که استارتاپ‌ها با حضور بر روی استیج خدمات و تکنولوژی‌های استارتاپ خود را در معرض داوری قرار می‌دادند. پس نیازه شما هم درمورد منطق موتور های جست وجو هوشیاری لازم رو به خرج بدین و کارکرد کل سیستم رو ببینید.

آموزش سئو سایت فروشگاهی

گوگل این فرمان را نمی‌شناسد، اگرچه موتورهای جستجوی دیگر آن را تشخیص می‌دهند. برای Google، مدیران می‌توانند فرکانس خزیدن را برای وب‌سایت خود در کنسول جستجوی Google تغییر دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که همه زیر دامنه ها به فایل robots.txt خود نیاز دارند. به عنوان مثال، دامنه فایل مخصوص به خود را دارد، همه زیر دامنه های Cloudflare (blog.cloudflare.com، community.cloudflare.com و غیره) نیز به فایل خود نیاز دارند. هزینه‌های طراحی وب‌سایت در برخی از موارد باعث می‌شود که کسب‌وکارها برای ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت تردید کنند و آن را به تعویق بیاندازند.

در حال حاضر سئو و بهینه‌سازی سایت از جمله موارد مهمی است که به وبسایت شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری داشته باشد. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که بتوانید رضایت بازدیدکنندگان را جلب و نیاز آن‌ها را برآورده کنید که این کار باعث افزایش ترافیک سایت، افزایش نرخ تبدیل، افزایش فروش محصولات و خدمات می‌شود. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه بهینه سازی فایل Robot.txt را به شما آموزش دهیم.

نحوه تغییر نام کاربری ادمین در وردپرس (۲ روش ساده)

این دستور به مانند یک کلید عمل می کند برای باز کردن پوشه ها. با این کد آدرس صفحه ای را که می خواهید ربات ها به آن دسترسی نداشته باشند، پنهان می کنید. به عنوان مثال می توانید دسترسی به پوشه تصاویر و ویدیو ها را و یا صفحه ادمین سایت را با این کد ببندید. موارد خاصی نیز وجود دارد که نمی‌خواهید هیچ بودجه خزشی را برای بازدید گوگل در صفحاتی با تگ noindex هدر دهید.