فروشگاه آنلاین چرم درسا محصولات زنانه جواهرات گوشواره | hsaatchi

فروشگاه آنلاین چرم درسا محصولات زنانه جواهرات گوشواره | hsaatchi

گوشواره نقره كد EN607 از برند اقليمه با عيار 925 به ابعاد کلی 4.2 در 1.6 سانتیمتر طراحی جواهری ساعتچی بازار شده است. گوشواره طلا یکی از پرفروش‌ترین جواهرات زنانه است که هم به صورت ست و هم به صورت تکی به فروش می‌رسد. گوشواره‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای روی استایل و زیبا به نظر رسیدن چهره شما دارند. اما انتخاب گوشواره‌ای که با فرم گردن، صورت و مدل موی شما همخوانی داشته باشد، کار راحتی نیست.

  • گوشواره‌های حلقه‌ای به شکل بیضی یا دایره هستند و به لاله گوش برخورد نمی‌کنند.
  • قفل گوشواره به صورت عصاِیی است و اين گوشواره بخاطر طراحي زيبا و شیک های مناسب زینت بخشیدن شما در مجالس و مهمانی ها و دادن هدیه ای خاص می باشد…
  • داده های شخصی شما برای پشتیبانی بهتر ما از تجربه شما در این وب سایت می باشد و برای ساخت حساب کاربری شما استفاده خواهند شد سیاست حفظ حریم خصوصی.

اگر هر روز گوشواره می پوشید، باید هر از چند گاهی آنها را تمیز کنید. خصوصا گوشوارههایی که سنگهای قیمتی دارند نیاز به کمی مراقبت و تلاش اضافی دارند. همانطور که می‌دانید طلا یکی از با ارزش ترین فلزات جهان است که به علت انعطاف و خاصیت شکل پذیری، همواره جایگاه خوبی در ساخت زیورآلات داشته است. مدل گوشواره مانند بقیه ملحقات لباس مهم بوده و بر ظاهر فرد تأثیر می‌گذارد و به شکل صورت و گردن بستگی دارد. در موقعیت‌های رسمی گوشوارهٔ شلوغ نامناسب است حتی می‌توان گوشواره استفاده نکرد. برای صورتهای کشیده گوشواره آویز بزرگ (چلچراغی) و حلقه‌ای بزرگ یا گوشواره دکمه‌ای (میخی) مناسب است.

موقع انتخاب گوشواره طلا بهتر است به چه نکاتی توجه شود؟

گوشوارهها به دلیل موقعیت مکانی نسبت به سایر جواهرات بیشتر در معرض خطر آلودگی هستند. گوشوارهها می توانند اسپری مو، شامپو و نرم کننده، چربی انگشتان، تعریق، و کرم ها و سایر محصولات مورد استفاده برای صورت را جذب می کنند. همه این موارد ممکن است منجر به کدری گوشواره طلا که استفاده می کنید شوند، اما آنچه مهم است سلامتی گوش می باشد.

گوشواره حلقه (چنبره‌ای)[ویرایش]

میله ی گوشواره به صورت عصایی بوده و این گوشواره ظریف و زیبا بخاطر داشتن نگین های درخشان جلوه ای زیبا روی گوش دارد و مناسب استفاده در مهمانی ها و یا دادن هدیه ای پر از محبت می باشد. نکته‌ای که در خرید گوشواره طلا باید حتما به آن توجه شود این است که آن را حتما متناسب با موقعیتی که قرار است استفاده شود خریداری کنیم. یعنی باید از خود بپرسیم که آیا این گوشواره فقط برای مجالس خاص و رسمی استفاده می‌شود یا قرار است که هر روز آن را به دستمان بیندازیم؟! مجلسی باشد یا اسپرت؟ و سوالات دیگری از این دست، مثل ظریف یا درشت بودن گوشواره طلا، انواع مدل‌های آن، رنگ پوست، فرم مچ دست و موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنیم.