قیمت سایر لوازم یدکی خودرو لیفان Lifan امروز ۱۵ فروردین ترب | chenyadak

قیمت سایر لوازم یدکی خودرو لیفان Lifan امروز ۱۵ فروردین ترب | chenyadak

فضا سازی این سدان‌های چینی به نحوی است که پنج سرنشین به راحتی می‌توانند درون کابین آن جای بگیرند. این خودروها عملکرد فنی قابل قبولی دارند و از آن جایی که پیشرانه‌ها از زنجیر تایم برخوردار هستند نیازی به تعویض‌های دوره‌ای کوتاه مدت همچون محصولات تسمه‌ای ندارند. البته در کنار تمامی مزایای گفته شده می‌توان گفت که ورود بیش از حد صدای موتور به داخل کابین و کیفیت ساخت پایین این محصولات از جمله انتقادات وارده بر آن¬ها می‌باشد. با دانستن این نکات می‌توانید به هنگام خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ بهتر تصمیم بگیرید. لوازم یدکی لیفانبه این منظور قطعات و لوازم یدکی لیفان که به دو صورت عرضه می‌شوند. عمده قطعات لیفان به صورت اصلی شرکتی بوده و توسط شرکت کرمان موتور از کشور چین تامین می‌شوند که تحت عنوان کالای شرکتی در سایت قرار گرفته اند.

  • همچنین قطعات یدکی خودرو لیفان 620 از لوازم جلوبندی گرفته تا موتور و بدنه و تجهیزات اسپرت یا استوک،برای همکاران به قیمت همکاری و عمده عرضه می شود.
  • زنجیر تایم وارداتی لیفان ۶۲۰ را فراتر از ۸۰۰ هزار تومان عرضه می کنند.
  • خطوط بکار رفته بدنه چهره ای عظلانی و اسپرت به این خودرو داده است.
  • ضمانت اصل بودن کالا و بازگشت وجه درصورت نارضایتی مشتریان جزو ویژگی‌های بارز خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک مارکت می‌باشد.
  • خرید و قیمت کمک فنر عقب سمت چپ لیفان 620کمک فنرهای ارائه شده از تکنولوژی جدید Oil&Gas ( سیستم گازی و سیستم روغنی همزمان ) بهره میبرد .
  • در حال حاضر این خودرو هر چند با توقف عرضه رو به رو است، اما به واسطه تولید در ایران و وجود قطعات یدکی با قیمت نسبتا مناسب، خرید آن با ریسک پایینی همراه است.

کلیه لوازم یدکی سیستم خنک کننده موتور لیفان از جمله رادیاتور آب، شلنگ های بالا و پایین رادیاتور، سنسور دمای آب، فن و … در کارما یدک قابل سفارش است. از نظر کیفیت نیز قطعاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند دقیقا دارای کیفیت قطعات فابریک می‌باشد که از ابتدا بر روی خود به صورت فابریک https://chenyadak.ir/product-category/lifan/lifan-620/ نصب بوده است. بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد. لوازم یدکی خودرو های خارجی و چینی mwm, jac , لیفان ، کیا ، تویوتا ، مزدا ، هیوندا و…

بوش طبق بزرگ لیفان ۶۲۰

البته نمونه های تولید داخل آن نیز در بازار هستند که کیفیت نسبتاً مرغوبی دارند. پاره شدن تسمه دینام خودرو باعث از کار افتادن آن می شود و مشکلاتی را برای خودرو ایجاد می کند. تسمه دینام باعث چرخاندن دینام خودرو می شود که نیروی مکانیکی موتور را به نیروی الکتریکی تبدیل می کند و آن را به باتری منتقل می کند و باعث شارژ شدن آن می شود. ضعف در نظارت بر مونتاژ خودرو و دیدن عیب های گوناگون مونتاژی در این خودرو نیز از نکات قابل توجه است. خرید و قیمت کمک فنرجلو سمت راست لیفان 620این قطعه با اتصال بدنه و چرخ‌ها در جذب و کاهش ارتعاشات وارد شده به خودرو از طرف جاده، نقش دارد.

پروژکتور جلو راست لیفان مدل Lifan 620

این مشکل برای بسیاری از خودروهای خارجی موجود در کشور صدق می‌کند. محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها باعث شده تا کمپانی‌های خارجی نمایندگی‌های رسمی در ایران نداشته باشند. خیلی از مراکزی که خود را به‌عنوان نمایندگی فروش لوازم یدکی لیفان 620 معرفی می‌کنند نیز تمام قطعات این خودرو را در اختیار ندارند.

اما در نسخه ۱.۸ لیتری این خودرو، از موتور ساخت شرکت ریکاردو انگستان استفاده شده است که توان خروجی آن ۱۳۱ اسب بخار ثبت شده است. این خودرو در دو نسخه ۱.۶ لیتری و ۱.۸ لیتری در بازار ایران عرضه شده اند. نیازی به تاخیر در تعمیرات ساده نیست، فقط آنچه را که نیاز دارید از فروشگاه ما سفارش دهید تا خودروی شما در کمترین زمان به شرایط اوج خود بازگردد. چیزی که سبب شد لیفان به این جایگاه در طی این مدت برسد خلاقیت و نوآوری بوده است.