مایکروسافت بینگ با ChatCPT که ظاهراً در ماه مارس راه اندازی می شود


طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قصد دارد موتور جستجوی Bing خود را به‌روزرس، کند تا هوش مصنوعی را از چت ربات ChatGPT OpenAI درج کند و به آن اجازه دهد به جای ارائه لیستی از پیوندها، به سؤالات جستجو با جملات کامل پاسخ دهد.

انتظار می‌رود این ویژگی جدید تا پایان ماه مارس راه‌اندازی شود و به مایکروسافت برتری رقابتی نسبت به گوگل، رقیب اصلی جستجوی خود بدهد.

مایکروسافت همچنین در سال 2019 به دنبال بازگشت سرمایه 1 میلیارد دلاری خود در OpenAI خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که بینگ چگونه نرم افزار OpenAI را ادغام خواهد کرد.

در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد مشارکت مایکروسافت و OpenAI می د،م و اینکه چگونه این نرم افزار می تواند تجربه جستجوی Bing را به طور بالقوه بهبود بخشد.

مشارکت مایکروسافت و OpenAI

مشارکت مایکروسافت و OpenAI توجه زیادی را در جامعه فناوری به خود جلب کرده است، عمدتاً پس از انتشار اخباری در اکتبر 2022 مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال مذاکره برای سرمایه گذاری دوم، ده ها میلیارد دلار در تجارت هوش مصنوعی است.

سرمایه گذاری اولیه مایکروسافت در OpenAI در سال 2019 شامل توافقی برای ادغام برخی از ،اصر GPT در Bing بود.

از آن زمان، مایکروسافت و OpenAI بر روی راه‌هایی برای ادغام GPT در Bing برای بهبود تجربه کاربری با یکدیگر همکاری می‌کنند، اگرچه مشخص نیست که آیا نسخه فعلی GPT به این سرویس کمک می‌کند یا خیر.

OpenAI GPT-3 را در سال 2021 منتشر کرد و از نسخه به روز شده GPT-3.5 در ابزار ChatGPT استفاده کرد. این شرکت گفته است که نسخه پیشرفته تر GPT-4 در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار آن را مشخص نکرده است.

چگونه مایکروسافت در حال حاضر از فناوری OpenAI استفاده می کند

مایکروسافت در حال حاضر از خدمات ابری OpenAI در ابزارهایی استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد متن، کد و تصاویر را با استفاده از دستورالعمل‌های ساده ایجاد کنند و مدل‌های یادگیری ماشینی را با استفاده از داده‌های اینترنتی آموزش دهند.

برخی از برنامه‌های مشتریان سازم، مایکروسافت با فناوری‌های OpenAI ادغام شده‌اند. این شرکت همچنین GPT-3 و Dall-E 2 را به ،وان بخشی از ،ب و کار اجاره سرور Azure و قدرت مح،اتی خود در اختیار مشتریان سازم، قرار می دهد.

در ژوئن 2022، مایکروسافت از Copilot، یک سرویس اشتراکی که از ابزار OpenAI برای کمک به مهندسان نرم افزار در تولید خودکار کد استفاده می کند، رونمایی کرد.

به نظر می رسد مرحله بعدی همکاری بین OpenAI و مایکروسافت ادغام با Bing است که نگر، های متعددی را ایجاد می کند زیرا این مدل ها گاهی اوقات می توانند توهین آمیز یا نادرست ایجاد کنند.

با تمام پیشرفت های هوش مصنوعی خود، حتی گوگل نیز در معرفی ربات چت مانند ChatGPT مردد بوده است. چه چیزی باعث می‌شود مایکروسافت اینقدر مطمئن باشد که می‌تواند ChatGPT را بدون به خطر انداختن اعتماد و شهرت مصرف‌کننده در جستجوی Bing ادغام کند؟

مایکروسافت نشان نداده است که چگونه می‌تواند اشتباهات احتمالی را کاهش دهد یا مشکلات مربوط به محتوای اعتراض‌آمیز مانند ربات چت Tay در سال 2016 را متوقف کند.

سخنگوی مایکروسافت بلافاصله به درخواست نظر در مورد این مقاله پاسخ نداد.

شایان ذکر است که OpenAI قصد دارد در آینده برای ChatGPT هزینه کند، مانند هزینه هایی که از برنامه نویس، که از GPT برای ایجاد ربات های تولید متن استفاده می کنند، دریافت می کند. این بدان م،است که Bing ممکن است به یکی از تنها نقاط دسترسی رایگان به GPT تبدیل شود.


منبع: اطلاعات

تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-bing-with-chatcpt-reportedly-laun،g-in-march/475609/