مبل چستر قیمت مبل چستر ایتالیایی ️ مونیکا چوب | mobleseyed

مبل چستر قیمت مبل چستر ایتالیایی ️ مونیکا چوب | mobleseyed

در ضمن، دکمه ها و لمسه های مبل چستر ۲۴ ماه ضمانت کیفیت داره. اگه به هر دلیل دکمه ها آسیب دید، میتونیم از گارانتی مبل استفاده کنیم. مبل راحتی هفت نفره چستر رویال همانطور که از تصویرش پیداست بسیار زیبا و پر طرفدار است.. دوخت این مبل کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست می باشد.

  • مبل راحتی رزا یک کار مدرن است که با لمسه دوزی های زیبا و هنرمندانه ساخته شده است.
  • پایه های مبل نیز بسیار زیبا و دلنشین طراحی شده است و نمای آن را دو چندان نموده است.
  • مبل ال چستر لاوین یک محصول زیبا با طراحی نسبتا ساده تولید مبل چستر است.
  • پارچه های به کار رفته در این مبل به دو نوع پارچه معمولی و چرم پارچه است که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.
  • وجود دوخت های لمسه و دسته قوس دار این محصول، آن را خاص و جذاب کرده است.
  • آیا خرید مبل چستر انتخابی هوشمندانه است؟ حساسیت در انتخاب لوازم و اثاث زندگی یک امر انکار ناپذیر و مشترک در بین همه افراد است.

مبل‌ها به‌صورت هفت‌نفره، نه‌نفره و حتی شما در مورد چستر امکان خرید مبل هشت نفره را نیز دارید. اما موضوع این است که این انتخاب بر اساس میزان وسعت و فضای شما انجام خواهد شد. از طرفی فراموش نکنید که مبل‌های بزرگ‌تر نیاز به پذیرایی وسیع‌تری دارند.

ست مبل کلاسیک هفت نفره ویکتوریا کد SKU ۲۲۰۰۰۷

مزیت دیگه اش اینه که چون به شاسی مبل فیکس نشده و جداست، موقع نشستن، ارتعاش بیشتری داره و نشیمن نرم تری نسبت به تشک های ثابت داره. یکی از زیباترین و جذاب ترین نوع مبلمان، مبل چستر است زیرا این مبل ها به نحوی طراحی شده اند که با محیط های مختلف تناسب پیدا می کنند. مبل راحتی ویولت از مدل های جدید و زیبای ایران میز می باشد. این مبل با دوخت های شیاری و لمسه ای که دارد، زیبایی چشم نوازی را به دکوراسیون منزل شما می بخشد. به دلیل ارتفاع مناسب نشیمن و تکیه گاه، حس آرامش را هنگام استراحت…

مبل چستر کلاسیک:

خرید مبل ساردین چوب از فروشندگان بستگی به محل مغاز می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد. یک مغازه در بالای شهر هزینه بیشتری بابت اجاره می دهد در نتیجه خرید مبل چستر از این مغازه گرانتر خواهد بود. مشتری می تواند خرید مبل چستر را مستقیم از تولید کننده انجام دهد که در این حالت خرید ارزانتر خواهد داشت.