محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا-سئو خاکستری

اين جمله بدان معناست كه سئو محتوا بر روی صفحه اصلی سایت، صفحات دسته بندی، صفحه محصولات، پستهاى وبلاگ و … انجام می شود. تولید محتوا یک تخصص بازاریابی است که بر ایجاد محتوای جذاب و مخاطب پسند با هدف تبلیغات، اطلاع رسانی یا آموزش تمرکز دارد. امروزه با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها، تولید محتوا یونیک یا به عبارتی تولید محتوای حرفه ای، به یک استراتژی بسیار مهم برای بسیاری کسب و کارها محسوب می شود. سئو سایت را امروزه می توان یکی از اصلی ترین دغده های تمامی افرادی دانست که به انحاء مختلف مشغول به فعالیت در دنیای وب هستند.

  • یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید.
  • که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید.
  • یک ویدیوی جذاب و آموزشی قطعا بر افزایش تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام تاثیر بیشتری می‌گذارد.

همه ما می دانیم که سئو بیش از 200 فاکتور دارد که اگر هر یک را رعایت کنید، امتیاز بیشتری نزد گوگل دریافت می کنید. یکی از مهمترین فاکتورهایی که خیلی مهم است و اهمیت آن در هر آپدیت گوگل بیشتر می شود، نوشتن محتوای سئو شده طبق آخرین الگوریتم های گوگل است. Yoast SEO به شما کمک می کند متن خود را کمی بیشتر تغییر دهید. اگر مقاله خود را نوشته اید، بر روی ایده اصلی تمرکز کرده اید و خوانایی پست خود را بهینه کرده اید، باید نگاهی به تجزیه و تحلیل SEO در Yoast SEO بیندازید. چراغ های قرمز و نارنجی نشان می دهد که کدام جنبه از سئو محتوا شما به کمی توجه بیشتر نیاز دارد.

کتاب سئو محتوا

اگرچه این «تاکتیک» اکنون مدت‌هاست که منسوخ شده­است، اما همچنان باید به چگالی کلمات کلیدی خود توجه کنید. در عمل، به سادگی، به این معنی است که باید تعادل بهینه­ای بین ذکر کلمه کلیدی خود در سراسر کپی (به عنوان مثال، در عنوان، در URL سایت و در متن) و حضور فراوان آن پیدا کنید. مورد دوم ممکن است منجر به تجربه بد خواننده و مجازات­های گوگل شود و همانطور که قبلاً گفتیم، استراتژی شما برای هر قطعه محتوا بسیار پیشرفته­تر از تمرکز صرف بر روی یک کلمه کلیدی خواهد بود. در ادامه­ی آموزش تولید محتوا هنگامی که موضوع و کلمات کلیدی خود را پیدا کردید، ساختار محتوای خود را ترسیم کنید و یک جریان منطقی طراحی کنید.

– از سایر انواع محتوا استفاده نمایید

همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید. به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است.

انواع تولید محتوا

این کار درسته؟ یک مقاله برای کیورد برنامه ریزی تعاملی بنویسم و برای رتبه اون تلاش کنم و در اون مقاله لینک بدم به خدمت مون تا از اونجا بفروشیم. به دلایلی مجبور هستم از صفحات دسته بندی های پیش فرض قالب استفاده نکنم و بجاشون یک برگه با صفحه ساز دیزاین کردم. در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم. دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،‌عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم.