موتور شوی نانوسان بیز-قیمت و خرید اسپری موتور شوی نانوسان-کالایاب

موتور شوی نانوسان بیز-قیمت و خرید اسپری موتور شوی نانوسان-کالایاب

با ورود یا ثبت نام در این چند شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت را فروشگاه کالایاب می‌پذیرید. تمامی کالاهای بیزما با ضمانت اصالت کالا بوده و با ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به راهنمایی و یا مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. کلیه حقوق برای شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش محفوظ است @۱۴۰۱ ؛ استفاده از محتوای تمادکالا صرفا برای کاربردهای غیرتجاری و با ذکر منبع مجاز می باشد.

موجودی این محصول در 28 شهریور 1401 به روزرسانی شده و همین الان میتونید ثبت سفارش کنید. از باسلام خرید کن و ۴۰ میلیون تومن اعتبار خرید به قید قرعه مهمون باسلام باش. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. افرادی که با این نوع مواد سرو کار دارند حتما باید نکات ایمنی را بشدت جدی بگیرند تا دچار بیماری های پوستی و تنفسی نشود ، و از خطر مبتلا شدن به سرطان دور بمانند . موتور شوی بیز را می توان با آب ترکیب کرد ولی امکان پایین آمدن کیفیت آن نیز وجود دارد. هرگونه نوسانات قیمت موتورشور یا تغییر دراندازه و شکل ظاهری آن غیر قانونی و امکان تقلبی بودن محصول وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد و پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد. دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن بیان نمایید. برای سطوح فلزی دارای رنگ یا روکش خاص دارند حتما قبل از مصرف تست کوچکی انجام گیرد . توصیه می‌شود در زمان استفاده محصول حتما از دستکش استفاده نمائید . دمای نگه داری مطلوب برای این محصول بین 5 تا 25 درجه سانتی گراد می‌باشد .

  • بعد از این کار حدود ۲۴ ساعت باید صبر کنید تا سطح نانو کشیده شده بر روی رینگ خشک و سخت شود.
  • کلیه حقوق برای شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش محفوظ است @۱۴۰۱ ؛ استفاده از محتوای تمادکالا صرفا برای کاربردهای غیرتجاری و با ذکر منبع مجاز می باشد.
  • Clean Engine می تواند شما را به سادگی از شر آلودگی های سختی همچون چربی ها و دوده های موتور که هم دسترسی به آن ها آسان نیست و هم پاک کردنشان، رها کند.
  • از طریق سامانه ضمانت بازگشت پول اینچند ، کالای خریداری شده را دقیقا با همان مشخصات تحویل میگیرید.در غیر این صورت تمامی مبالغ پرداخت شده شما به حسابتان برگردانده میشود.
  • اگر برای استفاده از محصول نیاز استفاده از دست داشتید ، حتما از دستکش استفاده کنید .

جرم گیر و لکه بر خانگی هم از مزایا زیادی برخوردار است که از این مزایا می توان به این مورد اشاره کرد که با استفاده از این جرم گیر بر روی سطوح هیچ آلودگی باقی نمی ماند و آلودگی ها و کثیفی ها به صورت موثر تری پاک خواهند شد. این اسپری نانوسان به دلیل این که از مواد شیمیایی عاری است برای سلامتی انسان به خصوص کودکان و افراد سالمند گزینه مناسب تری است. از دیگر مزایای این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که این محصول بدون بو است و در استفاده از آن دستگاه تنفسی آسیب نمی بیند. همان طور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم شرکت نانوسان انواع و اقسام محصولات را دارد که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارد. اسپری نانوسان برای کارکرد های متفاوت در این شرکت ساخته شده است که در ادامه به چند نوع از کارایی های متفاوت اسپری نانوسان اشاره می کنیم. پاک مارکت؛ فروشگاه اینترنتی محصولات شوینده، بهداشتی، آرایشی و غذایی با دامنه وسیع محصولات است.

موتورشو و چربی زدای نانوسان

بنابراین با استفاده از آن دچار زحمت زیادی نخواهید شد و در کمترین زمان می توانید موتور خودرو را تمیز کنید. همچنین آسان بودن استفاده از این محصول موجب می شود که هر کس بتواند موتور خودروی خود را با آن پاک کند. این محصول علاوه برقدرت تمیزی بالا برای از بین بردن چربی های زیاد، تاثیر و دوام بسیاری نیز دارد. مهم تر از همه اینکه محصولات نانو خودرو چون موتور شوی نانو برای وسیله خاصی طراحی نشده است و می تواند برای موتورهای تمام خودروها و حتی قسمت های دیگر خودرو نیز که همچون موتور در معرض آلودگی زیادی هستند، مورد استفاده قرار بگیرد. این پاک کننده موتور از موادی ساخته شده است که اصلا مضر نیستند و هیچ نوع آسیبی به موتور نمی رسانند و در عین حال هر نوع آلودگی را نیز از روی آن پاک می کنند.

ویژگی موتور شوی نانوسان

کثیفی ها و آلودگی های موتور خودر هم بیشتر از نوع سخت هستند که برای تمیز کردن آنها به مواد شوینده قوی تری نیاز داریم. گاهی هم مجبوریم با دست قسمت های مختلف دور از دسترس را تمیز کنیم. شرکت نانوسان آلمان توانسته با بر گرفتن از تکنولوژی نانو یه محصول فوق العاده برای از بین بردن چربی های سوخته چودن گاز (چربی زدای نانوسان) را تولید کند ، از این محصول اغلب با نام های چربی بر نانوسان ، گاز پاک کن نانوسان ، چربی زدای نانوسان نام برده می شود . ما از نحوه استفاده این محصول را برای شما یک ویدئو تهیه کردیم تا بهتر متوجه شوید . یک محصول غیر اسیدی، بدون بو، بدون آسیب به سطح و اجزای موتور که به آسانی تمامی چربی های موتور و دوده هارا پاک می کند. موتورشوی نانوسان را می توان یک محلول چندمنظوره نام گذاری کرد چرا که بر روی چدن های گاز، سر شعله های گاز و هم چنین فیلتر هود هم به خوبی نتیجه داده است و چربی هارا به راحتی از سطح پاک می کند.

اما اگر می خواهید برای پاک کردن انواع سطوح هزینه زیادی را صرف نکنید، کافی است از موتور شوی نانو و پاک کننده ای استفاده کنید که بتواند برای انواع سطوح کارآیی داشته باشد. از این رو مجبور نیستید برای هر سطح محلول پاک کننده مربوط به آن را خریداری کنید. پاک کننده چند منظوره می تواند برای انواع سطوح مورد استفاده قرار بگیرد. کافیست تا یک لایه از اسپری نانو سان را بر روی چربی ها اسپری کنید. سپس اجازه دهید تا این پاک کننده به مدت ۵ دقیقه بر روی سطوح باقی بماند و در انتها می توانید با فشار آب و یا استفاده از دستمال و یا پد قرار داده شده در داخل جعبه محصول سطح مورد نظر را از آلودگی پاک سازی کنید. تجمع چربی ها و همچنین حرارت موتور اتومبیل و گاز سبب می شوند تا چربی ها بسیار سخت شده و ظاهر بسیار بدی به موتور خودرو و یا گاز آشپزخانه بدهند.

راحت ترین و ساده ترین نحوه ثبت سفارش ، ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب سایت در کمتر از three دقیقه می باشد . فرمالین استنشاق شده در این غلظت ممکن است باعث سر درد ، احساس سوزش در گلو و مشکل در تنفس شود . این محصول مستقیما نباید روی سطح ریخته شود و باید حتما اسپری شود. همانطور که مشاهده کردید این شرکت کاملا بومی و تحت لیسانس یک شرکت آلمانی میباشد . و تمامی محصولات این شرکت محترم کاملا ایرانی میباشد و با کیفیت بالا . استفاده از مطالب بازار اینترنتی اینچند برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.