نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل اکنون به صورت بی پایان قابل پیمایش هستند


گوگل با به‌روزرس،‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور بی‌پایان در چندین صفحه پیمایش کنند، نتایج جستجوی دسک‌تاپ را بیشتر شبیه موبایل می‌کند.

پیمایش مداوم اکنون در نتایج جستجوی دسک‌تاپ در ایالات متحده منتشر شده است.

در ایمیلی به ژورنال موتور جستجو، گوگل توضیح می دهد که چگونه SERP ها قبل از اینکه از کاربران بخواهد روی «نتایج بیشتر» کلیک کنند تا شش صفحه URL را نمایش می دهند:

«… ما پیمایش مداوم را به دسک‌تاپ می‌آوریم تا بتو،د نتایج جستجوی مفیدتری را با کلیک‌های کمتر مشاهده کنید. اکنون الهام گرفتن از اطلاعات بیشتر در نوک انگشتان شما آسان تر است.

اکنون، وقتی به پایین اسکرول می کنید، به یافتن نتایج مرتبط ادامه می دهید تا بتو،د ایده های جدیدی را کشف کنید. هنگامی که به انتهای صفحه نتایج جستجو برسید، حدا،ر تا شش صفحه از نتایج به طور خودکار نشان داده می شود تا زم، که اگر می خواهید ادامه دهید، دکمه «نتایج بیشتر» را مشاهده کنید.

از آنجایی که گوگل همچنان صفحه اول نتایج جستجو را با تبلیغات، قطعات ویژه، رسانه ها، کادرهای “افراد نیز می پرسند” و سایر ویژگی ها پر می کند، این به روز رس، یک پیروزی برای صفحات وب معمولی است.

دادن توانایی جستجوگرها برای پیمایش در شش صفحه به طور همزمان، احتمال دیدن نتایج بیشتر را قبل از برخورد با یک مانع افزایش می دهد.

ما انتظار نداریم که این تغییر بر گزارش دهی تأثیر بگذارد. گوگل در سال گذشته، با به‌روزرس، نتایج جستجوی تلفن همراه به پیمایش مداوم، اشاره کرد که هیچ تفاوتی در کنسول جستجو وجود ندارد.

گوگل توضیح می دهد که به این دلیل است که کنسول جستجو موقعیت های SERP را ردیابی می کند، نه صفحات:

پیمایش پیوسته همچنین نحوه عملکرد گزارش موقعیت در کنسول جستجو را تغییر نمی‌دهد. گزارش موقعیت ها به گونه ای باقی می ماند که گویی صفحات به طور خودکار بارگیری نشده اند.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 14 اکتبر 2021


تصویر ویژه: Ashalatha/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/googles-desktop-search-results-are-now-continuously-scrollable/473217/