نحوه استخدام استعدادهای برتر SEO و بازاریابی محتوا در سال 2023


آیا به دنبال گسترش تیم های سئو و بازاریابی محتوا در سال 2023 هستید؟

از هر چهار کارفرما، سه کارفرما در یافتن استعدادهای مورد نیاز خود مشکل دارند، اما نگران نباشید – ما می‌تو،م به شما کمک کنیم تا نامزدهای واجد شرایطی را که به دنبال آن هستید، حفظ کنید.

بنابراین، چگونه می تو،د استراتژی استخدام خود را برای جذب، استخدام و حفظ استعدادهای برتر SEO و بازاریابی تجدید نظر کنید؟

در این چشم‌انداز نامزد محور، نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل شود که مزایایی را که بازاریابان دیجیتال امروزی بیشترین ارزش را دارند ارائه می‌دهید.

در 2 نوامبر، یک وبینار را با شانون ویز، رهبر استراتژی محتوا در Conductor، و تارا فیتزجرالد، مدیر Total Rewards در Conductor مدیریت کردم.

Vize و Fitzgerald نشان دادند که چگونه می تو،د تیم بازاریابی دیجیتال خود را برای موفقیت در سال آینده از طریق یک استراتژی جذب و حفظ برنده تنظیم کنید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را کامل کن.

نکات کلیدی برای استخدام مدیران

  • تقاضای بالا + بازار نامزد محور = چشم انداز رقابتی با استعداد در کنترل گفتگوی استخدام.
  • اطمینان حاصل کنید که شرکت و آگهی های شغلی شما برای مخاطبان شما جذاب هستند.
  • مزایایی را که نامزدها بیشترین ارزش را دارند اولویت بندی کنید: فرهنگ شرکت فراگیر/متنوع، تعادل بین کار و زندگی، توسعه شغلی، انعطاف پذیری و پاداش رقابتی.
  • برای ا،ر نقش های مورد تقاضا، یک محیط کاری کاملاً خارج از سایت را در نظر بگیرید.

برای استخدام در سئو و محتوا به دنبال این مهارت های برتر باشید

گاهی اوقات، تعیین اینکه آیا نامزدها دارای مجموعه مهارت های لازم در هنگام استخدام یک بازاریاب محتوا یا متخصص سئو هستند، می تواند چالش برانگیز باشد.

یکی از راه‌های جذب متقاضیان واجد شرایط بیشتر به پست‌های خود، بررسی ویژگی‌های نقش است.

رایج ترین مهارت های سئو عبارتند از:

  1. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.
  2. تحقیق کلمات کلیدی
  3. ارتباط.
  4. Data Studio (داشبورد).
  5. استراتژی محتوا

رایج ترین مهارت های بازاریابان محتوا عبارتند از:

  1. استراتژی/بازاریابی کمپین.
  2. رسانه های اجتماعی.
  3. ارتباط.
  4. تجربه مشتری/UX.
  5. سرمقاله.
نحوه استخدام استعدادهای برتر SEO و بازاریابی محتوا در سال 2023رهبر ار،تر، نوامبر 2022

اگر شروع به ایجاد تیم سئو و محتوای خود کرده اید، به آژانس استخدام یا استخدام داخلی خود متمایل شوید.

[Find out what questions to ask when hiring and ،w to avoid a bad hire] دسترسی فوری به وبینار →

از آنجایی که بیشتر رهبران ،ب و کار سئو را به ،وان یک کانال ضروری می شناسند که ترافیک با کیفیت بالا و تبدیل بالا را هدایت می کند، شرکت های بیشتری این متخصصان را با حرکت به سوی سال 2023 استخدام خواهند کرد.

افزایش قابل توجهی در جستجوی مشاغل ،یبی و از راه دور وجود دارد که بر اهمیت انعطاف پذیری محل کار و محیط های محل کار تأکید می کند.

میانگین حقوق بازاریابی محتوا و سئو برای سال 2023

داده‌های زیر میانگین‌های ملی را نشان می‌دهد، با این حال، حقوق و دستمزد بسته به شرح شغل، صنعت شرکت شما و اندازه یا درآمد سازمان فعلی شما متفاوت است.

رهبر ار،تر، نوامبر 2022رهبر ار،تر، نوامبر 2022

معیارهای میانگین حقوق و دستمزد برای سال 2023

موقعیت سئو

زود اواسط

دیر

متخصص سئو 37000 دلار 49000 دلار 67000 دلار
تحلیلگر سئو 39000 دلار 50000 دلار 71000 دلار
مدیر سئو 50000 دلار 73000 دلار 108000 دلار
مدیر سئو 70000 دلار 95000 دلار 139000 دلار

موقعیت محتوا

زود اواسط

دیر

کپی رایتر 39000 دلار 55000 دلار 78000 دلار
استراتژیست بازاریابی محتوا 44000 دلار 64000 دلار 102000 دلار
مدیر بازاریابی محتوا* 49000 دلار 75000 دلار 104000 دلار
مدیر محتوا 50000 دلار 90000 دلار 146000 دلار
  • اولیه: 0-3 سال*
  • اواسط: 4-9 سال
  • اوا،: 10+ سال*

* به طور متوسط

مکان نیز همچنان نقشی حیاتی در جبران خسارت بازی می کند.

[Know the ،ts،s for premium compensation] دسترسی فوری به وبینار →

استراتژی های حفظ برای سازمان ها

محیط کار بسیار مهم است و رهبران ،ب و کار باید تأثیری را که برنامه‌های سازم، آن‌ها می‌تواند بر نرخ حفظ و نگهداری داشته باشد و اینکه جایگزینی استعدادهای کلیدی چقدر هزینه دارد را بسنجید.

بد،د استعداد شما برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل است.

در اینجا مهمترین دلایلی وجود دارد که چرا افراد برای سازمان فعلی خود کار می کنند:

  • تعادل خوب کار و زندگی
  • فرصت های یادگیری و توسعه
  • حقوق بالا یا مزایای مالی زیاد.

شما می تو،د با در نظر گرفتن فرهنگ و تن، جمعیتی تیم خود، با دانستن اینکه آنها برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستند، به دنبال اجرای چیزی جدید باشید.

[Learn what people are sear،g for] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] نحوه استخدام استعدادهای برتر SEO و بازاریابی محتوا در سال 2023

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

چگونه محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید و یک استراتژی برنده در سال 2023 ایجاد کنید

به ما و سابرینا هیپس، معاون موفقیت مشتری در کپی پرس، و جرمی ریورا، مدیر تحلیل محتوا در کپی پرس بپیوندید. آنها شما را در ایجاد یک استراتژی محتوای برنده برای عملکرد بهتر در رتبه بندی راهنمایی می کنند.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو




منبع: https://www.searchenginejournal.com/hire-seo-content-marketers-recap/470373/