پلت فرم وب سایت Duda چیست و آیا برای آژانس ها مناسب است؟


هرگز مانند امروز انتخاب های با کیفیتی برای ایجاد یک حضور در وب وجود نداشته است، که در نهایت به انتخاب پلتفرم وب سایتی بستگی دارد که بهترین نیازهای ،ب و کار شما را برآورده می کند. دودا بر نیازهای تجاری آژانس هایی تمرکز دارد که به زیرساخت نیاز دارند تا با مشتریان بیشتری رشد کنند.

این مقاله با زاویه وردپرس در مقابل Wix در مقابل Duda شروع شد.

اما همانطور که هر پلتفرم را با سهامداران مختلف مورد بحث قرار دادم، متوجه شدم که هر پلتفرم کاری را انجام می‌دهد که واقعاً به خوبی انجام می‌دهد و تا حدودی به یک پایگاه کاربری متفاوت خدمت می‌کند.

بنابراین، این مقاله به یک سری سه ،متی تبدیل شد که در آن سه پلتفرم انتشار مختلف (Duda، WordPress و Wix) را بررسی می کند تا بفهمد چه چیزی آنها را در بازار انتخابی خود بهترین می کند.

هر پلتفرم در کاری که انجام می دهد بهترین است و امروز به این می پردازیم که چرا دودا در بین آژانس های طراحی وب و سئو محبوب است.

انتخاب بهترین بستر وب سایت

امروزه دو راه رقابتی برای ایجاد حضور در وب وجود دارد، اختصاصی (همچنین به ،وان منبع بسته شناخته می شود) و منبع باز.

سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی از فناوری زیر هر وب‌سایت مراقبت می‌کنند و آژانس‌ها و صاحبان ،ب‌وکار را آزاد می‌کنند تا روی رشد ،ب‌وکارشان تمرکز کنند.

انتخاب پلت فرم سیستم مدیریت محتوا (CMS) موضوع انتخاب بهترین CMS نیست. این در مورد انتخاب پلت فرمی است که برای مدل ،ب و کار شما بهترین است.

مورد تجاری پلتفرم‌های ساخت وب‌سایت منبع بسته مانند Duda یا Wix این است که آنها جنبه‌های فنی ساخت یک وب‌سایت را مدیریت می‌کنند و به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهند بدون نگر، در مورد به‌روزرس،، داده‌های ساختاریافته یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، روی ،ب‌وکار خود تمرکز کنند.

سایت ساز حرفه ای دودا

Duda یک پلت فرم منبع بسته است که برای برآوردن نیازهای آژانس ها و متخصصان وب، صرف نظر از اندازه طراحی شده است.

این ابزار همکاری و مدیریت مشتری را برای کمک به متخصصان وب ارائه می دهد تا روند راه اندازی و نگهداری وب سایت ها را مقیاس کنند.

تمرکز بر مقیاس سازمان های کمکی در این واقعیت مشهود است Duda برای پهنای باند اضافی یا فضای ذخیره سازی هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی کند.

چیزی که دودا در آن برتری دارد این است که آژانس‌ها را برای نمونه‌سازی طرح‌های اولیه، همکاری با اعضای تیم و مشتریان و داشتن تمام ویژگی‌های لازم برای اداره یک ،ب‌وکار در سمت آژانس و مشتری، آسان و سریع می‌کند.

از دودا پرسیدم چه چیزی باعث می‌شود دودا برای آژانس‌ها انتخاب خوبی باشد:

پلتفرم Duda برای کمک به آژانس‌ها طراحی شده است تا وب‌سایت‌های زیبا و مدرن را برای مشتریان خود سریع‌تر از آنچه تصور می‌،د در هر مقیاسی بسازند.

مهم نیست که 10 یا 10000 مشتری دارید، دودا یک پلتفرم فوق العاده انعطاف پذیر به آژانس ها ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد وب سایت های تبدیل محرک را با همه چیزهایی که نیاز دارند ایجاد کنند – از میزب،، قالب ها، ویجت ها و گواهینامه های SSL تا ما. کارکنان پشتیب، آگاه که برای کمک به آژانس ها در هر مرحله وجود دارند.

دودا یک رابط طراحی وب کاربرپسند را به آژانس ها ارائه می دهد که مشتریان می توانند به تنهایی به وب سایت های به روز رس، دسترسی داشته باشند.

و از آنجایی که کل پلتفرم دارای بر،ب سفید است، مشتریان فقط در صورت تمایل می‌دانند که از Duda استفاده می‌کنید.

API های Duda و کمک های توسعه پیشرفته برای شرکای Duda با حجم بالایی از وب سایت ها در دسترس هستند.

در نهایت، هدف Duda نه تنها این است که یک پلتفرم پیشرو در ساخت وب سایت برای آژانس ها باشد، بلکه یک شریک تجاری ارزشمند برای مشتریان آژانس ما است که دائماً به دنبال حمایت از رشد تجارت آنها است.

این چشم انداز ما را در هر کاری که به ،وان یک شرکت انجام می دهیم راهنمایی می کند – از تصمیمات تجاری استراتژیک گرفته تا نقشه راه محصول ما.

دودا برای رشد مقیاس می گیرد

مدل Wix بر کمک به ،ب‌وکارها تمرکز دارد تا به راحتی وب‌سایت‌هایی با کارایی بالا بسازند و تجارت کنند، بدون نیاز به دانش فنی.

رویکرد Duda زیرساخت فنی بر،ب سفید را برای آژانس‌ها فراهم می‌کند تا وب‌سایت‌هایی با کارایی بالا برای مشتریان خود بسازند. در مقیاس.

بسیاری از آژانس‌های سئو و طراحی وب در صدد هستند تا صدها یا حتی هزاران مشتری را افزایش دهند. انجام این کار مست،م زیرساخت‌های فنی و استعداد انس، زیادی برای انجام نمونه‌سازی، توسعه و همکاری مشتری در مقیاس است – همه چیزهایی که دودا فراهم می‌کند.

از دودا پرسیدم که چقدر خوب مقیاس می دهند:

«دودا به طور مؤثری ترازو می کند. در واقع، Duda از مشتریان خود هزینه ای برای ذخیره سازی یا پهنای باند دریافت نمی کند، و آنها را قادر می سازد تا بدون نگر، در مورد هزینه اضافی، مقیاس شوند.

پلتفرم Duda در AWS میزب، می شود. ما 99.9٪ زمان کار را تضمین می کنیم و به شفافیت در رابطه با ما اعتقاد داریم SLA های uptime.

با استفاده از API Duda، آژانس‌ها می‌توانند گردش کار را خودکار کنند تا کارایی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و وب‌سایت‌های مشتری را در مقیاس بسازند.

سئو در پلتفرم Duda ساخته شده است

عملکرد خوب در موتورهای جستجو بسیار مهم است.

به ،وان یک پلتفرم ساخت وب سایت منبع بسته، دودا از عوامل فنی سئو و همچنین عملکرد سرعت سایت مراقبت می کند، به خصوص که با معیارهای اصلی وب سایت گوگل اندازه گیری می شود.

Core Web Vitals معیارهای عملکردی هستند که برای اندازه‌گیری عملکرد یک صفحه وب برای کاربران طراحی شده‌اند.

یک امتیاز حیاتی وب هسته بالا معمولاً با تجربه کاربری بهتر، ناامیدی کمتر بازدیدکننده و نرخ تبدیل بالاتر در فروش مطابقت دارد.

صفحه پشتیب، Google درباره موارد حیاتی وب اصلی به اشتراک می‌گذارد که چرا منابع حیاتی وب با فروش و درآمد بالاتر دنبال می‌شوند:

«مطالعات نشان می‌دهد که Core Web Vitals بهتر تعامل کاربر و معیارهای تجاری را بهبود می‌بخشد. مثلا:

  • هنگامی که یک سایت آستانه های Core Web Vitals را برآورده می کند، تحقیقات نشان می دهد که کاربران 24٪ کمتر احتمال دارد بارگذاری صفحه را رها کنند.
  • با هر 100 میلی‌ث،ه کاهش در بزرگترین رنگ محتوا (LCP)، نرخ تبدیل وب برای Farfetch 1.3٪ افزایش یافت.
  • کاهش تغییر چیدمان تجمعی (CLS) توسط 0.2 led Ya،o! ژاپن به افزایش 15 درصدی در بازدید از صفحه در هر جلسه، 13 درصد افزایش مدت زمان جلسات و کاهش 1.72 درصدی در نرخ پرش.
  • Netzwelt Core Web Vitals را بهبود بخشید و درآمد تبلیغات را 18٪ و بازدید از صفحه را 27٪ افزایش داد.
  • کاهش CLS از 1.65 به 0 به طور قابل توجهی رتبه بندی دامنه را در سطح جه، برای redBus افزایش داد.

واضح است که یک امتیاز حیاتی وب هسته بالا برای وب سایت ها مهم است و به طور کلی به دست آوردن این امتیازات بالا دشوار است، به جز سایت هایی که بر روی پلت فرم Duda ایجاد شده اند.

دودا مدت‌هاست که به ،وان قهرمان Core Web Vitals شناخته می‌شود، همانطور که توسط HTTPAArc،e مستقل گزارش شده است، امتیازی که از نمونه‌برداری از عملکرد وب‌سایت که توسط بازدیدکنندگان واقعی وب‌سایت تجربه شده است، به دست می‌آید.

را امتیازات حیاتی وب اصلی فعلی در HTTPARarc،e نشان می دهد که دودا با اختلاف زیادی از وردپرس و Wix بهتر عمل می کند.

امتیازات Duda Core Web Vitalsنماگرفت در 24 مه 2023 از امتیازات اصلی وب حیاتی HTTPAArc،e گرفته شده است

دودا این را در مورد نحوه بومی بودن سئو در پلتفرم به اشتراک گذاشت:

سایت‌های Duda آماده سئو هستند (Duda پیشتاز نتایج اصلی وب سایت و PageS،d ​​نتایج گوگل است) و بر اساس یک زیرساخت قابل اعتماد میزبان AWS ساخته شده‌اند که 99.5٪ زمان آپدیت را ارائه می‌دهد.

این امکان را برای آژانس ها فراهم می کند تا وب سایت هایی را با بار تعمیر و نگهداری کم/بدون نیاز به مشتریان خود ارائه دهند.

علاوه بر این، Duda یک رابط طراحی وب کاربر پسند را به آژانس ها ارائه می دهد که مشتریان می توانند به تنهایی به وب سایت های به روز رس، دسترسی داشته باشند.

و از آنجایی که کل پلتفرم دارای بر،ب سفید است، مشتریان فقط در صورت تمایل می‌دانند که از Duda استفاده می‌کنید.

API های Duda و کمک های توسعه پیشرفته برای شرکای Duda با حجم بالایی از وب سایت ها در دسترس هستند.

در نهایت، هدف Duda نه تنها این است که یک پلتفرم پیشرو در ساخت وب سایت برای آژانس ها باشد، بلکه یک شریک تجاری ارزشمند برای مشتریان آژانس ما است که دائماً به دنبال حمایت از رشد تجارت آنها است.

این چشم انداز ما را در هر کاری که به ،وان یک شرکت انجام می دهیم راهنمایی می کند – از تصمیمات تجاری استراتژیک گرفته تا نقشه راه محصول ما.

چرا آژانس ها دودا را انتخاب می کنند

بیش از 20000 آژانس وجود دارد که به Duda برای کمک به ساخت و مدیریت وب‌سایت‌های مشتری تکیه می‌کنند، در حال حاضر مجموعاً بیش از یک میلیون وب‌سایت در پلتفرم Duda میزب، می‌شوند.

از دودا پرسیدم چرا اینقدر در بین آژانس ها محبوبیت دارد؟

آنها پاسخ دادند که پنج دلیل وجود دارد که چرا آژانس ها دودا را انتخاب می کنند:

1. زمان ساخت سریعتر:
آژانس ها می توانند سایت ها را دو برابر سریعتر از هر پلتفرم دیگری بسازند و نگهداری کنند.

علاوه بر این، با ادغام پلت فرم ما به طور مستقیم در آژانس های خدماتی آنها، می توان گردش های کاری مانند ایجاد سایت فوری، جمع آوری داده ها، مدیریت محتوا و موارد دیگر را خودکار کرد.

2. راه حل همه کاره:
Duda ابزارهای داخلی متعددی را ارائه می دهد که به آژانس ها کمک می کند تا بدون اتکا به افزونه های شخص ثالث، موفقیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

این پلتفرم شامل میزب،، قالب ها، ابزارک ها، گواهی SSL، ماژول صورتحساب مشتری، نظرات سایت برای جمع آوری بازخورد مشتری و موارد دیگر است.

3. امنیت:
پلت فرم Duda به طور منظم به روز می شود و حفظ می شود و محیط امنی را برای وب سایت ها تضمین می کند.

آژانس‌ها نیازی به نگر، در مورد پیگیری وصله‌های امنیتی یا به‌روزرس،‌ها ندارند، زیرا Duda به طور خودکار این کار را انجام می‌دهد.

4. محلول بر،ب سفید:
قابلیت‌های بر،ب سفید Duda به آژانس‌ها این امکان را می‌دهد تا به طور کامل پلتفرم را به ،وان پلتفرم خود برند کنند و تجربه‌ای منسجم و حرفه‌ای را برای مشتریان خود ارائه دهند.

5. پشتیب، اختصاصی:
Duda پشتیب، اختصاصی مشتری را ارائه می‌کند و اطمینان می‌دهد که آژانس‌ها در صورت نیاز به کمک متخصص دسترسی دارند.

به طور خلاصه، Duda با سهولت ارائه خدمات به مشتریان بیشتر، رشد تجارت خود را برای آژانس ها آسان تر می کند.

برایان لوئیس، مدیرعامل WebAct Inc (پروفایل لینکدین)، به اشتراک گذاشت که چرا او در مورد دودا مشتاق است:

با Duda ما همه مشتریان خود را زیر یک داشبورد داریم که می‌تو،م همه چیز را در یک مکان واحد مدیریت کنیم.

برای جنبه توسعه، می‌تو،م ویجت‌ها و برنامه‌های سفارشی ایجاد کنیم و ادغام‌های API سفارشی را به راحتی انجام دهیم.

توانایی سفارشی ، تجربه برای مشتریان و آژانس‌های ما برای یکپارچه‌سازی یک راه‌حل سفارشی یا عمودی بسیار مفید است.

به ،وان مثال، یک شرکت خودروسازی ممکن است به یک فیلتر سفارشی نیاز داشته باشد که به نرم افزار آنها متصل شود تا اطلاعات خودرو را آپلود کند و همچنین کاربران وب سایت را در کل موجودی جستجو کنند.

الان 11 سال است که از دودا استفاده می کنیم.

به طور کلی این پلت فرم عالی است، راه حل کاملی برای خدمت به مشتریان به ما می دهد.

سایت ساز حرفه ای دودا

دودا خود را یک سازنده وب سایت حرفه ای می نامد تا خود را به ،وان ابزاری برای متخصص، که به مشتریان خدمات ارائه می دهند متمایز کند.

من فکر نمی‌کنم این عادلانه یا دقیق باشد که مردم پرچمی را روی زمین بگذارند و اعلام کنند که یک سکو از دیگری بهتر است.

سیب یک سیب است و پرتقال یک پرتقال است.

دودا انتخاب خوبی است که متخصصان باید هنگام برنامه ریزی برای بهترین خدمات رس، به مشتریان خود و رشد ،ب و کار خود در نظر بگیرند.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/what-is-duda/487623/