چرا همه افراد در کسب و کار شما با سئو برنده می شوند؟


می د،م که دلایل زیادی برای تمرکز بر سئو از دیدگاه تجاری وجود دارد.

کار بر روی سئوی شرکت شما می تواند به افزایش کیفیت وب سایت، شهرت برند و تبدیل شما کمک کند.

اما تاثیر آن بر تیم شما چیست؟

داشتن یک استراتژی سئو خوب در واقع می تواند از راه های دیگر برای شرکت شما مفید باشد.

کار همکاران را می توان آسان تر کرد.

آنها ممکن است به مهارت های جدیدی مجهز شوند.

حتی ممکن است به اثبات ارزش کار آنها کمک کند.

چگونه SEO می تواند بر کانال های بازاریابی دیگر تأثیر مثبت بگذارد

راه های مهم زیادی وجود دارد که سئو می تواند بر کانال های بازاریابی دیگر تأثیر بگذارد.

اما بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می تواند به آن تیم ها در رسیدن به اه، شخصی و تیمی خود کمک کند.

همکاری

یک استراتژی سئو خوب هرگز جدا از سایر کانال های بازاریابی نخواهد بود.

به ،وان مثال، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) با سئو همراه است. رهبران هر دو کانال باید با یکدیگر صحبت کنند، در غیر این صورت تأثیر مالی خواهد داشت.

اگرچه مزایا فراتر از صرفه جویی در پول است. سئو یک تخصص گسترده است.

ما در مورد کار تیم های دیگر نیاز داریم: بازاریابی برند، CRM، و رسانه های پولی، به نام چند. از این طریق، سئو می تواند به ی،ان سازی پروژه ها کمک کند.

متخصصان سئو تمایل دارند در هر چیزی که می تواند بر عملکرد وب سایت تأثیر بگذارد – از موقعیت نام تجاری گرفته تا تولید محتوا مشارکت داشته باشند.

به این ترتیب، متخصصان سئو می توانند سهامداران کلیدی در کمپین های بازاریابی باشند.

ما به اطمینان از یکنواختی در پیام رس، و مخاطبان، چه در محل و چه در خارج، کمک می کنیم.

ترافیک و دید

سئو می‌تواند به جذب کاربران بیشتر به دارایی‌های دیجیتال شرکت شما کمک کند، که به ،ه خود به کانال‌هایی مانند بازاریابی ایمیلی اجازه می‌دهد تا ثبت‌نام‌ها را تبلیغ کنند یا مدیران تجارت الکترونیک به مشتریان در مورد پیشنهادات هشدار دهند.

بدون ترافیک ثابت جستجوی ارگ،ک، برای سایر کانال‌های بازاریابی سخت است که مخاطبان اولیه کافی برای شکوفایی کمپین‌هایشان به دست آورند.

ترافیک ارگ،ک اغلب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ترافیک به یک وب سایت است.

وقتی همکاران به دنبال انجام آزمایش‌های تجربه کاربری (UX) یا بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) هستند، به جریان کافی ترافیک قابل توجهی نیاز دارند تا بتوانند آزمایش خود را به پایان رسیده اعلام کنند.

سئو می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که ترافیک واجد شرایط به آن آزمایش‌ها بدون هزینه اضافی PPC یا کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌شود.

ایده پردازی

داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق سئو همچنین می‌تواند در ایجاد مک، برای راه‌اندازی سایر کانال‌های بازاریابی با ایده‌های کمپین خود بسیار مفید باشد.

از طریق داده‌های Google Trends در موضوعات پرطرفدار، تیم تحریریه شما می‌تواند بفهمد که چه موضوعاتی را پوشش دهد که برای مخاطبان هدف شما جالب است.

فصلی بودن صنعت شما که از طریق اوج و پایین ترین حد استفاده از عبارت جستجو نشان داده می شود، می تواند تأثیری را که کمپین های آنها در زمان های مختلف سال داشته باشد، به تیم بازاریابی گسترده تر شما نشان دهد.

تجزیه و تحلیل سریع صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) می تواند اطلاعات زیادی در مورد پست های اجتماعی یا ویدیوهایی که رقبا تولید می کنند به دست دهد.

فضاهای رزرو شده در نتایج جستجو برای ویدیوها، تصاویر، اخبار و رسانه‌های اجتماعی می‌تواند معدن طلایی از ایده‌هایی برای سایر تیم‌های بازاریابی باشد که ممکن است فکر نکنند بررسی کنند.

مدیریت شهرت برند

متخصصان سئو می توانند به بهبود و حفظ شهرت برند کمک کنند.

اغلب، هنگامی که جستجو برای نام شرکت انجام می شود، صفحه اول نتایج جستجو ،یبی از وب سایت های متعلق به برند و وب سایت های شخص ثالث است. به همین دلیل، متخصصان سئو تاثیر زیادی بر آنچه بازدیدکنندگان هنگام جستجوی یک برند می بینند، دارند.

اگر نام تجاری با اعتبار آنلاین خود مشکل داشته باشد، نظرات منفی نمایه ،ب و کار Google (GBP) یا امتیاز ضعیف Tripadvisor ممکن است در صفحه اول SERP ها قابل مشاهده باشد.

متخصصان سئو می‌توانند برای بالا بردن ویژگی‌های دارای مالکیت در نتایج جستجو برای عبارت‌های جستجوی مارک‌دار، و همچنین همکاری با تیم‌های موفقیت مشتری برای پاسخ به نظرات منفی کار کنند.

این می تواند کمک کند که نتایج جستجوی مارک برای برند خنثی تر (یا حتی مثبت تر) شود.

چگونه تحقیقات SEO می تواند به فراتر از ترافیک رانندگی کمک کند

کارشناسان سئو باید با کار خود مب، زیادی را پوشش دهند.

آنها باید بدانند که چگونه فناوری وب سایتی که روی آن کار می کنند بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. نیاز به درک چگونگی تغییر رفتار کاربر در طول زمان وجود دارد. آنها باید آماده باشند تا روی روندها سرمایه گذاری کنند.

در نتیجه، متخصصان سئو در موقعیت بسیار خوبی قرار دارند تا بتوانند دانش خود را با سایر تیم های خارج از بخش بازاریابی به اشتراک بگذارند.

ایده هایی برای محصولات جدید

تحقیق در مورد عبارات جستجویی که بازدیدکنندگان بالقوه استفاده می کنند، گاهی اوقات می تواند جریان های درآمدی جدید یا ایده های محصول را نشان دهد.

هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای صنعت خود، ممکن است به خوبی متوجه شوید که علاقه زیادی به یک ایده یا موضوعی وجود دارد که بسیار با محصول فعلی شما مرتبط است.

این بینش را می توان با تیم های محصول به اشتراک گذاشت تا به آنها کمک کند علاقه خود را به محصولات جدید کشف کنند.

این تحقیق همچنین می تواند برای آزمایش علاقه به یک محصول در بازارهای جدید استفاده شود.

به ،وان مثال، اگر ،ب و کار شما یا مشتری در حال توسعه در سطح بین المللی است، تحقیقات انجام شده توسط متخصصان سئو می تواند نشان دهنده استقبال از یک محصول در کشور جدید باشد.

تجزیه و تحلیل رقبا که توسط متخصصان سئو انجام می شود اغلب به بررسی جاهایی در بازار جستجو می پردازد که رقبا در حال پر ، آن هستند.

این داده‌ها می‌تواند به تیم‌های محصول بینشی در مورد اینکه چگونه سایر شرکت‌های مرتبط بهتر نیازهای مخاطبان مش، شما را برآورده می‌کنند، بدهد.

همچنین می تواند نشان دهد که در کجا رقابت قابل توجهی برای یک محصول یا خدمات جدید وجود ندارد یا وجود ندارد.

کمک به کاهش حجم کاری پشتیب، مشتری

صحبت با تیم خدمات مشتری اغلب به ،وان یک منبع عالی از ایده های موضوعی برای متخصصان سئو معرفی می شود. با این حال، یافتن اینکه تیم خدمات مشتری روزانه با چه سوالات و نگر، هایی کار می کند، می تواند فراتر از یک مقاله برای وبلاگ شرکت باشد.

اکنون مشکلات رایج مشتریان را بیابید و منابعی را به صورت آنلاین برای کاهش این نگر، ها تهیه کنید.

این امر به ویژه برای تیم‌های خدمات مشتری که تماس‌های زیادی را هر روز انجام می‌دهند و زمان‌های طول،‌تری دارند، مفید است.

این فقط به نفع دریافت ترافیک ارگ،ک بیشتر به وب سایت نیست. این می تواند تفاوت بین یک مشتری خوشحال یا ناراضی باشد.

متخصصان سئو می توانند این محتوا را بهینه کنند تا مستقیماً نیازهای جستجوگر، را که به دنبال آن پاسخ هستند برآورده کند. این کار یافتن پاسخ را آسان‌تر می‌کند و آنها را از تماس با خط خدمات مشتری باز می‌دارد.

همچنین می‌تواند به متخصصان سئو درکی از آنچه ممکن است در رابطه با نام تجاری شما به ،وان یک سوال «از مردم نیز پرسیده می‌شود» به نظر برسد، اگر زیاد پرسیده شود، و در نتیجه احتمالاً زیاد جستجو شده است.

ایجاد محتوایی که به سوالات متداول پاسخ می‌دهد می‌تواند به حجم کاری تیم موفقیت مشتری شما کمک کند و همچنین سایت شما را قادر می‌سازد تا در صورت ارائه، یک رقیب احتمالی برای نتایج People also Asked باشد.

مهارت های سئو می تواند به تیم های دیگر کمک کند

مشاهده اینکه چگونه سئو بر دیگر کانال‌های بازاریابی تاثیر می‌گذارد و بالع،، کاملاً واضح است. با این حال، آیا به این فکر کرده اید که تأثیر سئو چقدر گسترده است؟

مهارت های دخیل در سئوی خوب می تواند تأثیر بسیار گسترده تری داشته باشد.

حراجی

سئو به م،ای درک نیازهای مخاطبان و نحوه حل مشکلات آنهاست.

از طریق تحقیق کلمات کلیدی، ما دید واضحی از آنچه بازار هدف ما در رابطه با محصولات یا خدمات ما به دنبال آن است، داریم.

این اطلاعات برای تیم های فروش بسیار ارزشمند است.

این سطحی از داده است که ممکن است خودشان نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند، با این حال بینش خوبی در مورد مشکلات و نگر، هایی که مشتریانشان به دنبال حل آن هستند ارائه می دهد.

ایجاد گزارش‌های منظم برای تیم‌های فروش خود یا مشتری‌تان را در نظر بگیرید که موضوعات پرطرفدار و سؤالات متداول را شرح می‌دهد.

این داده‌ها می‌تواند به آنها کمک کند تا قلاب‌ها یا راه‌حل‌های جدیدی را که مستقیماً به بازار شما مرتبط هستند، شناسایی کنند.

ایجاد محتوا

این یکی ممکن است بدیهی به نظر برسد.

ما می د،م که سئو به شدت بر تولید محتوای با کیفیت متکی است – داده هایی که می تو،م برای کلمات کلیدی به تنهایی است،اج کنیم کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که کپی مربوط به جستجوگران است.

اما سئو چگونه می تواند به کپی رایترها کمک کند؟

با ابزارهای بی‌شماری که در اختیار داریم، کارشناسان سئو می‌توانند بینش‌هایی در مورد موضوعات پرطرفدار به دست آورند، علایق فصلی را پیش‌بینی کنند و بفهمند که چگونه می‌توان کپی را با خوانندگان طنین‌انداز کرد.

همه اینها برای تولیدکنندگان محتوا بسیار ارزشمند است.

تیم های تحریریه

تیم های تحریریه خود را در نظر بگیرید – آنها می خواهند محتوایی برای وبلاگ یا کانال ویدیوی شما ایجاد کنند که توسط مخاطبان جدید پیدا شود.

متخصصان سئو می توانند به این امر کمک زیادی کنند، از توصیه عبارات جستجوی مهم برای استفاده گرفته تا بهینه سازی ویدیو برای کمک به دیده شدن بیشتر آنها در جستجوی گوگل و یوتیوب.

کپی محصول

فراتر از سرمقاله، سئو می‌تواند به حصول اطمینان از اینکه کپی محصول و جزئیات خدمات برای زب، که خوانندگان می‌خواهند ببینند، هدف قرار می‌گیرد، کمک کند.

داده‌های جستجوی کلیدواژه و تجزیه و تحلیل رقابتی می‌توانند بینشی در مورد ویژگی‌ها و اطلاعاتی که خوانندگان به آن‌ها علاقه دارند و بنابراین نیاز به برجسته‌سازی دارند، ارائه دهد.

کارشناسان سئو همچنین می توانند به کپی رایترها کمک کنند تا بفهمند موتورهای جستجو چگونه ارتباط نسخه خود را با نیازهای مخاطب هدف خود درک می کنند.

به هر حال، افرادی مانند گوگل زمان و هزینه قابل توجهی را صرف اطمینان از اینکه صفحاتی که رتبه بندی می کنند نیازهای جستجوگران را برآورده می کنند، صرف کرده اند. بینش زیادی وجود دارد که متخصصان سئو می توانند در مورد ظاهر ارتباط ارائه دهند.

استفاده از سئو برای تقویت ارزش کار تیم های دیگر

یکی از راه‌های مهم سئو که می‌تواند بر کار سایر بخش‌ها تأثیر مثبت بگذارد، نشان دادن ارزشی است که کار آنها برای سئو به ارمغان می‌آورد.

آنها معیارها و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) خود را خواهند داشت که برای نشان دادن اثربخشی کاری که انجام می دهند استفاده می کنند.

با این حال، سئو کانال دیگری است که ممکن است بر آن تأثیر بگذارد – و اثبات سود کار آنها برای موفقیت سئو راهی عالی برای تشویق همکاری نزدیکتر است.

راه های مختلفی وجود خواهد داشت که از طریق آنها می تو،د به سرعت تأثیر کار تیم های دیگر بر سئو را شناسایی کنید.

ترافیک

گاهی اوقات تغییراتی در وب سایت ها ایجاد می شود و تیم های درگیر نمی دانند چگونه موفقیت خود را اندازه گیری کنند.

افزایش دید جستجو یا ترافیک ارگ،ک به آن صفحات می تواند نشانگر خوبی باشد که تغییر موفقیت آمیز بوده است.

نرخ تبدیل

سئو فقط به م،ای هدایت ترافیک به یک وب سایت نیست. که ترافیک باید تبدیل شود.

به تیم های درگیر نشان دهید که تغییرات در وب سایت نرخ تبدیل بسیار بالاتری را برای ترافیک ارگ،ک به همراه داشته است.

این می تواند به تقویت ارزش کاری که انجام داده اند کمک کند.

،یدن و نمایه سازی

تغییراتی که تیم مهندسی در وب سایت ایجاد کرده است می تواند به شدت مانع یا بهبود توانایی آن در ،یدن شود.

آمار ،یدن می‌تواند جزئیات بهبود حجم یا نوع صفحات در حال ،یدن را نشان دهد. آنها همچنین می توانند کاهش ،یدن صفحات کرافت را نشان دهند.

می تواند تحلیل خوبی برای نشان دادن موفقیت تغییرات اخیر توسعه باشد. به طور مشابه، به نحوه ایند، شدن صفحات در طول زمان نگاه کنید.

مشاهده اینکه موارد من، ایند، شده اند (و موارد اشتباه نه) می تواند یک شاخص موفقیت برای تغییرات اخیر توسعه باشد.

سرعت صفحه

این معیاری است که ا،ر توسعه دهندگان احتمالاً مراقب خود هستند.

با این حال، اشتراک گذاری آن با ،، که اینطور نیستند می تواند خوب باشد.

بهبود سرعت صفحه می تواند یک تغییر مثبت برای اه، سئو و تجربه کاربر باشد.

نتیجه

سئو مزایای بسیار آشکاری برای شرکت ها دارد. ترافیک بیشتر، سرنخ یا فروش بیشتر و درآمد بیشتر.

فراتر از این، سئو می تواند به سایر بخش های یک ،ب و کار کمک کند تا کارآمدتر شوند.

به ،وان متخصص سئو، ما نباید از ارائه بینش به سایر تیم ها هراس داشته باشیم.

ممکن است برای آنها ارزشمند باشد و به آنها کمک کند تا موفقیت های خود را به سازمان گسترده تر نشان دهند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/why-everyone-in-your-business-wins-with-seo/472265/