چگونه می توان بیش از 1000 لینک در ماه با این اسپرینت 6 ماهه ایجاد کرد


احساس می کنید در ظرفیت ساخت لینک هستید؟

آیا می تو،د با زمان بیشتر پیوندهای بیشتری بسازید یا یک تیم سئو بزرگتر؟

حتی تیم های کوچک نیز توانسته اند بیش از 1000 بک لینک در ماه بسازند.

غیر ممکن به نظر می رسد؟

خبرهای خوبی داریم ایجاد لینک در مقیاس امکان پذیر است.

در 17 می، یک وبینار را با کوین رو، موسس و رئیس استراتژی PureLinq مدیریت کردم.

Rowe از طرح‌های اثبات مفاهیم لینک‌سازی کوچک با ابتکارات در مقیاس بزرگ با هزاران پیوند در ماه استفاده کرده است و بینش‌هایی را که برای ساختن سیستمی که برای ،ب‌وکار شما کار می‌کند، ارائه کرده است.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کن.

آیا باید 1000 لینک بسازید؟

آیا باید ماهانه هزاران لینک به هر وب سایتی بسازید؟

[Take this ،essment to find out] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

نقشه راه 6 ماهه

نقشه راه ساخت لینک شش ماهه شما باید شامل موارد زیر باشد:

  1. انتخاب تکنیک تحقیق و لینک بیلدینگ
  2. اجرای یک برنامه آزمایشی
  3. ایجاد SOP.
  4. جمع آوری یک تیم.
  5. مقیاس بندی.
چگونه با این اسپرینت 6 ماهه بیش از 1000 پیوند در ماه ایجاد کرده ایماسکرین شات توسط PureLinq، می 2023

1. A Link Building Technique را انتخاب کنید

برای اطمینان از موفقیت و پایداری درازمدت، اولین توقف شما باید کشف تکنیک‌های مدرن لینک‌سازی و تعیین اینکه می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، باشد.

انتخاب کنید: تکنیک های لینک سازی که در سال 2023 کار می کنند

اینها جدیدترین و موثرترین استراتژی‌های لینک‌سازی در سال 2023 هستند. وقتی روش‌هایی را انتخاب کردید که برای ،ب‌وکارتان بهترین کار را دارند، می‌تو،د از آنها برای برتری نسبت به رقبایتان استفاده کنید.

  • اول محتوا: محتوای آسمان‌،اش و قابل پیوند، محتوای UVP.
  • ذکرهای بدون پیوند: مقالاتی که به برندها، رقبا و کلمات کلیدی موضوعی اشاره می کنند.
  • ایجاد لینک رقیب: سایت های برتر را تجزیه و تحلیل کنید و مستقیماً با هر سایت ارتباط برقرار کنید.
  • ارسال مهمان: با محتوای سفارشی در نشریات مرتبط با طاقچه مشارکت کنید.
  • پیوندهای متقابل: محتوای آسمان‌،اش و قابل پیوند، محتوای UVP.
  • پیوندهای منابع: مقالاتی که به برندها، رقبا و کلمات کلیدی موضوعی اشاره می کنند.
  • روابط عمومی واکنشی: درخواست های دریافتی برای منابع، نقل قول ها یا منابع.

[Get the steps for each technique] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

تحقیق: یک مدل لینک سازی اثبات شده پیدا کنید

در مرحله بعد، یک مدل ساخت لینک اثبات شده را پیدا کنید.

استفاده از قالب‌ها برای ساده‌سازی فرآیندها و استانداردسازی بسیار مهم است. مطمئن شوید که الگوی انتخابی شما شامل نگاه ، به موارد زیر است:

  • ا،یستم بازاریابی محتوا
  • استراتژی های لینک سازی نوآورانه
  • کمپین ها
چگونه با این اسپرینت 6 ماهه بیش از 1000 پیوند در ماه ایجاد کرده ایماسکرین شات توسط PureLinq، می 2023

آماده سازی: آمادگی پیوند خود را بررسی کنید

این سوالات را از خود بپرسید تا مطمئن شوید که آماده شروع ساخت صدها پیوند هستید:

  • اگر به صفحات تجاری پیوند داده می شود، آیا برنامه ای برای توسعه دارم؟
  • آیا محتوای اطلاعاتی دارم؟
  • آیا منابعی برای ایجاد محتوای قابل پیوند دارم؟
  • آیا می توانم در داخل خانه یا برون سپاری کنم؟
  • جایگاه من با محتوا چقدر رقابتی است؟
  • آیا محصول/خدمات/پلتفرم پیشنهادی من منحصر به فرد است؟

2. A Link Building Pilot را انجام دهید

پس از اتمام آماده‌سازی لینک، مرحله بعدی این است که وارد یک پایلوت لینک بیلدینگ شوید که شامل مراحل زیر است:

  1. بررسی محتوا
  2. ممیزی فرصت پیوند.
  3. استفاده از فرآیند، فناوری و افراد
  4. محتوا و گسترش.
  5. ارزیابی پس از مرگ

[Dive deeper into what each step entails] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

چگونه با این اسپرینت 6 ماهه بیش از 1000 پیوند در ماه ایجاد کرده ایماسکرین شات توسط PureLinq، می 2023

پس از انجام این کار، اکنون آماده مقیاس گذاری هستید.

[Looking for steps 3 & 4?] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

5. فرآیند جدید خود را افزایش دهید

شما می تو،د به چهار روش به افزایش مقیاس بپردازید:

  • تمرکز جغرافیایی
  • طاقچه و بخش ها.
  • کیفیت و حجم محتوا
  • فهرست ساخت و حجم گسترش.

[Discover what each segment covers] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

به یاد داشته باشید که هنگام مقیاس بندی این نکات را در نظر داشته باشید:

  • زمان زیادی را صرف آزمایش برنامه های آزمایشی کنید.
  • با ارسال پست مهمان شروع کنید.
  • برای افزایش حجم کیفیت از یک شریک استفاده کنید.

در نهایت، هنگام مقیاس بندی از این اشتباهات اجتناب کنید:

  • تولید محتوای زیاد.
  • برنامه ریزی بیش از فرآیند
  • عدم افزایش مقیاس.
  • مقیاس بندی ،اصر اشتباه

سوالات متداول (سؤالات متداول)

پاسخ این سوالات محبوب لینک سازی را در سایت دریافت کنید نسخه درخواستی این وبینار:

  • آیا می توانم لینک صفحات تجاری را دریافت کنم؟
  • هدف پیوند ماهانه من چه باید باشد؟
  • آیا باید فقط به صفحات اطلاعاتی لینک بدهم؟
  • آیا باید توسعه یا تولید محتوا انجام دهم؟
  • چگونه کیفیت یک سایت/لینک را ارزیابی کنم؟

[Find out the answers] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

[Slides] چگونه با این اسپرینت 6 ماهه بیش از 1000 پیوند در ماه ایجاد کرده ایم

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

آیا محتوا در سئوی مدرن پادشاه است؟

برای یک وبینار روشنگر به ما بپیوندید که در آن کارلوس مزا، رئیس و مدیر عامل Crowd Content، آنچه را که برای شکل‌دهی یک استراتژی محتوای مؤثر لازم است، در حالی که همگام با دوران مدرن است، به اشتراک می‌گذارد.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو




منبع: https://www.searchenginejournal.com/build-1000-links-recap/487482/