چگونه نمایندگان فروش می توانند دارایی های قابل پیوند ایجاد کنند و پیوندهای بهتری ایجاد کنند؟


سوال امروز Ask An SEO از عبدالله از نایروبی می آید که می پرسد:

من یک کارشناس سئوی داخلی برای شرکتی هستم که اقلام را هم در یک فروشگاه سنتی و هم به صورت آنلاین به فروش می رساند.

آیا راهی برای ایجاد دارایی های قابل پیوند برای یک شرکت فروشنده مانند شرکتی که من در آن کار می کنم وجود دارد؟ و آیا راهی برای ایجاد لینک با استفاده از چنین محتوایی وجود دارد؟

بسیاری از رقبای ما محتوای قیف کمی دارند یا اصلاً وجود ندارد. … در صنعت ما، ما بیشتر بر فروش متمرکز هستیم و من به دنبال راهی برای افزایش ارزش خود برای مشتریان با ارائه چنین محتوایی برای آنها هستم.

سلام عبدالله

سوال عالی!

بله، ایجاد دارایی های قابل پیوند برای فروشندگان بسیار آسان و سرگرم کننده است.

این در مورد فکر ، خارج از جعبه است.

برای فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات، من با ایجاد چیزی “با ارزش پیوند” شروع می کنم و سپس اه،ی را برای دستیابی به آنها پیدا می کنم.

ایجاد محتوای من، برای پیوند فقط یک قطعه محتوا نیست. در حال ساختن یک کتابخانه پر از آن است.

منظورم کتابخانه تحت اللفظی نیست. منظور من این است که مطمئن شوید هر ،مت از وب سایت شما با محتوای خوب و با کیفیت پر شده است. این می تواند شامل تصاویر، فیلم ها، راهنماها، اینفوگرافیک ها و غیره باشد.

اگر شخصی را برای پیوند به یک پست وبلاگ یا ویدیوی خوب معرفی کنید، احتمالاً به صفحات دیگر سایت شما نگاه خواهد کرد.

اگر فقط یکی محتوای باکیفیت داشته باشد، احتمالاً در جای دیگری به دنبال محتوای مشابهی می‌گردند – و شما بک لینک را به یک سایت دیگر پر از منابع از دست می‌دهید.

پس بیایید با ساختن منابع شروع کنیم.

انواع دارایی های قابل پیوند

با صحبت با تیم پشتیب، مشتری خود شروع کنید.

مکالماتی را که آنها داشته اند را در نظر بگیرید و آنها را از طریق یک ابر کلمه کلیدی اجرا کنید.

رایج ترین عبارات استفاده می شود بزرگترین.

اکنون، آن را به یک مولد سوال یا موضوع و یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی متصل کنید.

همچنین می‌تو،د فهرستی از سؤالات مشتریان (مشتریان فعلی و سرنخ‌ها) ایجاد کنید و هر بار که ،ی یکی از آن سؤالات را از آنها می‌پرسد، از تیم پشتیب، مشتری خود بخواهید فهرست را بررسی کنند.

اکنون آنچه را که مردم می خواهند قبل از تبدیل شدن بدانند، دارید. این را به کپی تبدیل کنید، مانند:

  • توضیح دهنده و ویدیوهای نحوه کار.
  • اینفوگرافیک که یک فرآیند یا جریان را نشان می دهد، با نکاتی در مورد کاهش اصطکاک، بهبود ،وجی، یا چیزی منحصر به فرد که فقط متخصصی مانند شرکت شما می داند. لطفا در مورد خدمات خود صحبت نکنید. آن را در مورد هر و همه خدمات. به این ترتیب، همه افراد را شامل می شود و به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می شود یا به آنها پیوند داده می شود.
  • پست های وبلاگ توضیح مفاهیم با نمونه های واقعی
  • ماشین حساب و ابزارک برای حل مشکلات و نشان دادن تخصص.
  • سوالات متداول اگر پاسخ طول، باشد، به ،وان صفحات جداگانه، به صفحات محصول/خدمات اضافه شده یا به صورت پست وبلاگ به تنهایی.
  • و بیشتر.

با انجام این کار، یک آرشیو از اطلاعات مرتبط با موضوع ایجاد کرده اید. این چیزی است که تخصص را نشان می دهد و ارزش پیوند دادن به آن را دارد.

همچنین می تو،د از مطالب در کانال های دیگر استفاده کنید.

  • فیلم های می‌توانند به YouTube و اگر شلوارک هستند، به TikTok، Instagram Reels و دیگر پلتفرم‌ها نیز بروند.
  • گرافیک عمودی و اینفوگرافیک را می توان در Pinterest به اشتراک گذاشت.
  • سوالات متداول می تواند سوالات مصاحبه یا تم های عالی برای پاد،ت ها را ایجاد کند.

در نهایت، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای پیمایش آسان است.

وبلاگ یا پیوندهای منابع خود را در منوی همبرگر پنهان نکنید. ناوبری با بر،ب خوبی ایجاد کنید که افراد را تشویق کند این محتوا را پیدا کنند.

اگر به روش درست انجام شود، مردم را از قیف خارج نخواهید کرد.

در عوض، دانش خود را نشان خواهید داد و مشکلات آنها را درک خواهید کرد.

با نشان دادن درک مشکلات آنها و داشتن راه حل، احتمالاً سرنخ های واجد شرایط بیشتری به دست خواهید آورد و زمان بستن معامله را تسریع می کنید.

مصرف‌کننده می‌داند که در جای درستی هستند و شما قبلاً با دیگران آنجا بوده‌اید.

مزیت نهایی در اینجا این است که شما منابعی را برای یافتن رو،مه نگاران، نشریات صنعتی و وبلاگ نویسان در دسترس خواهید داشت.

با پیدا ، محتوای شما، ممکن است با بک لینک مواجه شوید. حتی اگر لینک را دریافت نکنید ممکن است منبع و استناد به شما شود.

اینکه دیگران با دیدی مثبت در مورد شما صحبت کنند، به خصوص در رسانه ها، می تواند به ایجاد اعتماد و اقتدار کمک کند.

بخشی از EAT است. و ذکر در رسانه های اصلی به شما امکان می دهد یک کادر “همانطور که در مشاهده می شود” ایجاد کنید تا با بازدیدکنندگان اعتماد ایجاد کنید.

ما این فرآیند را برای ایجاد پیوند به فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات دنبال می کنیم.

ما بر پاسخگویی به سوالات مشتریان فعلی و بالقوه خود تمرکز می کنیم. سپس، ما منابع جه، ایجاد می کنیم تا تخصص خود را نشان دهیم – حتی اگر از محصولات خود استفاده نکنیم – و با شرکت های رسانه ای در طاقچه روابط ایجاد کنیم.

امیدوارم کمک کند!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: paulap،to/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkable-،ets-for-resellers/466662/