چگونه یک کنفرانس سئو خبری یک جامعه را شکل داد


این پست توسط NESS حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

“این رویای من برای چندین سال بود که یک کنفرانس SEO را فقط بر روی ناشران انجام دهم.”

– بنیانگذار NESS و NewzDash.com جان شهاتا، معاون جه، توسعه مخاطبان در Condé Nast

کار در سئو یک تجربه یادگیری مداوم است – همیشه چیزهای جدیدی برای کشف وجود دارد، و زم، که شهاتا و بری آدامز اج، سئوی اخبار و تحریریه (NESS)، آنها با در نظر گرفتن این اصل انجام دادند.

“افرادی که می گویند واقعاً به سئو تسلط دارند، احتمالاً دروغ می گویند، یا اینکه واقعاً چقدر خوب هستند، دست بالا می گیرند.”

– بری آدامز، بنیانگذار NESS و مشاور SEO، Polemic Di،al

مهم نیست که چقدر این کار را انجام می‌دهید و فکر می‌کنید چقدر با تجربه هستید، همیشه آن لحظاتی را خواهید داشت که در آن کاملاً و کاملاً گیج شده‌اید، و فقط نمی‌د،د چه اتفاقی دارد می‌افتد.

ما همیشه به یادگیری ادامه می دهیم. هرگز لحظه ای ،ل کننده در سئو وجود ندارد. این یک صنعت بسیار سریع است که موتورهای جستجو دائماً در حال تکامل هستند، رفتار کاربر دائماً در حال تغییر است، وب‌سایت‌ها دائماً در حال تکامل هستند – بنابراین هیچ‌، همه چیز را نمی‌داند.»

– آدامز

با NESS، Shehata و Adams در حال ایجاد یک جامعه خاص در دنیای SEO برای رشد و کشف مداوم هستند.

NESS اولین کنفرانس سئو در نوع خود است

NESS منحصراً به ناشران خبری اختصاص داده شده است که به دنبال اتحاد و به اشتراک گذاری دانش SEO هستند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس آنلاین این فرصت را دارند که از کارشناسان برتر صنعت خبر بیاموزند.

چه رو،مه نگار یا سردبیری باشید که با انتشار روزانه محتوای خبری درگیر هستید، یا یک متخصص SEO که به دنبال ارتقاء دانش خود در این زمینه هستید، NESS یک کنفرانس آنلاین ارزشمند است که به سادگی نمی تو،د آن را از دست بدهید!

NESS در حال ایجاد یک جامعه است

چه زم، NESS به طور رسمی در سال 2021 راه اندازی شد، این یک رویای دیرینه محقق شد.

شهاتا با مشاهده اینکه جامعه سئوی اخبار تا چه حد مورد استفاده قرار نگرفته بود، وارد عمل شد.

من به بسیاری از برگزارکنندگان رویداد رفتم و از آنها خواستم که این کنفرانس را برگزار کنند، اما من رد شدم… و حدود دو سال پیش، تصمیم گرفتم که این کار را انجام دهم، و خودم بودجه آن را تامین خواهم کرد، و من من فقط با آن همراه خواهم شد. و اگر برد باشد، برد است – اگر باخت باشد، باخت است. اما فکر می‌کردم جامعه خوبی وجود دارد که ممکن است در این کنفرانس شرکت کند.»

هدف از مراسم افتتاحیه فروش 100 بلیط بود. آنها با بیش از 600 شرکت کننده از سراسر جهان به پایان رسید – بیش از 50٪ از آنها از خارج از ایالات متحده بودند.

افراد از سازمان‌های بزرگ انتشارات جه، گرفته تا وب‌سایت‌های خبری ،د بر مناطق کوچک منطقه‌ای تمرکز می‌،د که از مناطق زم، مختلف برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، اظهار نظر، ارائه بازخورد و تبادل اطلاعات با تلفن‌هایشان تماس گرفتند.

آدامز گفت: “من فکر می کنم این چیزی است که کنفرانس ما را متمایز می کند.” “این یک طاقچه در یک کنفرانس طاقچه است.”

شهاتا و آدامز به سرعت متوجه شدند که سئوی اخبار جایگاهی است که ارزش خدمات و تخصص در آن را دارد.

آدامز ادامه داد: «چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد، سخاوت سخنرانان و شرکت کنندگان در به اشتراک گذاشتن دانش و به اشتراک گذاری آموخته های خود با سایر افرادی است که احتمالاً رقیب مستقیم آنها هستند. به نظر می رسد یک احساس واقعی از جامعه وجود دارد که “ما همه در این با هم هستیم، همه کارهای مشابهی انجام می دهیم، ما دشمن یکدیگر نیستیم، ما متحدان یکدیگر هستیم، ما در ت،م تا همان چیزی که باعث ایجاد رو،مه نگاری عالی می شود و مطمئن شوید که بزرگترین مخاطب ممکن فرصتی برای خواندن آن پیدا می کند. و امیدوارم بتو،م این کار را در چند سال آینده ادامه دهیم و به بهترین شکل ممکن به آن جامعه خدمت کنیم.»

NESS در خدمت جامعه است

NESS به طور خاص به ،وان یک کنفرانس مجازی ارائه شده است بنابراین می تواند هزینه کمی برای شرکت داشته باشد. اولویت‌های شهاتا هنگام ایجاد NESS، اشتراک‌گذاری و بازپرداخت دانش بود.

یک ناشر می تواند 30 نفر را برای شرکت بفرستد، این هرگز با یک کنفرانس سنتی که در آن 2000 دلار دریافت می کنند اتفاق نمی افتد. [per ticket]… چیز دیگر این است که من واقعاً به پس دادن اعتقاد دارم. سال گذشته همه‌گیری بود و زمان سختی برای بسیاری از مردم بود، بنابراین گفتیم، “چگونه می‌تو،م کمک کنیم؟” و سال گذشته، ما حدود 30 بلیط رایگان برای هر سئو سایتی که ا،اج یا بیکار شده بود، دادیم.

ما همچنین به سئوکاران کشورهای در حال توسعه که توانایی پرداخت هزینه کنفرانس را ندارند، بلیط رایگان می دهیم. بنابراین ما هر سال تلاش می کنیم تا کارهای خوبی انجام دهیم و فکر می کنم این هدف نهایی است. صرف نظر از اینکه شما یک سئوکار هستید یا نه، باید به جامعه پاسخ دهید و کارهای خوبی انجام دهید.

امسال، NESS همچنین یک کمپین جمع آوری کمک مالی را برای این سازمان رهبری کرد تلاش های امدادی صلیب سرخ در اوکراین، تشویق شرکت کنندگان به اهدا و تطبیق کمک های خود تا سقف 5000 دلار.

NESS پیشگامان کنفرانس آنلاین تعامل با جامعه

به جای یک جریان یک طرفه با سخنرانان که به سادگی با مخاطب صحبت می کنند، NESS تعامل دو طرفه را ترویج می کند و به شرکت کنندگان اجازه می دهد در گفتگو شرکت کنند.

فید چت زنده به مهمانان اجازه می دهد در طول ارائه نظر بدهند، سؤال بپرسند و رأی دهند.

NESS همچنین اجازه تعامل از طریق میزهای مجازی از حدود هشت نفر را می دهد که می توانند با گوینده صحبت کنند، سؤال بپرسند، شبکه سازی کنند و موارد دیگر.

نکات برجسته کنفرانس SEO اخبار NESS 2022

به گفته آدامز:

من و جان، زم، که شروع به برنامه‌ریزی کردیم، می‌خواستیم صحبت‌هایی انجام شود که خودمان دوست داریم توسط متخصصان این حوزه ارائه شود. بنابراین ما موضوعات و سخنرانان را بر اساس این موارد انتخاب کردیم: “دوست داریم چه چیزی را ببینیم؟” از نظر سئو مخصوصاً برای ناشران اخبار چه چیزی می‌تو،م یاد بگیریم؟»

در اینجا برخی از نکات برجسته از مجموعه NESS 2022 به همراه نکات کلیدی از هر بخش آورده شده است.

نحوه پیاده سازی موفقیت آمیز Paywalls بدون تأثیر بر سئو

لئونی رودریک، تایمز، و بن دیلکز، ساندی تایمز، به معضلی پرداختند که در آن خوانندگان انتظار دارند محتوای خبری را به صورت رایگان بخوانند، اما ناشران هنوز باید پول دربیاورند.

نکات مهم برای اجرای یک استراتژی موفق paywall عبارتند از:

  • درک خوبی از بازار هدف و خوانندگان خود داشته باشید.
  • پیشنهاد فروش منحصر به فردی را ارائه دهید که شما را از رقبایتان متمایز می کند، خواه کیفیت بهتر، تحلیل یا بینش بهتر باشد.
  • ناشر کالا نباشید. چیزی داشته باشید که شما را متمایز کند اگر این کار را نکنید، خوانندگان به سادگی به سایت خبری دیگری با محصول مشابه تغییر می کنند.

تمام نکات را در جلسه ضبط شده دریافت کنید.

استفاده موفقیت آمیز از مقالات خودکار: آیا ممکن است؟

این بخش از کنفرانس توسط Carolyn Shelby، معاون رشد در Dawn Patrol LLC ارائه شد.

مت ساترن، نویسنده ارشد اخبار در ژورنال موتور جستجو و شرکت کننده NESS 2022، به نکات کلیدی خود از این سخنر، اشاره کرد:

به همان اندازه که سئو می تواند به توزیع و دیده شدن داستان های خبری کمک کند، نباید جهت پوشش خبری را هدایت کند. شلبی در مورد استفاده از سئو برای کمک به ماشین ها برای درک بهتر داستان های شما صحبت کرد. او به شرکت کنندگان هشدار داد که اجازه ندهند سئو استانداردهای رو،مه نگاری خود را تغییر دهد. پوشش یک داستان به این دلیل که فرصتی برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی محبوب در مقابل پوشش یک داستان به دلیل خبرسازترین است، نمونه ای از نوشتن خبر برای SEO است. به ،وان یک خبرنگار، اولویت اصلی شما این است که مرتبط ترین داستان ها را برای مخاطبان خود پوشش دهید، در حالی که سئو ابزاری برای کمک به مخاطبان شما برای یافتن آن داستان ها است.

داستان های برتر: وضعیت اتحادیه

این ارائه مفصل توسط Shehata داده های برجسته از NewzDash، یک سیستم نظارت بر اخبار گوگل و ردیاب رتبه به طور خاص برای ناشران اخبار.

آدامز گفت: «با تمام ابزارهایی که جان ابداع کرده است، او این انبوه داده‌ها را در مورد آنچه در داستان‌های برتر کار می‌کند، آنچه در داستان‌های برتر در هر زمان نشان داده می‌شود، و چگونگی تغییر اوضاع در اختیار دارد.»

پانل رشد شغلی: حرکت بعدی شما چیست؟

یکی از جلسات با بالاترین امتیاز در کنفرانس، این پنل شامل انواع مختلفی از متخصصان سئو بود که در مورد تجربیات خود در صنعت، نحوه رسیدن به موقعیت خود، مهارت های مورد نیاز و غیره صحبت ،د.

ساترن گفت: «اهمیت متعهد ، خود به یک عمل خاص در سئو یک نکته کلیدی بود. سئو زمینه بسیار متنوعی است که آرزوی متخصص شدن در هر جنبه ای از تجارت به اندازه روزهای اولیه بازاریابی جستجو واقع بینانه نیست. علاوه بر این، نقش هایی که شرکت ها برای آن استخدام می کنند تخصصی تر می شوند. اگر شما یک سئوکار هستید که علاقه زیادی به اخبار دارید، تبدیل شدن به یک متخصص در سئو اخبار یک گزینه شغلی من، است.

اکنون به جلسه کامل دسترسی پیدا کنید!

تجربه NESS مجله موتور جستجو

اعضای تیم خودمان در کنفرانس شرکت ،د. این چیزی است که آنها باید می گفتند:

به ،وان یک گزارشگر که اخبار صنعت را در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال پوشش می دهد، NESS نقطه تلاقی رشته های شغلی من بود. این چشمان من را به این واقعیت باز کرد که بخش رو به رشدی از متخصصان سئو وجود دارد که صرفاً بر روی بهینه سازی مقالات خبری برای موتورهای جستجو متمرکز شده اند.

– مت ساترن، نویسنده ارشد اخبار در ژورنال موتور جستجو و شرکت کننده NESS 2022

“این یک انفجار بود! NESS یکی از با ارزش ترین کنفرانس های سئو است که در آن کارشناسان تجربیات عملی خود را در انتشار به اشتراک می گذارند که می توان به سرعت آن را به یک تمرین تبدیل کرد و به کار برد. اگر نشریه یا وبلاگی را اداره می‌کنید، حضور در آن ا،امی است.»

– وهان پطروسیان، مدیر فناوری اطلاعات و زیرساخت در ژورنال موتورهای جستجو و شرکت کننده NESS 2022

رویداد NESS امسال را از دست دادید؟ می تو،د به فیلم های ضبط شده و ارائه ها در آنها دسترسی داشته باشید سایت اینترنتی.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/news-seo-conference-ness-spa/468104/